Filters

5

Vriendelijk bedrijf , goede ontvangst , leuke mensen .

Heb gewoon enorm veel pech met de auto , auto is in een jaar tijd 3 keer teruggeweest , onder garantie . Rij zelf al 30 jaar Alfa Romeo en heb echt een Alfa hart , echter deze auto is een drama . Afgelopen week is de auto nog bij jullie geweest om de motor te flushen en olie te wisselen om het stotter probleem op te lossen , het heeft echter niet mogen baten , hij misfired nog steeds , dit neemt het rijgenot van deze toch heerlijke auto grotendeels weg . Een Alfa zal nooit perfect zijn , dat hoeft ook niet, maar het moet wel leuk blijven . Heb er moeite mee om een negatieve review te plaatsen , omdat jullie een leuk bedrijf zijn , bakje koffie , wat gein maken, auto mee is ook nooit een probleem , echter ben zelf niet geholpen in deze situatie . Wens jullie fijne dagen en een goed 2025 , Mvrgr Cor Dirks .

  • Aanbevelen? Nee
5

Half werk

Ik heb mijn auto gebracht voor een kleine beurt. Ga ervan uit dat de auto i.i.g. visueel geïnspecteerd wordt voor de 120€ per uur die ik voor een monteur betaal. Als de ruitenwisser vloeistof leeg of half leeg is wordt deze bij iedere beurt bijgevuld, dus gecontroleerd. Heb mijn dansen op 2,5 bar laten staan ipv de gewenste 3 bar. Er vanuit gaande dat dit even gecontroleerd wordt. Bij het ophalen van de auto stond het scherm van de bandenspanning wel open in het dash board maar er was niets aan de drukken veranderd……gewoon jammer. Mij ruitenwisserbladen worden wel gecontroleerd en daar wordt in over gebeld want dat is €€€€€ en voor lucht kan je niets rekenen. Daarnaast zit er een kapotte nummerplaat op waar niets mee gedaan wordt en ook niet over gebeld wordt. O ja en misschien een idee om de vestiging Nijmegen uit deze keuzen lijst te halen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Een dealer zoals een dealer hoort te zijn: SERVICE

Goede en prettige service zoals altijd. Het blijven wachten op de auto is geen straf. Prettige gesprekken. De ontvangst is puik.

  • Aanbevelen? Ja
10

Werkzaamheden naar tevredenheid uitgevoerd en auto netjes afgeleverd.

Prettig en deskundig personeel. Voortgang en eventuele bijkomende werkzaamheden worden goed gecommuniceerd eventueel met een offerte voorafgaand aan de werkzaamheden.

  • Aanbevelen? Ja
10

goed anders was ik niet gebleven met een ander merk auto

Dylan is top. Al zolang als hij er zit worden we top geholpen. Helaas zijn we na heel veel jaren overgestapt van Jeep naar BMW. De reden is gewoonweg dat we de nieuwe modellen niet mooi vinden. Dylan heeft ons gebeld en er alles aan gedaan om ons binnen te houden als klant. Dat is fijn en voel je als klant gewaardeerd. We kunnen niets anders zeggen als dat we erg tevreden zijn over Kien in het algemeen. Park Florinata Wassink Koeriers Berry en Suzanne van Uffelen

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles weer prima geregeld

Wederom keurig alles uitgevoerd en onderhouden

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer tevreden

Zeer prettig

  • Aanbevelen? Ja
8

Klasse

Goede verzorging.

  • Aanbevelen? Ja
7

Probleem was bekend

Bij online afspraak aangegeven wat er gedaan diende te worden nadat een monteur op een zaterdag al probleem duidelijk had gemaakt. Dan toch weer eerst diagnose met kosten en onderdelen niet op voorraad. Kost twee dagen van mijn tijd en onnodige kosten voor diagnose. Kien heeft adequate gereageerd op de initiële klacht en heeft getoond veel te hechten aan service en klant tevredenheid.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!!

Super goed advies en snelle levering. Al een paar auto’s van Kien gereden en dat blijf ik doen door de vriendelijkheid en transparantie

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima.

Afspraak gemaakt en bij aankomst netjes geholpen en goede uitleg gehad. Lekker kopje koffie en een krant maakt het even wachten aangenaam.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed werk geleverd

Ik ga altijd met een tevreden gevoel weer naar huis. Gr. Johan Rappoldt

  • Aanbevelen? Ja
9

Super en flexibel

Ben met mijn Carver prima geholpen daar. Voor klein bedrag zelfs dagje ern leen-Carver meegekregen. Ik blijf Carver rijden en bij Kien in Velp komen voor reparatie en onderhoud. Dikke duim omhoog!

  • Aanbevelen? Ja
4

men leert niet van fouten

Bij wisseling banden wederom bandenspanning niet gecontroleerd, 3 banden op 2,1 en 1 band op 2,0.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede service en kwaliteit

Bij de garage geweest voor een kleine beurt. Een prettige, snelle afhandeling. Tevens in de werkplaats, voor de middag al klaar. Prima service!

  • Aanbevelen? Ja
8

Terleur gesteld

Mijn jeep starte plotseling niet meer. Ben van kastje naar de muur gestuurd en service pas werkte ook niet. Gelukkig was de heer Terpstra wel erg behulpzaam.. Minpunt voor de medewerker in de ochtend. Dikke plus voor Jaap.

  • Aanbevelen? Nee
10

Top

Heel klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
8

Tevreden

Er wordt te snel gebruik gemaakt van vervanging van onderdelen in plaats van reparatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

altijd een vreugde om goed geinformeerd te worden

Altijd goed geregeld en wij waarderen het mee denken- top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastische service!!!

We zijn uitstekend en snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
7

Problemen opgelost!

Ik kwam hier tot een jaar of 6-7 geleden toen ik nog een Alfa Romeo had. Toen, zeer goede service, nu was het toch iets meer een uitdaging. Ik heb via Ayvens, onze zakelijke leasemaatschappij, een afspraak moeten maken. (Ayvens raad ik niemand aan, maar daar gaat het nu even niet over) De afspraak was de eerste keer vanuit Ayvens niet doorgekomen bij de garage, maar goed, daar kan Kien niets aan doen. Met de medewerker daar direct, voor binnen een week, een nieuwe afspraak kunnen plannen. Dus dat was top. Ik had aangegeven een gelijkwaardige auto mee te willen krijgen, dus kreeg ik te horen dat ik een Alfa Romea Giulia mee zou krijgen. Mooi, dacht ik. Echter toen ik bij de garage aan kwam, was de medewerker die de auto op zou moeten halen helaas ziek. Nogmaals, niet de fout van Kien, want: overmacht, maar ik kreeg in plaats van de Alfa Romeo nu een handgeschakelde Jeep Compass mee. Niet mijn voorkeursauto, maar goed, ik kon in ieder geval mijn dag vol afspraken doorkomen. Jammer alleen dat de auto niet even condens vrij gemaakt was en er geen doekje in de auto lag om dit zelf te doen. Al snel kreeg ik een sms en werd ik gebeld dat mijn auto weer klaar stond. Dat doen ze dan weer heel goed.

  • Aanbevelen? Ja
9

Optimale clientservice.

Bij Kien staan zij altijd klaar om de beste service te verlenen.

  • Aanbevelen? Ja
8

goede onderhoudsbeurt met een Savali tuning upgrade

De Stelvio met een tuning van Savali laten upgraden, niet zo zeer met bom aan pk's maar met een vloeiendere vermogens afgifte en een zéér scherpe gaspedaalreactie in de "D"ynamic stand. Kortom prima werk van de techneuten bij Kien en Savali Tuning

  • Aanbevelen? Ja
10

Jaap Terpstra komt zijn afspraken altijd na

Jaap geeft uitstekende service en ik heb volledig vertrouwen in hem.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon topservice

De medewerkers zijn vriendelijk en tonen belangstelling. Het technisch advies is ook altijd 'to the point'. Bij binnenkomst voel je je welkom. En de Lancia komt altijd als nieuw uit de werkplaats.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Markweg 2

6883JM Velp

026-369 00 00 / 06 19 19 32 34

[email protected]

Over Kien B.V.

In 1999 begon de gepassioneerde Willem Kien zijn eigen Chrysler, Jeep & Dodge dealerbedrijf in Arnhem. Vandaag de dag behoort Kien Groep B.V. tot één van de grootste Alfa Romeo, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Abarth & Dodge dealers en specialisten van Nederland. Ruim 40 medewerkers staan dag in dag uit met een lach voor je klaar bij de twee vestigingen in Velp (Arnhem) & Nijmegen. Op zoek naar vrijblijvend advies? De koffie staat klaar!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.