Alles goed

Alles goed ervaren

Uitstekend en professioneel geholpen door 123ruit in Mill

Bij 123 ruit in Mill ben ik zeer goed en naar volle tevredenheid geholpen. Ik zou dit bedrijf bij eenieder aanraden om naar toe te gaan wanneer er problemen zijn met een autoruit. De eigenaar Toon is gastvrij en weet inhoudelijk zeer goed waar hij het over heeft! Dus met een woord: "chapeau"!

• Kwaliteit ruitherstel

Top bedrijf die zijn afspraken na komt!

Ik heb goede ervaringen met dit bedrijf. Gaan netjes met je auto om en de nieuwe ruit zit er perfect in.

Goed werk

Vakkundig gerepareerd

We konden snel terecht en het sterretje is vakkundig gerepareerd.

Goeie service en vakbekwaam

Toon van Dijk let goed op. Ik had een voorruit met ruitenwisserverwarming (Deense importauto). Dat had hij zelf al gezien en nieuwe ruit mét ruitenwisserverwarming geplaatst.

prima gedaan

goeie ervaring

• Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? N.v.t.

Bijzonder gastvrije ontvangst!

Na een bel rondje waarin ik diverse malen doorverbonden wordt naar service medewerkers van verschillende bedrijven i.v.m. aanmelding autoruitschade bij de leasemaatschappij, kom ik terecht bij een zeer vriendelijke man van de glasservice te Mill. Een ontvangst met lekkere koffie en een goed gesprek tijdens het wachten op het uitharden van de hars. Ik werd bij aankomst, direct geholpen door deze vriendelijke meneer. Bij mijn vertrek ontving ik materiaal, waaronder een afdekkende sticker en informatie, voor een eventueel nieuw glasincident.

Nieuwe voorruit

Nieuwe voorruit snel en vakkundig gemonteerd, hij heeft me netjes naar huis gebrachte en weer opgehaald toen de ruit was gemonteerd, hij had geen vervangende auto.

Heerlijke koffie

Vakman, mooi resultaat en snel. Regeld alles.

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

Prima!

Netjes gemaakt!

Top Bedrijf

Fijn bedrijf en denken mee voor een zo goed mogelijk resultaat

Sneller en klantvriendelijke service

Geen klachten

Mijn ruit laten vervangen ivm een barst. Toen ik de auto ophaalde zaten er een paar kleine krasjes in de ruit. Even gebeld en hij is daarna gewoon weer vervangen door een nieuwe ruit zonder krassen.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Top service!

Goede en snelle service.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

Eerste Industrieweg 12

5451 GV Mill

Over 123RUIT.nl - Automobielglas Mill

123RUIT.nl is een initiatief van Stichting SZA (Samenwerkende Zelfstandige Autoglasspecialisten).

Over 123RUIT.nl