Filters

10

Ik ben 'n tevreden klant.

Altijd klantvriendelijke benadering!

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijn dat alles weer onder 1 dak is onder gebracht

N.a.v. de klachten die ik had is dit goed opgepakt en ben tevreden over de manier waarop klachten zijn opgepakt en ook de uitvoering van de reparatie ziet er goed uit. Wel jammer dat ik al vanaf september rondrijd met ruitenwissers die niet goed gemonteerd zijn ,zijn niet vergrendeld en schieten om de haverklap los, en er tot nu nog geen oplossing is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top zaak

Zeer tevreden al 15 jaar klant

  • Aanbevelen? Ja
10

Vakkundig,vriendelijk,meedenken

Ja gewoon fijn bedrijf vriendelijk en meedenken in een oplossing en super service Top !

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes gedaan zoals verwacht

Alles volgens afspraak gegaan en gedaan

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige communicatie en service

Fijne vakmensen met liefde voor de auto

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Voor de tweede keer bij Kien een auto gekocht. Weer heel vriendelijk en professioneel behandeld. Een reëel inruilbod en een heel fijne auto gekocht, waar ik lang plezier van hoop te houden. Een bedrijf en een behandeling zoals die in de Randstad niet meer te vinden is. J.J. van Leeuwen

  • Aanbevelen? Ja
9

Fantastische service

Ik ben nu 5 jaar bij jullie als klant. Ik geniet elke keer van de goede service en uitmuntende behandeling

  • Aanbevelen? Ja
10

Top, super team

Remmen laten vervangen en was snel klaar en gewassen

  • Aanbevelen? Ja
2

Geen/slechte communicatie over de voortgang van een reparatie.

Wij zijn op zijn zachts gezegd niet tevreden. Begin augustus 2024 kwam er serieuze rook bij de radio onder het dashboard vandaan. We hebben direct de motor uitgezet en we konden de radio verwijderen. Daarna konden we ‘m ook niet meer starten en het elektrische gedeelte deed niks meer. Het raam kon ook niet meer dicht. Bij het afsleepbedrijf meteen met Kien Vakgarage gebeld, omdat de camper bij jullie in onderhoud is, en situatie uitgelegd. Martin gaf aan dat het prima was als de camper werd gerepatrieerd naar Kien. Eind augustus kwam de camper bij jullie binnen. Daarna ging de communicatie zeer moeizaam. We hebben zelf meerder malen contact gezocht en uiteindelijk één telefoontje van Martin gehad dat de kosten wel op de 2500,- kwamen en of we daar akkoord voor gaven. Wij hebben zelf toen weer regelmatig gebeld omdat we een herfstvakantie hadden besproken en later ook een wintersport vakantie maar telkens was er wat. De monteur ging op vakantie, de vakgarage ging verhuizen naar nog maar 1 locatie in Velp, etc. Gelukkig hebben de monteurs het uiteindelijk (na 6 mnd) weer kunnen repareren Jaap kwam voorzichtig met de factuur en deze bleek plots €4600,- te zijn. Tussen de €2500,- en deze eindfactuur is er nooit een signaal afgegeven dat er nog (aanzienlijk) meerdere kosten zouden bijkomen. Aan de factuur van €4600,- kon hij niets doen want er was al een korting op gegeven van 35% en kregen we een vage factuur waarop alleen, behalve het inregelen van de radio zenders terwijl er helemaal geen radio meer in zat (de radio ligt nog uitgebrand in de camper) gespecificeerd stond. De tweede factuur was beter omschreven 12,4 uur en 24,25 uur (waar dus ruim een half jaar over is gedaan) tegen een uurtarief van €135,- en dat voor een Vakgarage. Wij hebben inmiddels de factuur voldaan om de camper mee te kunnen nemen en om de elektra van het campergedeelte weer operationeel te kunnen laten maken want dat kon Kien niet doen. Misschien begrijpt u nu: Wij zijn allerminst tevreden!!

  • Aanbevelen? Nee
10

Professioneel en duidelijk

Door de onwijs fijne haal en breng service toch met mijn drukke werk rooster mijn auto naar de garage kunnen laten gaan. Anders duurt dat weer weken tot ikzelf zou kunnen. Perfect geregeld met duidelijke communicatie. Dank he wel Dylan voor het regelen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed

Ik ben vooraf goed geinformeerd, heldere uitleg en duidelijke afspraken

  • Aanbevelen? Ja
10

bevlogen betrokkenheid

Tijdens het reguliere onderhoud kwamen onverwachte slijtage naar boven, samen een slimme oplossing gevonden.

  • Aanbevelen? Ja
2

Voor mij nooit meer een auto van kien

Nieuwe dodge gekocht ma bij de aflevering ging het al mis geen fenders er op verkeerde nummerborden en een deuk in de dorpel mijn auto is 6x terug geweest na een half jaar eindelijk alles geregeld na dat ze zich een paar keer niet aan de afspraak hadden gehouden vandaag eerste beurt gehad bij milsbook ondanks ik hem daar niet gekocht heb wat een top service daar een verademing tegenover kien

  • Aanbevelen? Nee
10

Altijd top!

Auto voor een apk gebracht, conform alle afspraken op tijd retour gehad, vriendelijke mensen en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
10

Suuuuupperrrrr!!!

Mijn Giulia reed niet lekker. Niet soepel en een aantal keren gehad dat ie als een malle begon te stoten met stilstand tot het gevolg.. Een alfa garage waar ik al jaren kwam kon het niet vinden en werd naar huis gestuurd van niks aan de hand Ik besloot maar eens een alfa specialist te gaan googelen en kwam bij alfa garage Kien terecht en wat een verademing!!!! Ik doe mijn verhaal en meteen weten ze me te vertellen wat waarschijnlijk het probleem was! Het bleek de multiair te zijn en alles is keurig vervangen! Ik moet zeggen de auto heeft volgens mij nog nooit zo goed gereden! De service is geweldig! Een luisterend oor, goed advies, een warm ontvangst en ook nog een gewassen auto! Ik ben om! voor mij GEEN andere garage meer! Eindelijk iemand gevonden die verstand heeft van Alfa Romeo. Iedereen heel erg bedankt voor de goeie zorgen en dat ik weer rijplezier heb :D

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer vriendelijk en professioneel bedrijf!

Zeer fijn en op een prettige en persoonlijke manier geholpen door Dylan! Een aanrader, mijn Quadrifoglio is daar is goede en betrouwbare handen. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
9

Tevreden

Alles klopt. Alhoewel de rekening toch weer wat tegenvalt als je maar zelden in de garage komt en dan de gestegen prijzen ontdekt. Maar je kunt gerust weer een jaar verder met je auto.

  • Aanbevelen? Ja
8

netjes geholpen

goede ervaring. lange wachttijd tot afspraak

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles goed geregeld

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles weer prima in orde

Weer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
8

Vriendelijke en behulpzaam

.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettig

Goed

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service

Fijne garage met goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Oplossingsgericht denken en werken met het oog voor de klant

Problemen die niet zo eenvoudig te verhelpen zijn worden tot een goed einde gebracht met een continue transparante communicatie en flexibiliteit richting mij als klant. De transparantie in het komen tot de oplossing, inclusief de problematiek die men onderweg tegengekomen is geeft mij een goed gevoel en vertrouwen, dat je bij de juiste garage bent.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Markweg 2

6883JM Velp

026-369 00 00

[email protected]

Over Kien B.V.

In 1999 begon de gepassioneerde Willem Kien zijn eigen Chrysler, Jeep & Dodge dealerbedrijf in Arnhem. Vandaag de dag behoort Kien Groep B.V. tot één van de grootste Alfa Romeo, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Abarth & Dodge dealers en specialisten van Nederland. Ruim 40 medewerkers staan dag in dag uit met een lach voor je klaar bij de twee vestigingen in Velp (Arnhem) & Nijmegen. Op zoek naar vrijblijvend advies? De koffie staat klaar!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.