In een keer geslaagd met rij instructeur Hamid

Streng maar rechtvaardige rij instructeur. Leg de lat hoog, maar de kans dat je daardoor in een keer slaat is ook groter!

Fijne rijschool!

Ik ben in een keer geslaagd voor mijn rijbewijs. Ik ben erg tevreden!

Geweldige rijinstructeur Rewien Soekhoe

Gisteren geslaagd voor mijn rijbewijs dankzij de aanpak van Rewien Soekhoe. Zijn didactische competenties, zijn geduld en zijn bekwaamheid staan buiten kijf. Hij is betrokken, geeft altijd goede feedback, blijft professioneel en beschikt over de vaardigheid om kennis en verantwoordelijkheid in te hameren. Uitstekende instructeur, bedankt Rewien.

Zeer goede uitleg

Ik heb mijn WRM pas(instructie bewijs) gehaald en mijn verlenging door verkeerschool Van de bilt gehaald. De opleiding was en waarschijnlijk nog erg leuk maar ook heel duidelijk. Alles word goed uitgelegd ook voor als een onderwerp niet duidelijk is dan steken ze daar wat meer tijd in en dat heeft mij erg veel geholpen. Bedankt Jako en Rasjhree voor jullie goede begeleiding en geduld. Ik wens jullie alle goeds toe. Ga zo door zal ik maar zeggen!!!

In 1x geslaagd door Dries!

Ben op 25 mei 2023 begonnen met mijn rijlessen bij de ANWB. Mijn rijinstructeur was Dries en wat ben ik dankbaar dat ik hem als mentor heb mogen hebben. Zo geduldig, vriendelijk, gezellig en kan heel uitleggen. Stelt je echt op je gemak en haalt je uit je comfort zone. Respecteert je en haalt het echt het beste in je naar boven. Elke les keek ik er weer naar uit om achter het stuur te zitten met hem naast mij. Vandaag heb ik mogen afrijden en ben ik in 1x geslaagd! Bedankt ANWB voor het professionalisme en goede klantenservice. Het aanschaffen van een pakket en de tussentijdse toets was zeker geen overbodige luxe. En 1000x maal dank aan Dries voor het vertrouwen en de fijne ervaring. :)

Goede lessen en een strakke planning

Rijschool adviseerde een realistisch aantal lessen om het rijbewijs te halen. De eerste lessen heb ik met veel plezier bij André gehad. André heeft mij heel snel aangeleerd hoe ik controle over de auto kreeg. Er zat een goed idee achter de lessen. De laatste lessen heb ik bij Hans gehad. Hans is een echt een topinstructeur. Elke les had een duidelijk idee, en Hans communiceerde heel sterk wat beter moest en hoe ik vloeiender en vooral veiliger door het verkeer kon bewegen. Hartelijk dank aan beiden!

Rijzekerheidscursua gevolgd en ben na drie lessen weer zeker van mezelf in de auto en in het verkeer. Carla had het met haar vriendelijkheid en geduld niet beter kunnen doen. Dankjewel!

Hele fijne en leerzame lessen gehad van Leila

De rijlessen met Leila heb ik super fijn ervaren. Ze liet me al vanaf de eerste les heel vertrouwd voelen in de auto, nam de tijd om alles rustig en duidelijk uit te leggen en het was altijd gezellig. Ik had geen betere instructeur kunnen hebben!

In 1 keer geslaagd met leila

Ik heb deze rijlessen als zeer nuttig ervaren leila neemt rustig de tijd om alles goed aan je uit teleggen en laat je ook op je gemak voelen in de auto ik wou vanaf dag 1 al geen andere instructeur zeker een aanrader ik heb 10 blokken gehad en ging super Mvg Dylan

Rijzekertraining is echt een aanrader!

Anand is absoluut geweldig! Dankzij zijn deskundige begeleiding en geduld tijdens de Rijzekertraining van ANWB, durf ik na 10 jaar niet gereden te hebben eindelijk weer achter het stuur te zitten. Hij gaf me het vertrouwen en de vaardigheden die ik nodig had om weer zelfverzekerd de weg op te gaan. Ik ben enorm dankbaar voor zijn hulp en kan hem ten zeerste aanbevelen aan iedereen die rijangst heeft of een opfriscursus nodig heeft.

In 1x geslaagd met Amid

Vanaf de eerste dag een goede vibe met Amid en ik geef 90% props aan hem dat ik in een keer ben geslaagd! (De andere 10% voor mezelf) Fijne lessen gehad waarbij er echt een focus lag op mij en het verbeteren van mijn rijkunsten. Veel geduld en duidelijke uitleg Bedankt Amid!

In 1x geslaagd met rij-instructeur Amid!

Met het achteruitgaan met de gezondheid van mijn ouders ben ik op mijn 30ste alsnog begonnen met rijlessen. Na eerst 20 uur rijles te hebben gehad zonder echt betrokkenheid te voelen van mijn rijcoach kreeg ik toevallig een keer een vervanger. Dat bleek Amid te zijn en toen werd direct bevestigd hoe weinig betrokkenheid er was omdat ik ontzettend achter bleek te lopen. Ik heb toen besloten met hem mijn lessen verder op te pakken en ik heb daar geen moment spijt van gehad. Amid is heel vriendelijk en geduldig, en heeft me het plezier van rijden leren inzien. Bovendien heeft hij jarenlang ervaring en dat merk je. Hij is erg gedreven zijn leerlingen te laten slagen en is om die reden ook streng en realistisch over hoeveel lessen je nodig hebt, maar hij heeft duidelijk goede intenties en humor. Met het kantoor van de ANWB zelf heb ik geen goede ervaringen. Ze plannen soms zomaar lessen in op momenten dat je duidelijk hebt aangegeven dat je niet kan en mijn praktijkexamen is ook zonder overleg verzet naar een datum dat ik niet kon. Wees je erop voorbereid dat je vaak overal achteraan moet gaan en lang in de wachtrij aan de telefoon moet hangen. Ondanks dat ben ik heel blij dat ik dankzij Amid toch een fijn proces heb gehad en na een stroeve start uiteindelijk maar 1x praktijkexamen heb hoeven doen!

Erg tevreden

Awhienash is een fijne instructeur om les van te hebben. Met goede uitleg en een leuke sfeer waren de lessen erg plezierig

Fijne ervaring!

Een fijne ervaring bij de rijschool en met mijn rijinstructeur. De lessen waren fijn, goeie uitleg en een goeie sfeer. De rijlessen waren van Awhienash.

Geweldige ervaring bij ANWB Motorrijschool in Rotterdam!

Ik had een geweldige ervaring bij de ANWB motorrijschool in Rotterdam! De rustige aanpak tijdens mijn AVB-training gaf me vertrouwen en de ruimte om de vaardigheden onder de knie te krijgen. Hasan en Elder hebben me vervolgens in slechts 4 dagen voorbereid op mijn AVD-examen, zelfs op hun vrije dagen. Hun toewijding en expertise waren duidelijk merkbaar en hebben me geholpen om snel mijn motorrijbewijs te behalen. Dankzij de ANWB motorrijschool in Rotterdam en het fantastische team van instructeurs kan ik nu met trots zeggen dat ik mijn motorrijbewijs heb behaald. Bedankt voor een geweldige ervaring!

Een top rijschool, zeker aan te raden.

Een hele goede rijschool die ik zeker zou aanraden bij andere mensen. Rij instructeur Leila is heel lief, heeft veel geduld en kan je hele goede tips geven waardoor je beter gaat rijden. De mensen van de planning zijn ook top, als er iets aan de hand is dan proberen ze dit gelijk zo goed mogelijk voor je op te lossen. Ik ben blij dat ik met deze organisatie mijn rijbewijs heb kunnen halen.

Een prettige rij-instructeur, Amid, maar een mindere organisatie van het kantoor

Ten eerst gaan mijn complimenten uit naar mijn rij-instructeur Amid, hij heeft het fantastisch gedaan. Hij is geduldig, altijd op tijd en heeft verstand van wat hij doet. Daarnaast is hij vriendelijk en in voor een geintje. Ik zou hem aan iedereen aanraden. Alleen de organisatie bij de Anwb Rotterdam kan stukken beter. Ik heb aan het begin drie verschillende instructeurs gehad voor ik mijn definitieve kreeg. Ik heb een aantal keer een verzoek gedaan om iets te verplaatsen, maar hier werd ook maanden lang niks mee gedaan wat mij uiteindelijk extra geld kostte. De planning en omgang met de klant is iets wat nog verbetert kan worden.

Fijne, rustige sfeer wat zelfvertrouwen opbouwt.

Tijdens de lessen was er een fijne sfeer die mijn zelfvertrouwen achter het stuur opbouwde en een goede leeromgeving vormde. Hierdoor leerde ik snel. Daarnaast werd ik niet gestraft voor het maken van fouten, waardoor ik er van kon leren. Ik vond het hele fijne en leerzame lessen!

De les was duidelijk en goed opgebouwd

Instructeur awhienash was erg relax en legde dingen goed uit zonder mij daarmee extra zenuwachtig te maken. Er werd goed ingeschat waar meer aandacht aan besteed moest worden en ik ben in 1 keer geslaagd!

Goeie motorrijles en instructeur

Heel goede ervaring met het halen van mijn motorrijbewijs. Ik heb les gehad van Elder en die kan ik iedereen aanbevelen. Goeie lessen coaching en instructief, betrokken en met een duidelijk beeld van de punten waar aan gewerkt moest worden. Ik heb mijn rijbewijs dan ook meteen gehaald. Super en dank!

Zeer tevreden over de prettige manier van lessen, deskundigheid en afspraken nakomen van rijinstructeur Rewien. Fijne samenwerking gehad, ik kan hem zeker aanbevelen. Vriendelijk ANWB personeel, maar niet altijd doeltreffend/kundig (4 keer gebeld met het verzoek een link te sturen om deze review te kunnen plaatsen) en sterk in de planning (meerdere lessen onder verkeerde naam gepland, les gepland op feestdag). Wel altijd alles prima kunnen oplossen.

Rijlessen met kwaliteit, binnen 10 dagen geslaagd!

Ik heb gekozen voor een 10 daagse cursus waarbij ik 4 uur per dag heb gelest. Fijne rijinstructeur die mij stap voor stap door het proces heeft geholpen. Dat mocht baten want ik ben in 1x geslaagd!

Uitstekend!

WRM Bijscholing gevolgd voor de B-instructie. Sjaak weet de cursus goed en overtuigend te geven. Tevens zorgt Latifah voor een lekkere lunch. Dit voelt als thuiskomen. Jacco en Rajshree, keep up the good work!

Top instructeur

Ik had een hele goeie instructeur, waren altijd top en informatieve lessen. Heb mijn rijbewijs daardoor in één keer gehaald. Als mijn lessen soms niet doorgingen door omstandigheden, had de anwb altijd goed en snel een oplossing daarvoor.

Na 48 lessen in 1 x geslaagd! Dank je wel Robert voor de lessen!!

Thurledeweg 113

3044ER Rotterdam