Prima!

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Snel en efficiënt

Ik werd op een vriendelijke manier geholpen bij deze garage voor het repareren van het sterretje in de voorruit. De reparatie werd snel gedaan en het resultaat was mooi. De voorruit van de Peugeot zag er weer uit als nieuw.

• Kwaliteit ruitherstel

Bekwaam en professioneel! Snel geholpen en uiterst vriendelijke eigenaar!

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.

Snel en netjes gerepareerd

Sterretje in voorruit snel en netjes gerepareerd. Online afspraak maken was makkelijk en reparatie duurde slechts 20 minuten.

top

voor mijn vakantie de auto ingeleverd. Ochtend voor me eerste werkdag kon ik de auto weer als nieuwe ophalen

Snel en netjes

Klein bedrijf maar prima en nette service.

Top, een aanrader

Direct geholpen, duidelijke afspraken en correcte tijdsplanning

• Kwaliteit ruitherstel

Snel en vakkundig geholpen, wachttijd onder genot van een bakje koffie was zo voorbij

Erg goed!

• Kwaliteit ruitherstel

Zeer snelle service door aardige mensen

Uitstekend !

Werd op tijd en duidelijk geholpen. Kreeg bovendien kosteloos een leen auto mee zodat ik niet 3 uurtjes hoefde te wachten. Top !

• Kwaliteit ruitherstel

Afspraak gemaakt, keurig op tijd en netjes gerepareerd

• Kwaliteit ruitherstel

Goed werk, ervaring voor klant kan beter.

Ik zou graag een kopje koffie ontvangen. En ik weet niet of er een wachtkamer is, of dat dit het kantoor is. Buiten staan te wachten was niet heel comfortabel. Het afgeleverde werk is perfect.

Super service!

Snelle actie, zeer prettig contact.

Prima geregeld!

Top! Ik kon de auto al om 07:30 brengen waardoor ik met het vervangend vervoer ook ruim op tijd op kantoor was voor mijn afspraken. Auto was ook was ook precies op aangegeven moment klaar.

Prima geregeld

De ruit ziet er mooi uit. Tot zover ben ik dik tevreden. De afhandeling ging eveneens naar wens.

Prima.

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.
  • Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? N.v.t.

Netjes geholpen

Kon snel terecht, vriendelijk geholpen, en ruit zit er keurig netjes en recht in

Professioneel

Gewoon goed vakmanschap.

Prima service en afhandeling

Gebeld, doorverbonden met Glasservice. Korte termijn afspraak, netjes vervangend vervoer, binnen 3 uur auto gerepareerd terug ! top!

Super relaxed

Fijne man die van zichzelf opbelde om een afspraak te plannen. Ik mocht helemaal aangeven wanneer ik zou willen komen. Vervolgens hartelijk ontvangen en een leuke wachtruimte met schoon toilet, lekkere thee en koffie en gezellig origineel ingericht. Ik had geen leen auto dus ik moest ff paar uur vertoeven in de zon buiten op zijn picknick tafel. Geen straf ;) Er lag alleen maar mannen voer te lezen dus ik heb de Linda achtergelaten ;) Mooi vakwerk afgeleverd , heb weer prachtige nieuwe ruit.

Glashelder, vriendelijk en deskundig

Snelle check, vlotte inplanning en feilloze reparatie. Bovendien vriendelijk en laagdrempelig. Goed aanspreekbaar vakmanschap dus.

zeer vakkundig en toegewijd

Wij worden altijd keurig en snel door dit filiaal geholpen. Veel deskundigheid. Vooral zo doorgaan!!

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

Prima afwikkeling

Prettige no-nonsense behandeling. Soepel omgegaan met verzetten afspraak.

snel, vriendelijk, deskundig

Vriendelijke eigenaar, flexibel en klant-georienteerd. Deskundige en snelle service

Platinastraat 90

2718 RX Zoetermeer

Over 123RUIT.nl - Autoglas van der Burg

123RUIT.nl is een initiatief van Stichting SZA (Samenwerkende Zelfstandige Autoglasspecialisten).

Over 123RUIT.nl