Beste ervaring die ik ooit gehad heb

Ik heb de afgelopen 4 maanden rijles gehad van ik denk wel de beste rij-instructeur in nederland genaamd dries. Ondanks dat het soms niet al te makkelijk was bleef dries rustig en hielp dat mij te verbeteren waardoor ik in een keer geslaagd ben. Bedankt dries voor de mooie en leuke maar soms ook serieuze momenten die we samen hebben meegemaakt in de afgelopen 4 maanden.

Goede instructeur aanrader

Ik had Dries al instructeur, een zeer rustige en aardige man legt alles perfect uit en je ken der goed mee lachen. Zou hem zeker aanraden bij iedereen. Bedankt Dries.

Vrij goede ervaring.

Over het algemeen ben ik tevreden over het traject dat ik gevolgd heb bij deze rijschool (de wachtijden waren vrij lang maar dat is bij wel meer rijscholen het geval). De lesauto was vrijwel altijd op tijd om me op te halen en ik reed altijd de volle 2 uur. Dit is echter ook de verdienste van mijn instructeur Dries. Hij is zeer zorgvuldig en heeft veel over voor zijn werk. Tegelijkertijd is Dries ook een gezellige man waardoor er een ontspannen sfeer heerst tijdens zijn lessen. Uiteindelijk had ik twee keer nodig om te slagen, gelukkig had ik een gratis herexamen in mijn pakket waardoor ik niet al te lang hoefde te wachten.

Duidelijk, gemakkelijk en leuk!

Mijn ervaring was zeer goed. Mijn instructeur was Dries de Jong en ik had voor geen betere kunnen vragen. Hij legde alles zeer duidelijk uit, wist exact wat te doen elke les en heeft er voor gezorgd dat ik nu geslaagd ben. Ik was gezakt voor mijn eerste examen, daarna kreeg ik een instructeur genaamd Kim. Haar lessen waren onduidelijk, vol met misinformatie en over het algemeen zeer slecht. Daarna ben ik teruggegaan naar Dries en toen ging het weer uitstekend. Op de dag van mijn tweede examen had ik nog een uur les van Kim, waarna ze mij vertelde dat ze mij niet naar huis kon brengen omdat ze daarna naar Brielle moest. Gelukkig was Dries aardig genoeg om mij, midden in zijn rijles met een andere leerling, alsnog naar huis te brengen daarna. We hadden nog gebeld en Kim had blijkbaar genoeg tijd tussen toen en haar rijles in Brielle, de man aan de telefoon zei ook dat hij het heel raar vond aangezien ik in Spijkenisse woon, en hij zou Kim erop aanspreken. Kort samengevat, Dries is geweldig, Kim is verschrikkelijk.

Er ging wat mis met mijn les pakket. Dit is goed opgelost door Jennifer. En mijn rijinstructeur Karoena is geweldig. Duidelijk, eerlijk en opbouwende kritiek waar je wat aan hebt.

Geslaagd met de gezelligste instructeur Dries

Hele fijne en gezellige rijlessen gehad van Dries. Helaas eerste keer niet gehaald maar dat lag aan mijn zenuwen. Dries heeft mij ook hiermee geholpen. De tweede keer geslaagd!! Moest door omstandigheden ook een keer bij Kim rijden maar zij gaf mij geen goed gevoel en had overal kritiek op. Anwb gebeld en kreeg gelijk een andere instructrice Karoena. Karoena ook een paar keer les van gehad fijne instructrice.

Fijn!

Ik ben overgestapt naar deze rijschool na wat gezeik met de vorige. Ik kwam bij Dries een hele aardige man die je zeker op weg kunt helpen hij heeft mij geleerd hoe ik mezelf kan zijn en er in moet geloven dat ik het gewoon kan. Heb daarnaast ook Kim gehad maar daar had ik gelijk al een wat mindere ervaring mee want ze liet me zonder iets te weten staan. Gelukkig bij m’n eige huis maar alsnog vond ik dat jammer. Gelukkig heeft Dries mij verder geholpen en alles weer overgenomen van Kim ook mijn rijles voor m’n praktijk examen. Die heb ik met dank aan Dries gehaald. Dus als je iemand zoekt die jouw goed kan ondersteunen en jouw in je zelf laat geloven is Dries de man die je zoekt.

Het kan heel wat beter.

Ik heb tijdens het lessen volgen hier meerdere instucteurs gehad. In deze review focus ik er op 2 Kim en Dries Kim is wel zeker de slechste instucteur die ik ooit heb meegemaakt waar dan ook. Ze heeft mij niet alleen voor een examen verteld dat ik niet autorijden geschikt ben. Maar demotiveerde mij iederekeer door de mogelijke klachten van mede studenten door te geven. Serious ik raad haar helemaal af Daar in tegen heeft Dries in mij geloofd. Hij heeft mij geholpen om mijn zelfverzekerheid optebouwen en met zijn hulp heb ik Kim het tegendeel kunnen bewijzen. En daar bedank ik hem zeer voor. Daarn naast mag de administratie hier ook veel beter. Maar nouja.

Terrible experience

It took me 11 months to get my license with them, due to all the delays they were having. 4 months passed from my intake to the first lesson. The treatment was unacceptable, the whole process was a chaos. I recommend specifically against this school if anyone is asking. The instructors were good, the chaotic organization was not their fault.

• Would you recommend us? No

Uitstekende instructeurs. Robert was mijn vaste instructeur. Je merkt direct dat het een ervaren bestuurder/instructeur is. Fair, duidelijk en streng is hoe ik hem omschrijf. Streng in de positieve zin. Fouten maken kan, maar als je niet luistert dan hoor je het wel. Hamid en Dinesh ook paar keer mee gereden. Ook net zoals Robert goede gasten. Zeker aan te raden om hier lessen te nemen. Ik ben tenslotte in 1 keer geslaagd voor mijn praktijkexamen.

15 december jl. (voor de zoveelste keer) mijn WRM praktijk instructie bewijs behaald. Ondanks dat ik al vele jaren rijinstructeur ben toch weer lessen genomen om het volgens het protocol van IBKI te doen. De planning is in samenspraak en goed overleg met Natalie uitgevoerd. De WRM Praktijkbegeleiding heb ik met Jacco van der Bilt gedaan en zoals alle jaren hiervoor met veel plezier. Het resultaat was er naar in één keer geslaagd. Groet, Ton

Echt een top rijschool met goeie instructeurs die echt hun best doen voor je.

Ik heb hier gelest voor mijn motorrijbewijs, de instucteurs zijn allemaal aardig en ze werken top samen om een zo goed mogenlijk resultaat uit je te krijgen! Ze zijn duidelijk en ook zeker in voor een geintje, denken bijvoorbeeld ook mee in passende lestijden en zijn ook echt wel flexibel. Ga zo door jongens!

Dankzij jullie ben ik nu rijinstructeur!

Het afgelopen jaar ben ik begonnen aan de opleiding tot rijsinstructeur, een reis die zowel leerzaam als vermakelijk was. De theoretische lessen, gegeven door Sjaak en Darko, waren informatief maar ook doorspekt met humor. Het leek bijna alsof ik niet alleen verkeersregels leerde, maar ook de kunst van het glimlachen tijdens het leren. Na deze theoretische fase begon het praktijkgedeelte, waar ik, eerlijk gezegd, mijn eerste meters maakte als een onzekere eend op een nieuwe vijver. Gelukkig waren daar een aantal ervaren rotten in het vak die me niet alleen de finesse van het rijden bijbrachten, maar ook het belang van geduld en begrip in dit leerproces. De stage, die werd verzorgd door Robert, was als een laatste check voordat ik de snelweg van mijn examen betrad. Het voorbereiden op het examen is een vak apart. Gelukkig waren daar Jacco en Anand, die mij net als de navigatie rustig door de laatste bochten leidde, wetende dat je het uiteindelijk op eigen kracht moet doen. Nu, met trots en dankbaarheid, kan ik aankondigen dat ik de titel van rijinstructeur mag dragen. Een droom die ik al lang koesterde, is nu werkelijkheid geworden. Mijn oprechte dank gaat uit naar iedereen die een rol heeft gespeeld in dit avontuur, inclusief degenen die ik mogelijk over het hoofd heb gezien. Op naar veilige en betekenisvolle kilometers op de weg. Hartelijke groeten, Natalie.

Fijne instructrice

Tineke Is duidelijk, direct je weet wat je aan haar hebt en begeleidt je richting jou examen! Aanrader!

Topper

Complimenten aan Anand doet het met plezier en zijn manier van lesgeven blijft goed hangen waardoor je de vaardigheden snel oppakt zeker een aanrader!!!!

Anand top instructeur!!

In 1x geslaagd met begeleiding van Anand (en ook een paar lessen van André) allebei goede instructeurs om naast je te hebben!! Desondanks dat de communicatie met hoofdkantoor ANWB niet altijd soepel verliep raad ik deze rijschool alsnog aan!

Dries is de beste rijinstructeur, anwb organisatie is niet al te best

Eerst had ik een rijinstuctrice die niet wist wat ze allemaal moest doen daarna had ik Dries en toen lukte t allemaal nog niet helemaal maar Dries heeft me goed opweggeholpen. Als je in de omgeving Spijkenisse, Hoogvliet woont moet je echt vragen naar Dries want hij is echt een topper.

Mijn ervaring van me afgelopen rijlessen bij anwb zijn geweldig, ik had rij intstructeur Dries wat en geweldige man is dat zeg ,hij heeft mij geholpen met me onzekerheden en heeft met het rijden altijd in me gelooft hij nam de rust om alles zo goed mogelijk uit te leggen en dat heeft me echt geholpen , ik raad zeker anwb aan om daar je rijbewijs te halen!

Topper Dries, organisatie ANWB iets minder

Na meerdere rij-instructeurs die zelf weggingen bij de ANWB en een gefaald examen, kwam ik bij Dries. Dries heeft me geholpen om zelfverzekerder achter het stuur te zitten, wat bij andere instructeurs niet lukte. Ook nam hij de extra stap om toch nog een les in te kunnen plannen, wanneer de ANWB dit niet voor je deed. Dankzij Dries heb ik mijn examen uiteindelijk gehaald en door zijn flauwe grappen kwam ik met plezier naar de rijles. De organisatie van de ANWB vond ik niet goed. Er moest vaak heen en weer gebeld worden vanwege onduidelijkheden door de slechte communicatie van de ANWB. Zo had ik bij mijn tussentijdse toets een les voordat ik naar het CBR zou gaan. De rij-instructeur die ik niet kende en die mij op dat moment zou brengen naar het CBR was ziek, waar ik niks over had gehoord. Toen ik na 15 minuten belde waar mijn instructeur bleef, zei de anwb dat diegene niet meer kwam. Ik in de stress omdat ik mijn tussentijdse toets hierna had dus ik zeg dat tegen de ANWB. Zegt de ANWB oh dit wisten wij niet, sorry. Uiteindelijk kon in alle stress en tijdsnoot nog een instructeur mij brengen, maar dit soort dingen verwacht je niet van een organisatie als de ANWB

Toppers!

Het was gewoon een geweldige ervaring! In het verleden zag ik enorm op tegen me rijlessen maar nu ik hier heb gereden elke les was super gezellig. Ik kreeg vanaf de eerste minuut het gevoel dat ik enorm op me gemak zat maar dat kon ook niet anders met zoon top instructrice! Kim was mijn rots in de branding en denk niet dat ik het zonder haar in 1x zou halen. Super vriendelijk en als ik weer met me pet ernaar gooide tijdens het rijden en het nodig had een beetje streng. Want ook zij wou dat ik het in 1x zou halen. Het is gewoon bijna jammer dat ik geslaagt ben. Gewoon toppers

Super fijne lessen gehad.

Hele fijne lessen en goede ervaring. De rijinstructeur bleef altijd erg rustig, maar wel duidelijk. Verder was het ook gezellig, waardoor er een fijne sfeer hing.

Zeer Slecht

Aanhanger rijbewijs: I didn't get any theorie documents from which I could learn (and before I wrote mails that I don't speak dutch well). So on day of course they gave me theorie information in dutch... Instructor (Docent Rene) which came didn't speak English... but the worst part is that he was whole day on his telephone. Doing everything like I was not there. Chatting, talking, cameras calls with girls etc... he definitely wasn't in work... and after all he ask me for recommendations... funny. So i do not recommend this school at all. Maybe other instructors are different. One plus - coffee was good :)

Fantastische instructeur, klantenservice minder

Met dank aan rijinstructeur Dries in één keer geslaagd voor mijn praktijkexamen! Een vriendelijke, duidelijke, maar vooral ook gezellige en bekwame man die duidelijk echt voor zijn leerlingen gaat. Met feedback en respect krikt hij tegelijkertijd je rijvaardigheid en zelfverzekerheid achter het stuur omhoog. Communicatie met het kantoor daarintegen verloopt een stuk moeizamer. Vanwege het verhuizen tijdens mijn rijopleiding overgeplaatst vanaf een vestiging in Limburg. Dit ging erg moeizaam en ik moest veel zelf regelen. Hierna ook veel onterechte facturen gehad omdat mijn aangeschafte pakket niet in het systeem van Spijkenisse kwam, waardoor ik vaak heb moeten bellen en mailen om aanmaningen te laten annuleren. Onder de naam ANWB had ik op voorhand eerlijk gezegd toch beter verwacht. Desondanks toch een 8 voor deze rijschool vanwege de prestaties van Dries! Helaas is niet elke instructeur hier even bekwaam maar bij aanvraag of ik een andere kon krijgen na ontevredenheid over mijn eerste instructeur werd hier gelukkig geen probleem van gemaakt en heb ik mijn rijopleiding tevreden kunnen afsluiten met Dries.

Ik heb goede duidelijke les gekregen van Awienash waardoor ik mn rijbewijs in 1 keer gehaald heb.

In één keer geslaagd!

Na een spoed cursus van 3 weken heb ik in één keer mijn rijbewijs gehaald. Dries was mijn instructeur en dat beviel heel goed, hij is erg rustig en weet alles op een begrijpelijke manier uit te leggen. Bij Dries merk je gewoon dat hij oprecht is en vol voor zijn leerlingen gaat. Het enige wat iets minder goed geregeld was is dat mijn eigen instructeur door omstandigheden niet bij mijn laatste 3 lessen kon zijn. Dat was al bekend voor ik aan de opleiding begon, en toch is er op het aller laatste moment pas iemand geregeld nadat ik er zelf achteraan moest. Anders had er denk ik helemaal niemand voor de deur gestaan op de dag van mijn examen. Uiteindelijk dus wel in één keer geslaagd en heel tevreden over de lessen en Dries maar wat minder te spreken over de planning van kantoor uit.

Thurledeweg 113

3044ER Rotterdam