Zeer vriendelijk, behulpzaam en professioneel

Ervaring is net als de vorige keer heel goed

Keurige service

Telefonisch een heldere afhandeling. Tijdens de reparatie meegenomen in de werkwijze. De afhandeling met de verzekering is mij uit handen genomen.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Snel, nauwkeurig werk... en vriendelijke mensen

Iemand brak mijn ruit in om wat spullen uit mijn auto te stelen. Ik belde de hulpdienst, die me snel een plaats bij Autoglas bezorgde. Ik werd hartelijk welkom geheten en het werk werd snel en goed uitgevoerd.

Keurig netjes.

Netjes geholpen.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google

Super bedrijf

Top bedrijf klantvriendelijk en super gast vrij

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Nette zaak, rustig en goed geholpen.

Nvt.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google

kan niet beter

De afspraak was binnen 5 minuten geregeld: voor de volgende dag in het filiaal van mijn voorkeur. Uiterst vriendelijke mensen, zeer prettige ontvangst, uitstekende uitleg over de noodzakelijke kalibratie na het plaatsen van een nieuwe ruit en alles klaar binnen 1 1/2 uur. Kan allemaal niet mooier: dikke 10

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Snelle en goede service voor auto, mijzelf en de hond!

Autoruit moest worden vervangen. De ruit werd binnen 3 dagen, snel en vakkundig vervangen. De monteur heeft zelfs de milieu sticker voor Frankrijk (paar euro en makkelijk te vervangen) eraf gehaald en keurig op de nieuwe ruit geplakt. In de tussentijd kreeg ik, meerdere keren, thee/koffie aangeboden met een koekje. Ook aan de hond die ik bij me had werd gedacht, zij kreeg een bak water.

Zeer fijn

Ik ben zeer fijn geholpen bij 123 auto Amersfoort. Eerst werd er uitgelegd wat er gedaan ging worden. Hoe lang dit ging gebeuren. Vervolgens na de wachtruimte gebracht waar koffie en thee werd aangeboden. Er was wifi om nog even te kunnen werken. Afhandeling was heel relaxt. Auto is netjes behandeld en netjes nog met de stofzuiger de laatste glas delen uit de auto gehaald. Echt een fijn Familie bedrijf en dat gevoel kreeg ik ook. Belangrijkste was hierin dat ik niet een nummer was maar.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Waar de klant koning is!!!

Ontzettend gastvrij onthaald en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel! Goede en duidelijke technische voorlichting van wat er gaat gebeuren. Vakbekwame mensen en een actieve interactie tussen personeel/ eigenaars. Ben hier inmiddels al 3x geweest en steeds keurig en hartelijk ontvangen en op een deskundige wijze geholpen. Zeer tevreden over behandeling/ afwerking

Goede service en klantvriendelijkheid

Helaas kon de ruit niet volledig hersteld worden.

Kundig en zéér klantvriendelijk

Lieve mensen, denken met je mee. Gastvrij maar zijn ook zeer professioneel . Ik rijd er vanuit Bussum graag voor om en zou iedereen ze van harte aanbevelen.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

top bering

snel geholpen vakkundig en vriendelijk personeel goede lokatie

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Goede en vriendelijke service!

Het sterretje is erg gemaakt en de mensen zijn erg vriendelijk1

En uitermate vriendelijke personeel

Goede dienstverlening

snel en netjes geholpen

Ster is netjes en bijna onzichtbaar gerepareerd. Ik kon snel terecht.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Zeer gast vrij ontvangen, en alles netjes afgehandeld. Er was één minpuntje en dat was de koffiecorner. Dit kunnen wij van Naughty Beans beter faciliteren. Dus al wij wat kunnen beteken voor jullie 50 vestegingen zouden wij graag een keer hierover in gesprek willen. Met vriendelijke groet, Ronald Gielisse. Naughty Beans

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Geweldige service, goed geholpen!

Fijne service, goede en deskundige medewerkers. Prettig dat er duidelijk wordt gecommuniceerd, voor en tijdens de reparatie!

Top bedrijf

Zeer vriendelijk en correct geholpen. Geen wachttijd en alles met verzekering geregeld

Relaxte sfeer

Fijne mensen, snel en vakkundig. Behulpzaam

Kwaliteit werk goede communicatie/service

Kwaliteit werk goede communicatie en service

Profesioneel en efficiënt

Ik werd snel en vakkundig geholpen.

Gastvrij en goede service

Ik kreeg een vriendelijke app om de afspraak te bevestigen en werd letterlijk met open armen ontvangen. De koffie was lekker en er was goede wifi om te werken, terwijl ik kon wachten op een nieuwe ruit!

komen afspraak na

ze bellen en vragen of het inpackt is of dat het door de spaning op de ruit was omdat er 23-2-24 ook al een nieuwe ruit in was gezet

Argonweg 26 B

3812 RB Amersfoort

Over 123RUIT.nl - Autoglas Amersfoort

123RUIT.nl is een initiatief van Stichting SZA (Samenwerkende Zelfstandige Autoglasspecialisten).

Over 123RUIT.nl