Uitstekende les gehad bij instructeur awienash

Ik ben in 1 keer geslaagd voor mijn praktijk examen dankzij de goede lessen van awienash!!! Zeker aan te bevelen.

informatie voorziening is ver te zoeken en blijft na 2 maanden nog steeds uit

Begin februari hebben we telefonisch contact opgezocht met Koos van der Bilt in Zoetermeer om informatie in te winnen voor de rijlessen voor het tractor rijbewijs van onze zoon. Hoewel we vriendelijk te woord zijn gestaan, kon er geen antwoord gegeven worden hoe het in zijn werk gaat. De informatie zou gemaild worden. Inmiddels meerdere telefoontjes, vele beloftes en 2 maanden later ontbreekt nog steeds enige informatie hierover. Uiteraard zijn we inmiddels overgestapt naar de concurrent. Gemiste kans voor Van der Bilt!

Ik heb gereden als of ik al eerder had al gereden,Terwel het mijn eerste keer was.

Uitstekende Rijschool

Met het behalen van mijn C+C/E rijbewijs ben ik uitstekend geholpen door de medewerkers van rijschool Koos vd Bilt. Ik raad het iedereen aan.

Meer dan 100% bestaat niet anders had ik dat gegeven

Van theorie tot praktijk inclusief de administratief medewerkers heerst een fantastische beroeps machtige team, heb er top ervaring van kennis meegekregen die ik goed kan en ga gebruiken Bedankt voor alles en ga zo door top top top

Goed te woord gestaan en snel geholpen

Netjes klantvriendelijk en snel geregeld

Gezelligste en de Beste!!

Rijbewijs C gehaald bij instructeur Wim = beste! in 1 x geslaagd

goede les gekregen en onderwerpen waren leerzaam.

Voor het eerst bij Koos van der Bilt WRM theoretische bijscholing gedaan. Bij het aanmelden keurig te woord gestaan en goed geholpen door de dames om alles goed te kunnen voorbereiden op het online volgen van de cursus. De docent was ook duidelijk en goed voorbereid.

Volledig genegeerd

Op 7 augustus werd gemaild u krijgt een nieuw voorstel, na diverse emails en telefoontjes van mijn kant, pas op 8 OKTOBER reactie. Een excuses heb ik niet gekregen. Nog geen idee hoe de rijlessen zijn, maar heb er een slecht voorgevoel over.

Perfecte rijschool plus instructeur

Met Esam als instructeur heb ik in een (zeer) korte tijd mijn E achter B rijbewijs gehaald. Ik heb de rijschool, maar met name Esam, als erg prettig ervaren. Korte lijnen, werd snel geholpen en het examen bij het cbr planden zij in en werd dus volledig voor mij uit handen genomen! Esam heeft echt kundig en op een prettige manier mij begeleid naar mijn rijbewijs. Ik zou iedereen Esam aanraden, hij stelt je op je gemak, is makkelijk in contact en in de omgang! Nogmaals dank!!

Een ervaring om nooit te vergeten!

Ik heb het vanaf dag 1 nooit onderschat... Personen wie durven te zeggen dat halen we gewoon eventjes die wens ik erg veel succes dan maar dat later.. Heb veel mensen gesproken wie al reeds hun papieren hadden en eigenlijk vertelde ze me allemaal precies hetzelfde verhaal... Misbruik je vooroverbouw!! Als je dat spelletje door heb mag je zeggen dat je op een bus kan rijden.. Nou ik heb het geweten...heeft me dertig uren gekost om dit eindelijk door te hebben met grote dank aan instructeur Wim en Essam. Niks tegen Wim zijn ervaringen waar ik heel veel aan gehad heb maar Essam heeft me echt mijn de doorheen gesleept deze laatste uurtjes.. Wat heeft deze man een geduld mijn diepe respect naar deze instructeur!! Ook nog eens zijn alle eerste bus leerling!! Vanmorgen waren we super trots!! Kan het niet genoeg zeggen: Essam bedankt voor alles!! En hoop oprecht dat je nog heel veel leerlingen mag opleiden. Wil iedereen bedanken van deze mooie familie waar iedereen keihard samenwerkt naar een mooi eindproduct. We houden contact!! Grt Jozef

In één keer geslaagd dankzij een goede rijinstructeur!

Ik ben via de broer van Esam terecht gekomen bij Koos van der Bilt. Esam heeft mij het afgelopen halfjaar zeer goed begeleid, waardoor ik mijn rijbewijs in één keer heb kunnen halen. Ik moest afrijden in Zoetermeer. Een stad waar ik nog nooit was geweest. Vandaar dat ik met Esam meerdere keren in Zoetermeer heb gereden op mogelijke examenroutes. Dit heeft mij enorm geholpen, want het verkeer in Zoetermeer is anders vergeleken met Rotterdam. Al met al heb ik mijn praktijkexamen in één keer gehaald dankzij een goede rijinstructeur.

Ik volg sinds kort de cursus voor bromfiets theorie AM, ik merk dat ik er veel aan heb en het ondanks mijn beperking goed kan volgen. Er is genoeg ruimte om vragen te stellen en dat maakt het erg prettig.

Een mooie leerweg naar mijn rijbewijs

Ik kreeg les van Esam voor mijn rijbewijs B. Ik heb deze rijlessen goed ervaren. Alles is mijn duidelijk in stappen aangeleerd en de lessen verliepen zeer positief. Ik ben blij met het resultaat.

100% slagingsgarantie

I had Rajshree as a theory teacher, she helped me out with all my doubts and questions and I passed at 1st attempt. Esam was my practice teacher. He was friendly, calm and patient but, at the same time, very clear and precise on his directions and recommendations. I really had a good time while learning and I also passed at 1st attempt. Off course I highly recommend the school.

Uitstekend / Aanrader

Heb mijn eerste bijscholing naar 5 jaar gehad. - Coaching & Feedback De les geef meerwaarde aan je kennis en je kunt het ook een opfris bijscholing noemen. Interactie is er voldoende in een les waardoor je zo door je dagdelen ben. Docent heeft veel kennis en geeft handvatten en inzichten om nog beter je lessen te voorbereiden. Er worden genoeg concreet voorbeelden gegeven. Docent verteld ook zijn of haar ervaring en. Daarnaast is er genoeg ruimte voor vragen. Humor zit er ook in. Ik zal zeker Koos vd Bilt aanraden voor je bijscholing!

Geweldig dat dit nu ook via een webinair kan

Elk nadeel heeft een voordeel. Door de corona konden er geen cursussen op locatie meer gegeven worden en eigenlijk door "nood breekt wet" werd het toegestaan om via webinars de WRM bijscholingscursussen te volgen. Wat mij betreft mogen ze dit er in houden. - Het is goedkoper. - Je hebt geen reistijd. (Scheelt ook weer file en co2 uitstoot) - Je zit lekker in je eigen omgeving (ik vind het niet altijd fijn als je noodgedwongen met een aantal mensen in een ruimte moet verblijven) - Nu in de coronatijd was het mooi dat de tijd dan toch benut werd. Straks als we weer kunnen gaan werken is het eigenlijk zonde om daar weer een vrije dag te voor moeten nemen, want geen werk is geen geld. In de toekomst onder normale omstandigheden zou dit naar mijn idee ook goed van pas kunnen komen want na de cursus zou ik nu nog een aantal leerlingen kunnen bedienen. En het is voor IBKI denk ik ook op deze manier veel beter allemaal te controleren. Dus wat mij betreft mag dat tijdelijke er af en mag dit voor mij een standaard gaan worden.

Meer dan prima

Heb onlangs online een WRM bijscholingscursus gevolgd, Ik heb het als zeer prettig ervaren, relaxed. voor mij was het zeker aanleiding om er nogmaals een te gaan volgen. Kleine tip: Op de website zou het iets makkelijker te vinden moeten zijn, het kan eenvoudiger.

Fijne stagebegeleiding

Fijn om contact te hebben met Sadhana en te bespreken hoe wij het beste de opdrachten kunnen maken. Leuk om dit zo wekelijks te doen.

Zo ga je die WRM bijscholing nog leuk vinden ook...

Hoppa, vandaag weer een WRM bijscholing gedaan bij Jacco, dat was best wel weer een leuke dag, en ik mag als bonus mijn laatste 2 dagdelen voor deze 5-jaar periode wegstrepen. Samengevat: goed, professioneel en op een leuke manier gebracht. Jacco en co hartstikke bedankt.

Vrijdag 2e dag WRM online: weer een succes

Vandaag Coaching en Feedback gevolgd bij Jacco. Weer een succes en heerlijke situatie zo online! Thanks voor de fijne les.

Super bijscholing

Ik heb het super ervaren lekker vanuit huis top instructies.

BETE BESTAAT NIET

Heel duidelijk vertellen met een verhaal die in je hoofd blijven hangen.

Leuk en zeker leerzaam

Het is gewoon aan te raden:))

Thurledeweg 113

3044ER Rotterdam