Top garage en snelle service
Vriendelijk, goede service
Eerlijke uitleg op moeilijke vragen
Mijn Apk keuring. Aangemeld bij Kien. Vanuit Rotterdam naar Arnhem gereden. Van te voren aangemeld dat er een probleem was met de deur. Daar aangekomen werd het probleem onderzocht. Apk kon daardoor niet worden uitgevoerd. Dat begrijp ik. Echter, een van de APK punten waren de zijlichten op de auto. Ik heb mijn autongekocht bij Kien zonder zijlichten in spiegel of aan buitenkant. Auto is reeds eerder gekeurd bij Kien in 2019. En nu,.. plotseling moeten er zijlichten op volgends de keuring. Geheel in lijn met de APK regels. MAAR, als mij de auto werd verkocht zonde zijlichten zou ik op z’n minst verwachten dat men daar voorstelt de gemaakte fout te herstellen en dat kosteloos aan te bieden. Sterker nog ik kreeg een.nota voor het vervangen van een ruitenwisser en het dat men mijn stuurwiel heeft gedesinfecteerd ter hygiëne. Wat een onzin. En dat nadat ik als Koen klant helemaal naar Arnhem rij! Wat een rot service. Zeer teleurgesteld! Wat een arrogantie! Inmiddels twee weken verder heeft Kien netjes teruggebeld en geprobeerd de gemaakte "fouten" te herstellen middels uitleg. Er zijn ook voorstellen gedaan om de situatie te herstellen, nadat is toegegeven door Kien dat het niet helemaal is gelopen zoals zou moeten of zoals Kien de service wenst te verlenen. Mij is gevraagd ook dat te vermelden en dat doe ik dan ook hierbij.
Originele beoordeling
Mijn Apk keuring. Aangemeld bij Kien. Vanuit Rotterdam naar Arnhem gereden. Van te voren aangemeld dat er een probleem was met de deur. Daar aangekomen werd het probleem onderzocht. Apk kon daardoor niet worden uitgevoerd. Dat begrijp ik. Echter, een van de APK punten waren de zijlichten op de auto. Ik heb mijn autongekocht bij Kien zonder zijlichten in spiegel of aan buitenkant. Auto is reeds eerder gekeurd bij Kien in 2019. En nu,.. plotseling moeten er zijlichten op volgends de keuring. Geheel in lijn met de APK regels. MAAR, als mij de auto werd verkocht zonde zijlichten zou ik op z’n minst verwachten dat men daar voorstelt de gemaakte fout te herstellen en dat kosteloos aan te bieden. Sterker nog ik kreeg een.nota voor het vervangen van een ruitenwisser en het dat men mijn stuurwiel heeft gedesinfecteerd ter hygiëne. Wat een onzin. En dat nadat ik als Koen klant helemaal naar Arnhem rij! Wat een rot service. Zeer teleurgesteld! Wat een arrogantie!
ook top
Keurige aflevering van onze jong gebruikte 500E
Beste Hans, we hebben het met veel plezier gedaan! Tot snel. Team Kien
Contact met de garage is goed qua maken van afspraken en terugkoppeling over de onderhoudsbeurt. Ook na het melden van een ongemak, is hier adequaat op gereageerd en is hiervoor een prettige, klantgerichte oplossing gevonden om de kwaliteit die men nastreeft ook te kunnen bestendigen.
Originele beoordeling
Contact met de garage is goed qua terugkoppeling van de onderhoudsbeurt. Verder erg jammer dat auto niet is uitgezogen/gewassen. Ben ik wel gewend van andere garages. Dan voelt het ook dat je auto er weer tegen kan en er iets is gebeurd.
Nette mensen , heel goede service ...denken echt met je mee. Flexibel ook.
Beste heer Eysbouts, We hebben het met heel veel plezier gedaan! Tot de volgende keer. Team Kien
Na jarenlang opel te hebben gereden was het tijd voor een volwassen auto. Deze heb ik gevonden in de jeep compass. Heel mooie jonge auto met weinig kilometers. Ik ben er super blij mee.
Beste Peter, Wat fijn om te horen dat u blij bent met de Jeep. Wij wensen u heel veel rijplezier. Team Kien
De afspraak met Kien was vlot gemaakt. De communicatie naar aanleiding van de aanpassingen die moesten worden gemaakt aan de auto, liet zeer te wensen over. We hebben hierover contact opgenomen en hierop heeft Kien geprobeerd eea te verbeteren. Het geheel is nog niet volledig afgehandeld, en Kien belooft beterschap. Als dat het geval is, zouden we Kien wel aanbevelen. Het blijft echter allemaal nog even afwachten.
Originele beoordeling
De auto heeft drie maanden in de garage gestaan. Er is niet teruggebeld, niet gecommuniceerd. Spullen zijn niet besteld. Er is werkelijk niets wat goed is gegaan. En helaas is dit echt de zoveelste keer nadat we eerder al een klacht hebben ingediend. Kien is de reden om geen Jeep meer te rijden.
Kien doet het qua service heel goed behalve als het gaat om adequate opvolging. Ik heb meermalen moeten bellen om een afspraak te organiseren en aan de benodigde informatie te komen. Zij zeggen dan terug te bellen maar dit gebeurt vervolgens niet. Ik heb dit al eerder met hen meegemaakt en dat kan en moet echt beter wat mij betreft. Verder hebben ze het goed gedaan! Deskundig en prijs-kwaliteit goed.
Ik kwam voor een onderhoudsbeurt die correct en op tijd werd uitgevoerd. Daarna had ik een goed gesprek met heldere uitleg over de kosten die mij bij de volgende onderhoudsbeurt te wachten staat.
alles goed
Goed
Afspraak gemaakt via Leaseplan app, volgende dag netjes gebeld, afspraak gemaakt . Vervangend vervoer auto/fiets was gratis beschikbaar indien gewenst. Auto volgens afspraak en aangegeven punten onderhouden en opgelost. Dikke Prima
In de tijd dat je als lease rijder je auto thuis afgeleverd krijgt door een student en je dus niet zelf de eerste km’s op je nieuwe trots kan zetten, weten ze bij Kien precies hoe je een nieuwe auto af moet leveren. Mijn nieuwe Giulia stond mooi klaar onder een hoes voor de onthulling. Blijft toch een speciaal en spannend moment. Ik heb ervan genoten en ben goed in de watten gelegd door Thijs en Dylan. Als verassing kreeg ik ook nog een lekkere Italiaanse verassing mee.
Na aanschaf van mijn auto (Chrysler Sebring nieuw 2002) altijd correct en vakkundig geholpen. Prima service!
Snel geholpen, goed over de voortgang geïnformeerd en tijdog gereed met de werkzaamheden, nog voor de afgesproken tijd.
Verschillende keren mijn auto in onderhoud gebracht bij de Fa. Kien in Velp. Prima ontvangst aan de balie en werkplaatsreceptie. Personeel is vriendelijk en duidelijk in communicatie. Ook de terugkoppeling bij vervolgwerkzaamheden is prima Al met al een garagevestiging die aanbevelenswaard is. Mijn complimenten voor het gehele team!
Enorm goed geholpen! Afspraken worden nagekomen. Heel fijn!
persoonlijk, vriendelijk en topservice
Snel en duidelijke opgave van werkzaamheden.
Net en goed vertrouwd bedrijf
Bandenwissel soepel gedaan en meteen check remschijven. Snelle afhandeling na afloop.
Professioneel en vakbekwaam. duidelijke werkomschrijving en uitleg.
Markweg 2
6883JM Velp
026-369 00 00 / 06 19 19 32 34
In 1999 begon de gepassioneerde Willem Kien zijn eigen Chrysler, Jeep & Dodge dealerbedrijf in Arnhem. Vandaag de dag behoort Kien Groep B.V. tot één van de grootste Alfa Romeo, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Abarth & Dodge dealers en specialisten van Nederland. Ruim 40 medewerkers staan dag in dag uit met een lach voor je klaar bij de twee vestigingen in Velp (Arnhem) & Nijmegen. Op zoek naar vrijblijvend advies? De koffie staat klaar!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.