Goede service klantvriendelijk
Goede informatie vooraf, op de dag en bij aflevering, totaal geen klachten
Bedrijfsnaam | Espritscholen |
Er was het 1 en ander mis gegaan, maar het is goed opgelost.
zeer goede service
Toen ik binnen wandelde zat ik binnen 5 minuten in een mooie e-niro voor een proefrit. Ik werd netjes na gebeld over mijn ervaring en bij de uiteindelijke levering ging ook alles makkelijk en hee flexibel.
Ik werd keurig gebeld toen de auto klaar was.
Heel vervelend dat na een software update alles opnieuw moet worden ingesteld en zelfs de taal stond op Engels.
Bedrijfsnaam | Harry Klaassen |
Prima service
Alles prima. Enige is dat als jullie de auto wassen deze ook helemaal wassen. Er waren nu grote plekken vergeten. Slordig.
Keurig op tijd en met zorg uitgevoerde keuring. Voor zover ik dat kan beoordelen.
In het verleden werd de auto gewassen en schoongemaakt weer afgeleverd. Dit keer helaas niets van te zien. Beetje jammer!
Naar aanleiding van onze onderhoudsbeurt hebben wij een klacht ingediend en tot heden daar nog niets over mogen vernemen van Wensink.
Ik kreeg een keurige vervangende auto mee en mijn eigen auto kon ik gewassen en al met geüpdate software aan het eind van de dag terug. Wel konden ze niet terugvinden dat er meldingen waren geweest of condens in de vooruitkijkende camera
van A tot Z 100% inzet.
Helaas heb ik met de garage verschillende niet fijne ervaringen gehad. Men luisterde niet naar.mijn klacht, men interpreteerde mijn vraag niet correct, zelfs niet na verduidelijking. Een band duidelijk een lekje in, men kon het niet vinden. Band naar een andere garage gebracht had binnen twee minuten lek gevonden. Andere bedragen voor vervangend vervoer genoemd dan kia Nederland vergoed, gevolg een behoorlijke naheffing. Ik moet zeggen de beurten en zijn wel altijd naar tevredenheid gedaan.
Afspreken en naar tevredenheid gedaan en op tijd
Goede service, prettige aflevering en goede after sales
Bedrijfsnaam | Strukton |
Ik wordt netjes geholpen en krijg duidelijk uitleg
Jullie wisten al meer dan vijf weken dat een sticker vernieuwd moest worden Wordt nu pas besteld. Moet daarvoor weer langs komen. Ruitenvloeistof hoeft niet bijgevuld te worden. Ontvangst aan de receptie was ook matig. Grote beurt voor de elektrische auto is een farce.
Bedrijfsnaam | ssp |
Wij zijn prettig geholpen bij de aankoop van onze nieuwe auto. De auto was er snel en het contact met de dealer verliep prettig.
Ik hoefde niet lang te wachten. Voldoende afstand mogelijk, tijdens het wachten.
Heb nog geen negatieve opmerkingen
Het bestellen ging al voortvarend en de aflevering ging snel, geheel op tijd en Ik kon echt alles vragen wat ik wilde. In een woord: geweldig
Ik ben van de week voor mijn bandenwissel geweest. Dat doe ik al jaren bij Wensink voorheen Dijkstra. Ik liet altijd mijn banden opslaan, maar heb daar nu van afgezien, omdat ik vorig jaar fors meer ging betalen, zonder daar vooraf over geïnformeerd te zijn. Ik betaalde eerst €59,- en betaalde ineens €78,-, dus een forse prijsverhoging. De reden die jullie toen opgaven was ,dat de opslag extern geregeld was ivm de verzekering. Dus had nu besloten om mijn banden alleen te laten vervangen en mijn banden zelf in mijn eigen garage op te slaan. Wat mij erg tegenviel, was dat op mijn factuur niet meer de profieldiepte van mijn banden aangeven was. Daaraan kun je zien of je nog veilig het volgende seizoen met deze banden de weg op kunt, of dat ze vervangen moeten worden. Ik heb daarover gebeld en kreeg toen de mededeling dat, de meting niet bij de prijs van de bandenwissel inzat, alleen krijg je deze service als je, je banden bij jullie op laat slaan. En dat we nu zelf maar in de gaten moeten houden of het profiel nog goed is. Dit vind ik belachelijk, ik heb al 2 splinternieuwe auto's bij jullie gekocht en altijd bij jullie in onderhoud en betaal daar altijd een hoop geld voor, dus ik verwacht daarvoor wel een stukje service terug. Ik heb trouwens ook altijd jullie servicepas. Ik heb geen profielmeter en voor jullie is dat volgens mij een kleine moeite, ik ga graag veilig met goede banden de weg op. Ik vind dit erg jammer en hoop de volgende keer een betere service te krijgen. Mvg, Angela van Kesteren.
Bedrijfsnaam | Van Kesteren |
Werkzaamheden naar tevredenheid uitgevoerd. Werden ook netjes op de hoogte gehouden van de aanpassingen die aan de auto werden gedaan. Wij zijn tevreden over Wensink Lelystad, rijden niet voor niets vanuit Julianadorp naar Lelystad voor de onderhoudsbeurten. Ook hebben wij goede ervaringen bij gesprekken over aankoop/inruil van nieuwe auto.
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.