Fijne lessen

Hele fijne lessen gehad, heb weer een stuk meer zelfvertrouwen bij het rijden.

Alles snel en op hele goede wijzen aangeleerd!!

Vanaf het begin waren het gelijk goeie kwaliteit lessen en heel makkelijk te volgen. Door mijn instructeur (Dries) heb ik alles goed kunnen volgen en binnen korte tijd in 1 keer me praktijk kunnen halen!

In 1x geslaagd voor theorie en praktijk

Hele goede, vriendelijke maar ook strenge instructeur Robert die echt zijn best gedaan heeft om alles tot mij door te laten dringen en gehooen heeft om niet teveel na te willen denken. Ik denk dat ik met een minder strenge instructeur niet zo snel zo ver had kunnen komen. Heel erg bedankt Robert!!

De rijlessen waren leerzaam, gezellig en leuk!

Na overgestapt te zijn naar de ANWB merkte ik meteen een hele andere sfeer. Bij Natalie in de auto was het altijd gezellig en was het leren ook super leuk. Ik raad iedereen de ANWB (en vooral Natalie) aan!!

Goede ervaring.

Mijn ervaring met de anwb was goed. Ik had raakesh als mijn rijinstructeur. Ik raad hem zeker aan! In een keer geslaagd dankzij de goede instructies.

In één keer geslaagd!!!

Ik heb mijn rijlessen bij de ANWB gekregen van Dries. Supergezellige man die een goede en duidelijke uitleg geeft. Geen vraag is hem te gek, zelfs als je het meerdere keren vraagt. Ook qua communicatie voor de rijlessen (iets later door een file, of eerder als je kan) vond ik hem erg fijn. En bovenal in één keer geslaagd.

ik heb een fijne ervaring gehad.

ik heb een fijne leservaring gehad. vooral de rij-instructrice Natalie vond ik super fijn les geven! ik kon altijd gezellig met haar praten en ze gaf ook complimenten op wat je goed deed. hierdoor heb ik nooit een onzeker gevoel gehad. bedankt!

Positief

Ik heb mijn rijopleiding gedaan bij de ANWB. Over het algemeen is mijn ervaring positief. In het begin had ik een minder fijne instructeur (die inmiddels weg is) en later ook vaak invallers, op zich geen probleem en de meeste waren prima instructeurs maar het was soms wel irritant. Na mijn eerste examen (gezakt) kwam ik bij Carla terecht. Dat was erg fijn, ze geeft goede feedback en op een fijne manier. Samen hebben we mijn rijskills verbetert en ben ik de tweede keer wel geslaagd! Een verbeterpunt is nog wel de communicatie/administratie, ik heb meerdere keren moeten bellen vanwege verkeerde facturen of tegoeden. Maar ook dat is uiteindelijk allemaal opgelost.

Uitstekend!

Geslaagd! Ik ben heel blij Natalie als rijinstructeur te hebben, ze heeft altijd een positieve mindset. Heel attent legt alles netjes en kalm uit wanneer nodig. Wat als leerling een fijne rijleservaring geeft.

Goede lessen en prettige rij-instructeurs

Persoonlijk les gehad van Natalie, erg vriendelijk en gezellig, geeft les op een effectieve manier en houdt daarbij rekening met elke leerling zijn persoonlijke behoeftes wat geldt voor alle instructeurs/instructrices waar ik les van heb gekregen bij van der Bilt.

Leuk en leerzaam

Een hele goede leerzame wrm cursusdag gehad. Sjaak is heel vriendelijk en professioneel. Hij weet ongelovelijk veel en legt goed en duidelijk uit. Iedereen bij de rijschool is vriendelijk en de dag is heel goed verzorgd. Heerlijke broodjes, koffie en thee voor het pakken.

Nathalie is een geweldige rij instructrice

Ik heb Nathalie ervaren als een zeer vriendelijke, geduldige en kundige rij instructrice.

Fantastische instructeur!

Natalie is een uitstekende instructeur, die beschikt over een gezonde dosis mensenkennis die haar in staat stelt om elke leerling op een persoonlijke en afgestemde manier te begeleiden. Er is tijdens de rijlessen voldoende tijd om de theorie in de praktijk toe te passen. Wanneer nodig wordt er gezamenlijk gezocht naar een passende manier om de theorie makkelijker toe te kunnen passen. Door haar ontspannen aanpak weet ze de leerling op zijn of haar gemak te stellen. Ik zou haar aan iedereen die een rijbewijs wil halen van harte aanbevelen.

Niets op aan te merken

Bij Dries begonnen aan mijn rijlessen en hier een hele fijne ervaring aan overgehouden. Uiteraard ook nu het rijbewijs in de pocket! Duidelijke uitleg met tijdens de lessen lekker flauwe grapjes en opmerkingen wat er ook voor zorgt dat je je ontspannen voelt. Dries, enorm bedankt voor de lessen! (Toch nog vóór mijn 80e mijn rijbewijs gehaald ;) )

Geweldige rijinstructeur! Fijne manier van leren!

Dries was mijn rijinstructeur, Hij laat je gelijk op gemak voelen en vraagt in het begin waar jezelf fijn bij voelt om te doen. Hij geeft duidelijke instructies en houdt het ook luchtig. Geeft veel tips en weet goed een fijne en gezellige sfeer ervan te maken. Heb ondertussen ook een berg quotes om de rest van mijn leven te gebruiken. Zeker een aanrader!

Top Rijschool!

Met spoed aangevraagd in januari en half mei geslaagd dankzij de geweldige instructeur Dries! Voelde me altijd op me gemak bij Dries en er hing altijd een leuke sfeer in de auto, veel gelachen en heel veel geleerd. Bedankt Dries! Het ga je goed.

Geslaagd door mijn geweldige instructrice Leyla!

Ik heb bij Leyla mijn lessen gevolgd en kan het écht iedereen aanraden! Na elke les had ik het gevoel dat ik weer een stap dichterbij mijn rijbewijs was en vandaag heb ik die dan ook gehaald met grote dank aan Leyla! Altijd hele gezellige en leerzame lessen, bedankt Leyla!!

Geweldige instructeur

Om rijangst te overwinnen heb ik de ANWB opfris rijles gedaan. Dries heeft me enorm geholpen, direct een goede vertrouwensband. Heeft me goed geholpen, en was ook gezellig. Aanrader!!!

Meteen geslaagd bij Natalie!

Hele goeie ervaring met Natalie als instructrice! Altijd gezellig en goede lessen. Dankjewel!!

In 1x geslaagd!

Zeer tevreden over de lessen die ik heb gehad bij instructeur Dries. Wat een gouden vent ! Altijd rustig en veel geduld maar ook goed duidelijk (op z’n Rotterdams) met het uitleggen. Het was altijd super gezellig in de auto waardoor ik me op me gemak voelde bij de lessen. Onderanderen ook hierdoor in 1x geslaagd !

Goede rijschool

Ik ben goed opgeleid door Dries, hij heeft mij zeer goed en duidelijk alles uitgelegd en heeft er in 34,5 lesuren voor gezorgd dat ik in één keer slaagde. Het was altijd gezellig in de auto en er was een relaxte sfeer. Dankjewel Dries je bent een top instructeur.

Dries zonder jouw was het me niet gelukt. Altijd leuk en gezellig met je in de auto Super rijinstructeur en een top man Geeft alles super duidelijk aan en legt alles op een leuke manier uit Dankjewel dries voor alles Rico

Ik ben zeer tevreden geweest over de lessen die ik heb gehad van Dries. Het werd goed en duidelijk uitgelegd. Hierdoor heb ik ook in 1 keer weten te slagen.

geslaagd dankzij Natalie

Na 3 jaar rijlessen met verschillende Rij instructeurs ben ik nadat ik bij Natalie heb gelest met gemak geslaagd, Vooral door de manier van lesgeven en uitleggen is bij Natalie de rijles super relaxt en Vooral Gezellig! Daarnaast is het bij Koos Vd Bilt ook super geregeld met Rijlessen inplannen en het contact is ook soepel Voor Relaxte rijlessen waar je echt wat leert raad ik zeker Natalie aan!

Super, dankzij Natalie!

Ik heb een spoedcursus gedaan met de duur van 10 weken. Ik begon bij een zzp instructeur, die helaas meerdere malen 30 min voor de rijles af zei… Nadat dit was besproken met ANWB ben ik overgestapt naar de rij instructice Natalie. Dit was een wereld van verschil hoe goed Natalie les gaf! De rijlessen zelf waren altijd zeer prettig doordat: - Duidelijke afspraken en communicatie - Doel gericht te werk met behulp van je praktijkboek - Je rijdt veel door het examen gebied - Je weet waar je aan toe bent elke les en wat je verbeter punten zijn! - Ze weet je op je gemak te stellen indien je een “spannend” leermoment hebt Allemaal samengevat als je bij Natalie bent en je doet je best dan komt het helemaal goed! Je merkt ook zelf dat ze het werk met veel plezier doet en jou wil laten slagen!

Thurledeweg 113

3044ER Rotterdam