Geweldig geholpen

Uitstekend geholpen door de Ruitenboer. Het bedrijf wordt gerund door de trotse eigenaar zelf, die je vriendelijk ontvangt en uitlegt hoe de werkwijze eruit ziet. Binnen 30 minuten kon ik mijn weg alweer vervolgen. Een aanrader!

Snel en heel vriendelijk

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

Heel erg goed

Super vriendelijk. Ik kon meteen terecht. En er werd duidelijk gecommuniceerd over de reparatie. De reparatie was snel gedaan. Ik ben heel erg tevreden en beveel iedereen deze zaak aan.

• Kwaliteit ruitherstel

Tevreden over afgeleverde werk, prima service

Gehele proces verliep prima, vanaf eerste contact t/m het afhalen van de gerepareerde auto. Zelfs nog aandacht om milieustickers te redden van de voorruit! Kortom blij mee! Kan nog geen definitief oordeel geven over kwaliteit van gerepareerde ruit, maar ziet er allemaal netjes uit.

• Kwaliteit ruitherstel

Zeer tevreden met dit bedrijf en een geweldig resultaat

Mijn voorraam is door de Ruitenboer vervangen en dit is zeer netjes gedaan. De camera t.b.v. de rijbaancontrole is gekalibreerd en werkt ook alsof er helemaal niets is veranderd. Ook nog geattendeerd op het feit dat ik de auto nog niet door de wasstraat mag halen omdat de kit nog niet volledig is gedroogd. Tijdens de reparatie kun je een auto lenen en mag je zonder extra kosten meenemen maar wel even de auto netjes aftanken natuurlijk. Kortom, een hele fijne ervaring met dit bedrijf en kom zeker terug mocht dit weer nodig zijn.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Snel en op de dsg van de afspraak netjes geholpen

Snel en op de dsg van de afspraak netjes

• Kwaliteit ruitherstel

goede service. klant gericht en kreeg de auto weer netje terug.

Snel en netjes

Mijn autoruit is snel en netjes vervangen. De milieusticker voor Frankrijk was gelukkig nog herbruikbaar en kon weer op de nieuwe ruit geplakt worden. Ik ben heel tevreden en kan Ruitenboer daarom ten zeerste aanraden..

Top service!

Wat fijn dat mijn ruit na inbraak snel vervangen kon worden. Er werd zelfs nog een roestplekje onder de ruit weggewerkt. Heel blij met deze extra service.

Lees hieronder

Na mijn komst in de garage op de afgesproken dag, 17 september om 8:30 a.m., is, ondanks de `verkeerde voorruit` in de werkplaats, de juiste per ommegaande in Amsterdam opgehaald, waardoor ik in de namiddag in mijn ``geliefde, bijna 20 jaar oude VOLVO`` met een mooie nieuwe voorruit naar huis kon rijden.

Goed gemaakt

Goed gemaakt

• Kwaliteit ruitherstel

Fijn en betrouwbaar bedrijf.

Goede uitleg bij wat er gebeurt. Afspraak is afspraak. Sympatieke service

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.

Zeer tevreden.

Ik ben vriendelijk goed en snel geholpen. Beter kan eigenlijk niet.

Top bedrijf!

Snel en goed geholpen bij Ruitenboer. Echt een aanbeveling!

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

Leenfiets wat erg fijn is. Vakman

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

perfect

vriendelijk geholpen zowel door de dame achter de receptie als degene die mijn ruit ging vervangen. Volgende keer kom ik weer bij deze mensen.

goeie service, snelle afhandeling

ik ben vlot en goed geholpen. leenauto was snel geregeld.

• Kwaliteit ruitherstel

Prima geholpen, met heldere uitleg.

Ruit is prima vervangen, camera werkt ook naar behoren. Prima uitleg gekregen over alles

Zeer klantvriendelijk

Prima, alles zeer correct en vriendelijke verlopen.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Uitstekende service en goede informatie over de schade en het herstel

Ik raad het anderen ook aan

• Kwaliteit ruitherstel

Uitmuntende service en vakmanschap.

123ruit.nl levert zelfs meer dan toegezegd. Zelfs de milieustikkers werden omgezet. Ruit is ook keurig geplaatst.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

Vriendelijk en snelle service

Allervriendelijkste mensen en ik kom direct terecht. Prima service!

• Kwaliteit ruitherstel

Prettige en persoonlijke service. ruit is keurig met zorg gerepareerd.

Nijverheidswerf 21

1402 BV Bussum

Over 123RUIT.nl - Ruitenboer

123RUIT.nl is een initiatief van Stichting SZA (Samenwerkende Zelfstandige Autoglasspecialisten).

Over 123RUIT.nl