Zeer klantvriendelijk en deskundig

Ik werd op een zeer nette manier geholpen en goed op de hoogte gehouden van de vorderingen van de reparatie, terwijl ik rustig kon werken met een goede WIFI verbinding en lekkere koffie.

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Nog NOOIT zo oprecht vriendelijk geholpen!

Bedrijf van vader en zoon die je echt oprecht een goede service geven. Aanrader!

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Uitstekende service, zoals altijd.

De mannen van 123ruit zijn zeer behulpzaam. 3e keer dat ik langskom en weer top geholpen.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

x

Super serice en vakkundigeid

Erg klantvriendelijke en super professionele service. Goede mensen en een juiste prijsstelling. Ik ga voor alle glasschade aan mijn auto’s naar 123ruit in Amersfoor!

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Sterretje is prima en snel opgelost, vriendelijke mensen

Zie boven

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Snel en zeer prettig geholpen

Snel en prettig geholpen

• Bij welke vestiging bent u geweest? 123RUIT Nijkerk

Klantvriendelijk en snelle afhandeling

Klantvriendelijk en goed bedrijf.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Uitstekend, niets op aan te merken.

Prettig contact en zeer ervaren eigenaar die de werkzaamheden ook duidelijk toelichtte.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Top service, vriendelijk en professioneel

Van binnenrijden tot uitrijden was een warme deken. Vriendelijk professioneel, schoon en mooi tempo.

Achter zij ruit vervangen

Snel en nauwkeurig geholpen

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Super snelle en hele vriendelijke service

Ik kon binnen 2 dagen terecht en de service was super vriendelijk, behulpzaam en goed. Bij een volgende ruitschade zou ik zeker weer deze vestiging kiezen.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Super service met lekkere koffie voor bij het wachten!

Top geregeld.

Uitstekend!

Amir en zijn vader en broer hebben mij heel goed geholpen, eerdere vervanging van de ruit was niet netjes gedaan, zij hebben dit keurig hersteld. Super ervaring dus!

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Klantvriendelijker krijg je het niet gevonden

Persoonlijke ontvangst, lekkere goede en goede oplossing. Echt een aanrader!

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Vriendelijk geholpen en lekkere koffie!

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Flexibele planning. Vriendelijke service.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Snel afgehandeld en vriendelijke/behulpzame mensen!

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Zeer behulpzaam en vaardig.

Vakmensen, die ook een tegenslag oplossen en je met een goed resultaat naar huis sturen.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

snelle service en super klantvriendelijk

wat een top bedrijf ! ik belde voor een nieuwe ruit en ik kon de volgende dag al terecht. super naar mijn zin gehad tijdens het vervangen van mijn ruit, aangezien vader en zoon echt mega klantvriendelijk zijn. het plaatsen van mijn voorraam is netjes en snel gedaan en voordat ik het wist was ik weer op pad. mocht je niet houden van een gezellig gesprek en wil je wellicht werken of dergelijk? tijdens het wachten kan dit ook. er is namelijk een nette afgesloten ruimte aanwezig waar jij je eigen ding kunt doen. uiteraard doe je dit alles met aangeboden drinken erbij. kortom mijn ervaring was van begin tot het eind perfect. dit vermoeden kreeg ik al tijdens het lezen van de recensies. en niks is anders waar. top bedrijf !

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google

Hier begrijpen ze het

Service met de hoofdletter S. Uiterst vriendelijk en correct. Ruit keurig vervangen en auto binnen voorzin schoongemaakt.

Uiterst servicegericht bedrijf

Afspraak maken was zeer eenvoudig. Kon ook ook op een korte termijn. Dus de planning is daar prima op orde. Reparatie was binnen 30 minuten klaar. Deskundige mensen met meer dan 25 jaar ervaring in het repareren en plaatsen van ruiten.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Nette lieve persoonlijke professionele service

Ik kon snel terecht en werd uiterst vriendelijk en goed geholpen. Men ging net zo lang door totdat het resultaat helemaal naar hun eigen tevredenheid was.

Fantastische klantenservice, snel geholpen, bekwame experts. 10/10

Vanaf het eerste moment dat ik belde werd ik heel vriendelijk geholpen en snel een afspraak kunnen maken om mijn voorruit te vervangen. Goede communicatie door het hele proces, kopje koffie en leuke gesprekken in de wachtkamer terwijl de ruit vervangen werd. Heel professioneel en aardige team. Een hele fijne ervaring met zoiets vervelends als een gebarsten voorruit. Veel dank!

Zeer goed geholpen.

Makkelijk afspraak maken en prima geholpen.

Argonweg 26 B

3812 RB Amersfoort

Over 123RUIT.nl - Autoglas Amersfoort

123RUIT.nl is een initiatief van Stichting SZA (Samenwerkende Zelfstandige Autoglasspecialisten).

Over 123RUIT.nl