Aanrader

WRM bijscholing gevolgd via online webinar. In deze corona crisis heeft verkeersschool Koos van der Bilt toch een hele ruime keuze kwa online webinars (Via zoom). Fijn dat ik op deze manier de bijscholing heb kunnen volgen en ik raad het iedereen aan. Nogmaals bedankt en tot de volgende.

16-4 en 17-4 twee bijscholingen gevolgd en deze als zeer prettig ervaren. Ook is het heerlijk om dit thuis via de laptop te mogen bijwonen. Systeem werkt prima. Hoop dat dit in de toekomst zo zal blijven!!! Hartstikke bedankt, Gr, Nick van Asselen.

De online cursus is echt fantastisch!

de online cursus via Zoom voor de bijscholing voor IBKI is een heel slim en goed idee

Dagje WRM bijscholing online is helemaal top geregeld en leuk!

Vandaag mijn WRM bijscholing gevolgd, RVV. Docent Sjaak doet het prima, luchtig maar toch voldoende diepgang. Een echte aanrader!

Zeer uitstekende online bijscholing

Keep up the good work!

Uitstekende opleidingen

Enkele maanden terug heb ik mijn WRM bijscholing gevolgd bij Verkeersschool Koos van der Bilt. İk heb toen voor het eerst kennisgemaakt met deze opleider. İk heb erg leerzame lessen en bijscholing gehad waardoor ik voor beide onderdelen in 1 keer ben geslaagd. Ook heb ik tijdens mijn theorielessen heel veel dingen bijgeleerd. Dit is voor mij een reden geweest om opnieuw te beginnen met de bijscholing voor de nieuwe ronde. İn verband met de Corona is overal op de wereld overgestapt op digitale lesgeving. Gelukkig zijn de lessen van Verkeersschool Koos van der Bilt ook verdergegaan, ook in digitale vorm. İk moet toegevend dat de kwaliteit zoals verwacht is: perfecte begeleiding en zeer informatieve lessen. Kort gezegd gaat alles zoals gewend bij Van der Bilt verder in de vertrouwde manier en altijd gezellige sfeer. Als je een goede opleider nodig hebt ben je bij Verkeersschool Koos van der Bilt op het juiste adres! Ik wil hierbij iedereen nogmaals heel erg bedanken voor alle hulp en moeite! Met vriendelijke groet, Ramazan

top!!

afgelopen zaterdag bijscholing gehad via webinar. zeer prettig verlopen en weer een hoop bijgeleerd. dank u rajshree

Super ervaring

Zeer vakkundige personeel, en een hoop weer opgefrist en bijgeleerd

Goed stagebedrijf

De actuele situatie rondom het COVID-19 virus in de maatschappij omschrijft de uitzonderlijke situatie waarin wij als stagiairs tòch kunnen worden uitgedaagd om mee te denken.

Duidelijk en simpel

Uitstekende digitale cursus RVV gehad vandaag.

Prettige sfeer

Ik heb mijn rijbewijs B in twee keer behaald bij Koos van der Bilt. Na wat opstartproblemen waarbij ik geen juiste klik had met de instructrice heeft Esam mij op een prettige manier alles geleerd wat nodig is om veilig aan het verkeer deel te nemen. Er was een prettige sfeer in de auto waardoor ik mij op mijn gemak voelde en alles goed kon leren.

Zeer positief, alle lof naar mijn rijinstructeur

De reden dat ik een positieve review achterlaat, is omdat mijn rijinstructeur Esam dat zeker verdiend. Na mijn eerste rijles (2006) heeft het 13 jaar geduurd alvorens ik weer ben begonnen. Esam heeft mij het vertrouwen gegeven op de weg, het omgaan met het voertuig en heeft veel het geduld met mij gehad. Om die reden zou ik een ieder, deze rijinstructeur aanbevelen. Ik heb mijn rijbewijs binnen 6 maanden mogen halen. Esam bedankt!

Snel en perfecte lessen

Ik ben hier met een gerust hart komen lessen. Alles is snel geregeld zodat je kan beginnen met lessen. Mijn instructeur Ralf heeft mij super goed opgeleid en ben ook in 1 keer geslaagd.

De rijschool is redelijk goed.

De eerste rijinstructeur is slecht bevallen, maar is inmiddels ontslagen. En gelukkig kreeg ik Esam en dit is een zeer goede rij instructeur, waar ik alles GOED van geleerd heb. De rijschool zelf is bij ons helaas zeer laks geweest met rekeningen sturen, maar daarna ook weer coulant met betaal regelingen maken. Als er een keus gemaakt kan worden kies dan voor Esam.

perfect, zeker aan te bevelen

Ervaring wat ik heb gekregen was super top Goede deskundige uitleg gehad Altijd goede communicatie Netjes de afspraken nakomen Goede voorbereiding op je examen En gewoon een super goede en lieve rijinstructrice Sharita bedankt je bent een topper

perfect, zeker aan te bevelen

Hele fijne begeleiding op de weg van zowel sharita als Essam.

Als goed ervaren!

perfect, zeker aan te bevelen

Ralf heeft me zeer professioneel begeleid. Duidelijke tips en geeft goede voorbeelden. Ik zou hem zeker aanbevelen!

goede service, goed behandeld

Mijn ervaring bij Verkeersschool Koos van der Bilt was heel aangenaam. Esam El Ouafi heeft mij heel goed geholpen met het behalen van mijn rijbewijs.

👍

Goed en vriendelijk

perfect, zeker aan te bevelen

Het was altijd heel gezellig met Sharita!

perfect, zeker aan te bevelen

Ralf heeft mij super les gegeven de lessen hebben mij in 1 keer laten slagen. Echt een top kerel!

perfect, zeker aan te bevelen

My experience with Esam was pretty good, he is always really supportive and keep me motivated and explained all the reasoning behind rules and protocols. He is really a hard worker so we could start really early in the morning and classes did not have to interrupt my working schedule. He is really respectful and clear in his explanations and has infinite patience. I had my doubts at the begining as the school page does not make clear if one can have english-speakers instructors or give any information in english, but I was lucky some friend had already had a great experience with Esam so she recommended him.

goede service, goed behandeld

zeer naar me zin gehad en een goede ervaring!

Thurledeweg 113

3044ER Rotterdam