Snelle service

Werd vriendelijk en snel geholpen. Voorruit was binnen enkele dagen voorradig.

Snel en netjes behandeld

Professioneel bedrijf die weet wat ze aan het doen zijn

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

goede en snelle service en op de afgesproken tijd geholpen

goede en snelle service en op de afgesproken tijd geholpen

Supersnelle service

Kon meteen terecht. Vriendelijke ontvangst en vakkundige reparatie

• Kwaliteit ruitherstel

Goeie service en kundig gemonteerd

Goeie service en ruit is kundig gemonteerd

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Snelheid schadeafwikkeling N.v.t.
  • Kwaliteit ruitherstel N.v.t.

Snel en professioneel geholpen

Ik kon dezelfde dag nog terecht bij Carwin om een sterretje te laten repareren. Snel en vakkundig gerepareerd. Bedankt!

• Kwaliteit ruitherstel

Zeer vriendelijke en snelle service met kennis van zaken!

• Kwaliteit ruitherstel

Duidelijke communicatie en goede service!

Goed geholpen.

• Kwaliteit ruitherstel

Klantvriendelijk , gratis leenauto, de moeite wasrd

Na 10 maanden wachten op een nieuw klein zijruitje heeft 123 ruit zich alle moeite getroost om me van dienst te zijn, vlotte en nette afwerking, gratis leenauto, vriendelijke bejegening.

Snelle, fijne, vriendelijke service

Gebeld voor afspraak. Ik kon meteen komen. Vriendelijk ontvangen. Mocht in wachtruimte plaatsnemen met koffie. Binnen 10 minuten was de ruit gemaakt.

Uitstekend!

Prima afhandeling ruitschade!

Super, snel en effectief

Snel geholpen op een effectieve manier. Een aparte ruimte met koffie en thee, verder was het issue binnen 30 minuten opgelost.

Goede service attent personeel

Er was een misverstand over of ik zou wachten of niet. Ben vertegenwoordiger en kreeg direct auto mee om klant te bezoeken, top geregeld.

Snelle service, vriendelijke mensen

• Kwaliteit ruitherstel

goede service, snel de sterretjes gemaakt

goede service, laten weten wat ze gaan doen en handelen het snel af

prima service

vriendelijk, goede afhandeling

Snel een passende oplossing

Praktisch gezien een perfecte oplossing gezien de afstand tot de werkgever. Reinigen had beter gekund, glassplinters op diverse plekken, kritisch met lederen bekleding. 2 grote stukken plakband zaten nog op de ruit bij overdracht.

• Kwaliteit ruitherstel

Beste meneer Christiano, Hartelijk bedankt voor uw review. Graag geef ik mijn reactie. Uw verbeterpunten heb ik besproken met de hersteller. Bedankt voor het doorgeven want hierdoor kunnen wij onze service nog meer verbeteren. Met vriendelijke groet, Desiree, 123RUIT.nl hoofdkantoor.

snel, efficient en vriendelijk

zie boven

Toppers

TOP!

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Niet voor niks dat wij al onze klanten doorsturen naar dit bedrijf. Nu zelf weer meegemaakt en perfect geholpen. Dat willen we voor al onze klanten.

• Kwaliteit ruitherstel

zeer goede ontvangst en een heel nette afhandeling van de schade.

Ben zeer tevreden met de reparatie raam heel deskundig vernieuwd. Ook binnen de afgesproken tijd dus alles was zeer prettig. Ik wil iedereen adviseren met ruitschade ga naar Carwin. Lieuwe

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google

Vriendelijke ontvangst en goede uitleg

Prettige en snelle service

Supersnel, vakkundig..

Binnen vier dagen kon ik terecht en binnen 2,5 uur was de ruit vervangen; inclusief kalibreren.

• Bereikbaarheid voor schademelding
  • Snelheid schadeafwikkeling N.v.t.

Heel goed!

Meteen aan de beurt !

Snel goed en vriendelijk

Snel, vriendelijk geholpen en goed vakwerk geleverd.

• Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? N.v.t.

Kanaaldijk Noord 57 A

5642 JA Eindhoven

Over 123RUIT.nl - Carwin

123RUIT.nl is een initiatief van Stichting SZA (Samenwerkende Zelfstandige Autoglasspecialisten).

Over 123RUIT.nl