Goeie en snelle communicatie. Bovendien een gratis leenauto ter beschikking gekregen

• Kwaliteit ruitherstel

Top bedrijf zeker aan te raden

Super vlug geholpen en netje gewerkt Vriendelijk en komt afspraken na Een bedrijf die ik zeker aanraad

• Kwaliteit ruitherstel

Netjes en snel de voorruit vervangen.

• Kwaliteit ruitherstel

Snel terecht en goed verricht werk

Konden snel terecht voor ruitvervanging met prettig contact en goed verrichte werkzaamheden

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

Snel gehandeld en goed gerepareerd

Reparatie ster

Goede service en een mooie reparatie van de ster in mijn voorruit. Ik kon toen ik het einde van de middag belde al meteen de volgende ochtend terecht.

• Kwaliteit ruitherstel

Snel afspraak, zo goed mogelijk gerepareerd

Vriendelijke service.

Goede dienstverlening

Prima ervaring, prima ontvangst, alles verlopen volgens afspraak!

Snel, correct, vakkundig.

Konden er snel terecht, vakkundig en correct afgehandeld!

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

Goede service, alleen een beetje uit de buurt!

Afspraak maken, ruit herstellen en vervangend vervoer zij prima! Alleen ligt de vestiging niet echt centraal - voor de rest prima service!

Voor ons uitmuntend

Nogmaals uitmuntend alleen al door mijn verzekering aangemelde bedrijven geen een kon onze voorruit (camper Hymer B 514 ) maken toen ben ik zelf bij 123ruit limburg gaan vragen en werd meteen actie ondernomen zelfs met mijn verzekering wat heel erg moeilijk ging maar door 123ruit limburg zeer netjes opgelost en ook de ruit zeer netjes gemaakt/erin gezet die er ook in hoorde te zijn nogmaals klasse en zeker voor herhaling om weer naar 123ruit limburg terug te gaan mvg kees stadhouder

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

Snel en vakkundig

Snelle service. Je kunt erop wachten in fijne ruimte en daarna weer veilig de weg op.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

Erg goede ervaring, deskundige beoordeling en perfecte afhandeling !

Voorruit had een steenslag beschadiging in het zichtveld, welke in principe nog net te repareren viel, echter over de hele ruit nog diverse kleine beschadigingen die t zicht beinvloeden. Reparateur bij 123RUIT heeft vervolgens met verzekeringsmaatschappij gebeld en geregeld dat de ruit alsnog vervangen kon worden. Ruit is reeds de volgende dag perfect vervangen en ik heb weer onbelemmerd zicht !

• Kwaliteit ruitherstel

Goede service, snel beschikbaar en snel geregeld

Erg vriendelijk klantcontact ook.

Klantvriendelijk en goede kwaliteit

Klantvriendelijk en goede kwaliteit

• Kwaliteit ruitherstel

Mijn ervaring met Edwin was uitstekend! Complimenten voor de afhandeling. Het had wel prettig geweest als ik van tevoren had geweten dat een leenauto beschikbaar zou zijn geweest (dat had wat praktische rompslomp gescheeld), maar verder alleen maar positief.

snelle en goede service

Afspraak was snel gemaakt. vervolgens goede service. snel klaar en het kopje koffie staat klaar.

Top service!

De voorruit moest vervangen worden en ik kreeg een Hyundai leenauto mee. Uiteraard weer volgetankt terugbezorgd. Autoglas Limburg ligt direct bij een tankstation, dus net zo makkelijk. Edwin is erg vriendelijk, kundig en levert goed werk af!

Vriendelijk en vakkundig

Vriendelijk en vakkundig

• Snelheid schadeafwikkeling
  • Kwaliteit ruitherstel N.v.t.

Goed en vriendelijk

Ervaring was goed. Vriendelijk ontvangst en fijn om even 30min te werken als overbrugging.

• Kwaliteit ruitherstel

Op tijd, vriendelijk en vakbekwaam. Wachtruimte, koffie, stroom voor telefoon en laptop. Alles was er!

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.

Goede en snelle service

Zorgvuldige en zeer snelle service voor het vervangen van mijn autoruit. Erg prettig om dit probleem snel op te kunnen lossen. Zeker aan te bevelen!

PERFECT

Goede service, leenauto van de zaak, snelle afhandeling.

• Kwaliteit ruitherstel

Goede, snelle en klantvriendelijke service.

Goede, snelle en klantvriendelijke service.

Nagelbeek 7 C

6365 EH Schinnen

Over 123RUIT.nl - Autoglas Limburg

123RUIT.nl is een initiatief van Stichting SZA (Samenwerkende Zelfstandige Autoglasspecialisten).

Over 123RUIT.nl