Goede betrokken instructeur!

Vorig jaar begonnen met lessen bij Dries. Naast dat hij alles duidelijk uitlegt is er altijd plaats voor een goed en gezellig gesprek. Hij heeft veel hart voor zijn leerlingen en heb dus ook altijd met plezier gelest. Maar ben toch ook wel blij dat ik van z’n gezeur af ben ;)

Goede rijschool, veel betrokkenheid!

Ik heb mijn motorrijlessen gevolgd bij Martijn (voornamelijk AVB) en Elder (AVD) en zij hebben mij beiden echt super geholpen! Erg gelachen maar ook heel serieus hebben zij goed ingespeeld op mijn zwakke punten en me soms letterlijk gedrild! Nu ik mn rijbewijs heb gehaald ga ik hun stemmen nog vaak in mn oren horen nagalmen als ik op mijn eigen motor stap!! Hahaha Bedankt mannen!

Top rijschool, instructeurs geven erg goede feedback en zijn flexibel qua lestijden. Ik heb hier mijn motorrijbewijs gehaald en was goed voorbereid voor het examen. Ook is de rijschool handig gelegen in het gebied van het cbr in Rotterdam. Daarnaast is er passende motorkleding aanwezig en worden de motoren keurig bijgehouden.

Geweldig !!! Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen!

In september een proefles genomen (instructeur Samed) die gaf mij in dat uurtje zo’n goed gevoel dat ik meteen besloot een pakket te nemen.. uiteindelijk 12 oktober gestart met lessen bij Samed top instructeur heel duidelijk in zijn advies en rechtvaardig streng waar nodig.. hij zei we gaan zorgen dat je hem in 1 keer haalt.. tegen mijn examen datum aan heeft hij mij nog even een paar lesjes doorgestuurd naar (instructeur Elder) ook dat is een topper! En resultaat in 1 keer gehaald !!! Kort om wil je je motorrijbewijs halen aarzel niet en begin met lessen bij Samed & Elder !!!

simpel gezegd: Perfect!

Via ANWB ben ik terecht gekomen bij Elder. Goede lessen met een dosis humor erbij. Ken bijna niemand die zoveel overheeft voor zijn leerlingen. Zeker een aanrader!

Geweldig team van instructeurs

Ik heb hier (vandaag) mijn motorijbewijs gehaald! Afgelopen weken heb ik een prachtige ervaring gehad met het lessen, de begeleiding is heel fijn en ze hebben echt het beste met je voor. Ik had niet voor betere instructeurs kunnen wensen!

In de pocket!

Toch nog besloten om voor mijn 30e m’n rijbewijs te halen. En het is gelukt! Ik ben ontzettend blij dat ik bij Awhienash terecht ben gekomen via de ANWB. Bedankt voor al je goede uitleg en feedback, je gezelligheid en met name geduld! Hopelijk kom ik je snel eens tegen op de weg! :)

Robbert is een toppert

Robbert hielp me erg met mij op gemak stellen. Ik ging van angstig in de auto naar rijbewijs binnen enkele maanden. De switch naar de ANWB heeft mij echt geholpen!

ROBERT je bent een Top Rijinstructeur

Overgestapt naar anwb was het allerbeste keuze ooit! Binnen 3 maanden geslaagd voor mn rijbewijs!. Dankjewel Robert je bent streng maar toch rechtvaardig. Ik heb veel van je geleerd! Mensen die dit lezen ga lessen bij Robert, je gaat geen spijt krijgen!

Fantastisch!

Na heel lang gewacht te hebben, eindelijk begonnen aan mijn rijbewijs samen met Awhienash. 1 jaar gelest bij hem en vandaag geslaagd! Ik kan met 100% zeggen dat ik heel tevreden ben! Goede uitleg, neemt ook de tijd om uit te leggen wat er beter kan en er was altijd ruimte voor complimenten! Kort gezegd: heb geboft met Awhienash!

Heel fijn!

Ik was al een tijdje bezig voor mijn rijbewijs en maakte mijzelf snel druk ook vanwege de druk om eindelijk mijn rijbewijs te halen. Ik wou graag afrijden in de stad, gezien ik in een dorp woon wou ik ook de ervaring te kunnen rijden in een drukkere stad. Vaak voelde ik mij niet op mijn gemak of opgejaagd door veel rijscholen maar dankzij Kim werd ik rustig, gecontroleerd en kon ik de vertrouwen in mijzelf echt terug vinden. Ik mag dan nu eindelijk na een lange tijd ook zeggen dat ik geslaagd ben voor mijn rijbewijs! Bedankt Kim!! Ik hoop dat veel andere mensen rijlessen mogen ervaren zoals ik dit ervaren heb. Talitha

Leuk en leerzaam

Ik heb binnen 4 maanden mijn rijbewijs in 1 keer gehaald. Dit heb ik allemaal te danken aan mijn instructeur Dries. Hij is niet alleen leerzaam, maar ook nog eens heel gezellig. Dries maakte mijn lessen zo leuk dat ik altijd ernaar uit keek om weer te lessen. Zijn tips zijn goed en hij stampt alle stappen van het rijden er mooi in. Dries is een erg goede instructeur.

Super fijn gelest met Awhienash, rijbewijs in 1 X gehaald!

Ongeveer een jaartje gelest met Awhienash. Geeft super goede, duidelijke informatie. Ziet wat er mis gaat/beter kan en speelt daarop in. Fijne sfeer in de auto! Serieus maar met ruimte voor een grapje. Heel erg bedankt!

Rijbewijs B met Awhienash in 1X gehaald!

Bijna een jaar lang intens gelest met Awhienash. Heel blij met het resultaat. Ook, super blij met het hele pakket trouwens. Van een onzeker begin naar een TussenTijdseToets en vandaaruit is er gebouwd naar een zelfvertrouwde bestuurder. Dit is mede mogelijk gemaakt door Awhienash. Super trots!

Duidelijke uitleg

Vandaag in een keer afgereden met de motor; lessen gedaan bij Elder. Is een hele fijne kerel: laidback en rustig, maar wel duidelijk en zegt waar het op staat.

Prima rijschool!

Motor rijlessen bij Elder gevolgd. In 1 x geslaagd en hoge betrokkenheid van de instructeur! Zeker aan te raden. Neem vooral genoeg lessen en overschat jezelf niet!

GEWELDIG

Ben in 1x geslaagd. Leuke rijlessen met leuke ervaringen!

Ik heb de les bij Awhienash als zeer prettig ervaren. Hij was geduldig en gaf goede feedback!

Prettige rijschool

Organisatie zat goed in elkaar. Ondanks de vrij lange wachtrij aan de telefoon, werd ik altijd goed geholpen. De rijlessen heb ik als prettig ervaren: constructieve feedback en vlot.

Fijne rijschool!

Gisteren geslaagd voor mijn rijbewijs! De rijlessen die ik gevolgd heb bij Awhienash heb ik als erg prettig ervaren. Awhienash is rustig en neemt de tijd om alles goed uit te leggen, al mijn vragen te beantwoorden, en mij vertrouwen te geven in de auto. Ik heb mijn rijlessen als erg fijn ervaren!

10/10 ervaring met Rewien als instructeur

Ik zou Rewien zeer zeker als instructeur aanraden. De rijlessen vond ik erg goed en heb ik als fijn ervaren. Rewien is heel geduldig, professioneel en altijd scherp. Daarnaast was het ook gezellig en stapte ik nooit met tegenzin de auto in. Bedankt Rewien!

10/10 ervaring met Awhienash als instructeur

Trefwoorden: Responsief, geduldig, flexibel, real Ik heb van mei tot september uitsluitend rijlessen gehad met Awhienash, dankzij zijn instructie heb ik mijn tussentijdse toets en praktijkexamen beide in een keer gehaald. Awhienash is een responsieve, geduldige, flexibele en bovenal 'real' instructeur. Ik zou hem zonder meer aanbevelen aan iedereen die een gedegen rijopleiding wil volgen. Zijn uitleg was altijd bijzonder duidelijk en to-the-point, hij had altijd oog voor mijn persoonlijke sterkte- en zwakte-punten en gaf hierbij ook gericht advies zowel tijdens en tussen de lessen. Met mijn agenda was het ook niet altijd even makkelijk om rijlessen in te plannen, maar Awhienash was zeer bereid om flexibel te zijn en mee te denken over onze planning. Ik kan Awhienash niet genoeg aanbevelen. Als je een goede rijopleiding wil hebben, vraag dan naar Awhienash!

Geslaagde rijopleiding

Ik ben vorige week in 1 keer geslaagd voor rijbewijs B. Heb les gehad van Awhienash. Hij geeft rustig en duidelijke aanwijzingen tijdens de lessen. Dit heeft mij genoeg zelfvertrouwen gegeven om in 1 keer te slagen. Bedankt!

toffe instructeur, nooit met tegenzin gaan lessen.

door rustige en duidelijk uitleg van mijn instructeur Awienash had ik autorijden al snel onder de duim. Daarnaast was het altijd gezellig wat voor mij ook belangrijk is. Awienash is zeker aan te raden als instructeur.

Prettige rij instructeur, altijd met plezier rijles ingegaan!

Na de tweede keer voor mijn rij examen geslaagd. Alhoewel het een domper was dat ik de eerste keer gezakt was, hebben we daarna een plan gemaakt om de tweede keer wel te slagen. Daarnaast kreeg ik mijn tweede examen vergoed van de rijschool!

Thurledeweg 113

3044ER Rotterdam