Filters

10

Service top !

Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Kompleet ontzorgd

Kompleet ontzorgd

  • Aanbevelen? Ja
7

Top

Correct geholpen bij de APK- grote beurt van mijn compass

  • Aanbevelen? Ja
5

Nvt

Nvt

  • Aanbevelen? Nee
10

Professioneel en heel vriendelijk

Vriendelijke ontvangst door Jibbe. Ontvangst bij de service balie zeer professioneel. De heer met baard heeft alles duidelijk doorgesproken. Ook tussentijds een update gegeven. Ik ben zeer tevreden over het onderhoud en de klantvriendelijkheid. Zeker ook nog wat tips en tools gekregen en veel aandacht. Bedankt voor alles. Groeten Bouke en Marja van Donderen en de schopioneoro.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goed en netjes geholpen

Vriendelijk en netjes te woord gestaan en alles was heel goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed geholpen bij storing en onderhoud.

Er wordt goed naar je geluisterd en met je meegedacht. Auto rijdt weer fijn na onderhoud. De medewerkers hebben kennis van zaken!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service, aardige mensen.

Goed geholpen. Helaas was voor de RadioNav niet voldoende materiaal aanwezig maar dat risico heb ik zelf genomen door een aftermarket te kopen.

  • Aanbevelen? Ja
5

Ik kwam ook voor het opnemen van een schade...

Niet alleen kwam ik voor een onderhouds beurt maar ook voor het opnemen van een schade aan de afsluitklep van het electrisch aansluitpunt. De beurt is prima uitgevoerd echter over hoe wat met de schade Ik heb daar vervolgens niets meer over gehoord.. Graag hoor ik een plan wat hier nou mee moet gaan gebeuren.. Maarten Vermeulen

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
7

communicatie is prima

Professionele benadering

  • Aanbevelen? Ja
10

Zo wordt autorijden nog leuker!

Enkele weken geleden kocht ik bij Kien de leukste en mooiste auto van de wereld, een Alfa 4c. En wat voor één! Als een verliefde puber reed ik de dag van aflevering van Den Helder naar Arnhem om de Italiaanse schone op te halen. Een dag of 10 eerder was ik al vol verwachting naar Kien gereden om mijn toekomstige geliefde in het echt te bewonderen. Na de persoonlijke kennismaking wist ik al dat de relatie tot stand gebracht zou worden...wat is ze mooi... Inmiddels moest er natuurlijk nog wel het eea zakelijk besproken worden en hier kwam Jibbe in beeld. Als een trotse vader prees hij zijn dochter maar liet wel blijken niet tegen elke prijs afstand te doen van haar. Hij deelde mijn enthousiasme en het was prettig om te ervaren dat "mijn schoonvader" mij het gevoel gaf dat het niet direct een verkoopgesprek was. Met een glimlach reed ik naar huis en na wat heen en weer mailen en een telefoontje reed ik zoals eerder aangegeven 10 dagen later weer dezelfde weg... De aflevering was een feestje....zo leuk!!! Mijn vriendinnetje wachtte onder haar sluier op haar nieuwe vriendje. Mijn hart stokte bij het zien van zoveel schoonheid. Jibbe gaf mij nog wat mooie kado"s mee, er werd gefilmd, gefotografeerd en collega"s van Jibbe deden vrolijk mee. En de rit naar huis? Het was 3 graden maar het dak moest eraf...Bij thuiskomst een dag lang geprobeerd om die glimlach van mijn gezicht te krijgen....hoe blij kun je zijn... Mensen van Kien.....dank voor een geweldige auto...en een lieve groet van ons allebei! Lex Gorsselink.

  • Aanbevelen? Ja
7

Probleem hopelijk opgelost!

Ben 3 x terug geweest voor het zelfde probleem, omdat er volgens de garantievoorwaarden eerst geprobeerd moest worden het probleem met een toevoeging in de olie moest worden opgelost. Dit heeft mij veel tijd en ergenis gekost. Hopelijk is het nu wel opgelost. De leenauto had een lege tank en ik heb de kosten voor het tanken zelf mogen betalen.

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle service

Ik hoorde een piep tijdens het rijden. Bij de garage hadden ze meteen tijd , bleek een remschijf versleten te zijn. Deze kon direct vervangen worden, top service

  • Aanbevelen? Ja
10

Correct geholpen

Vanaf de 1e keer bij kien altijd netjes geholpen, je bent er klant en geen nummer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima volgens verwachting

Prima volgens verwachting

  • Aanbevelen? Nee
7

Prima service

Fijn team en de service is perfect. Verstand van zaken. Mijn Crossfire is opgetogen over zijn behandeling en onderhoud. Prima contact met Dylan.

  • Aanbevelen? Ja
9

uitstekend

communicatie was perfect. kwaliteit van het werk ook.

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijk en gastvrij waardoor het bedrijf aanvoelt als een professioneel en vertrouwd adres.

Mijn ervaring was dat ik geholpen ben door open, transparante medewerkers die betrokken zijn bij de klant en diens band met de auto. Er wordt goed geanticipeerd op de band die de klant heeft met zijn/haar auto. Die band verschilt ook per persoon. Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel evenals probleemoplossend meedenken. Denken in mogelijkheden waardoor de continuïteit en het vertrouwen gewaarborgd blijft. Ik kan met een gerust hart mijn auto achterlaten en bij misverstanden is men altijd bereid te luisteren en mee te denken in oplossingen. Groot compliment voor dit mooie en fijne bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
10

Zakelijk doch klantvriendelijk. Uiterst professioneel wat ik persoonlijk erg kan waarderen.

Jaap van Kien in Nijmegen heeft mij op uiterst vlotte, nette, correcte en zeer professionele wijze uit de brand geholpen toen ik autopech had met mijn Chrysler 300C in Nijmegen. Vooral de professionaliteit kan ik persoonlijk erg waarderen. Zodanig zelfs dat ik heb besloten mijn auto voortaan bij hen in onderhoud te houden hoewel ik ruim 100 kilometer verder weg woon. Een professionele instelling en persoonlijke vriendelijkheid tot daar aan toe. Uiteindelijk is mijn enige belang dat ik een goed onderhouden auto heb met de 50.000 kilometers per jaar dat ik maak. De werkplaats geeft dan de doorslag. Wat betreft de monteurs niets dan lof. Deskundig, vakkundig. Eindelijk een garage die mijn Chrysler begrijpt. Al het achterstallig onderhoud en recente problemen zijn naar meer dan behoren opgelost en zelfs door de monteurs telefonisch en persoonlijk toegelicht. Ik hoef ook niet zonder auto te zitten. Er wordt altijd een leenauto geregeld, ongeacht de kilometers die ik maak. En dat zijn er nogal wat. Als ZZP'er betekent voor mij dat als ik een dag niet werk ook geen inkomsten heb. Dus vervangend vervoer is voor mij een vereiste. Daar wordt altijd rekening mee gehouden. Daarnaast wordt door de front office rekening gehouden met de kosten van originele dan wel niet originele onderdelen daar waar het nodig is of misschien niet nodig is. Ik overweeg een LPG installatie en ook daarin wordt ik doorverwezen naar hun huisleverancier. Bij onvoorziene problemen of reparaties wordt altijd gebeld en overlegd. Verzoeken van mijn kant zijn tot nu toe altijd volledig en naar tevredenheid ingewilligd

  • Aanbevelen? Ja
8

Heldere communicatie

Ik word steeds goed op de hoogte gehouden over het verloop van de reparaties/keuring, op het moment dat er iets onvoorziens opkomt, word ik goed geïnformeerd over de kosten en of dit echt NU moet of ook later kan en ik krijg daarin de keuze.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top! Goede service en denken in oplossingen!

.

  • Aanbevelen? Ja
9

prima geholpen goeie service

prima garage

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettige communicatie en service zoals ik deze van een dealer/garagebedrijf verwacht.

Prettig en op een correcte manier geholpen . Verstand van zaken. Mede doordat een monteur erbij gehaald werd om het probleem met mij te bespreken. Fijne korte lijntjes . Aardige en correcte monteur trouwens.

  • Aanbevelen? Ja
8

Duidelijk en transparant

Ik heb mijn auto ingeruild bij Kien. Uitstekend geholpen en heel transparant de inruilwaarde met mij gedeeld. Aflevering was een leuke ervaring, daar wordt echt een feestje van gemaakt. Bij mijn nieuwe auto moest nog een trekhaak gemonteerd worden waarvan het afdekklepje niet goed werkte. Dit wordt nog opgelost en als dat niet lukt, krijg ik de kosten ervan terug. Kortom, tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Markweg 2

6883JM Velp

026-369 00 00 / 06 19 19 32 34

[email protected]

Over Kien B.V.

In 1999 begon de gepassioneerde Willem Kien zijn eigen Chrysler, Jeep & Dodge dealerbedrijf in Arnhem. Vandaag de dag behoort Kien Groep B.V. tot één van de grootste Alfa Romeo, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Abarth & Dodge dealers en specialisten van Nederland. Ruim 40 medewerkers staan dag in dag uit met een lach voor je klaar bij de twee vestigingen in Velp (Arnhem) & Nijmegen. Op zoek naar vrijblijvend advies? De koffie staat klaar!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.