Filters

6

Goede service, maar er hangt wel een prijskaartje aan

Zomercheck uitgevoerd. Auto niet gewassen. Na slechts 6.000 gereden km 3,5 liter olie verversen en oliefilter vervangen is voor Eur 165,- ex btw best een prijzig grapje. Bijvullen Ruitensproeier vloeistof zou onder de Kien Service Pas moeten vallen, maar wordt separaat doorbelast. Geen herinnering ontvangen voor het verstrijken van de Kien Servece Pas.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service.

Ik heb mijn werk auto voor de 2e keer naar kien Arnhem gebracht voor een onderhoudsbeurt. Binnen 2 uur is de service helemaal gereed en wordt er duidelijk vertelt wat ze hebben uitgevoerd en wat ze hebben geconstateerd. Tevens nemen ze zelf contact op met de lease maatschappij om te overleggen of ze nog wat mogen vervangen. Hierover wordt ik nog terug gebeld. Kortom top service! En met de volgende onderhoudsbeurt kom ik zeker terug.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geholpen met een snelle diagnose en tijd gemaakt voor de reparatie

Een vervelende elektrische storing was snel gevonden en tot mijn verbazing werd er aangeboden om het probleem direct op te lossen. In iets meer dan een uur was ik weer onderweg.

  • Aanbevelen? Ja
8

Betrouwbaar en zorgvuldig als altijd, maar toch…

Ik rij 3 jaar in een nieuwe Panda (totaal slechts 15000km) en heb al 3x beleefd dat een achterportier niet meer open kan (2x rechts, 1x links). Oorzaak: blokkerende elektromotor van slot die 3x is vervangen (oorzaak blokkering: onbekend, niet onderzocht). Door garantie op auto en vervangende onderdelen heb ik eerste en tweede keer niet en derde keer wèl moeten betalen, €200. Er is prima uitgelegd hoe de garantiebepaling werken, en ik heb daar vrede mee. Maar toch… Het lijkt er sterk op dat er een fabrieksfout in de elektromotor zit, want 3x in 3 jaar belooft alleen maar slechts voor de toekomst. Ik verzoek met Kiene kracht (!), zowel bij Fiat als bij producent van elektromotor, belofte te krijgen dat productiefout wordt onderzocht en hersteld. Dank en groet van WGH Louppen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Dylan en Jaap zijn de beste!

  • Aanbevelen? Ja
2

Terugroepactie, wacht nu al bijna 4 VIER maanden !op het onderdeel.

Fuseehuis links voor heb ik ruim een week op moeten wachten. Het is een bedrijfsbus, maar geen gratis vervoer gekregen omdat deze besrijfsbus nu op camperkenteken staat. Italië vond dit echt te streng! nu heb ik nog steeds niet een bericht ontvangen dat het onderdeel voor rechts voor binnen is. Ik rij nu dus in een ONVEILIGE auto. Wachten jullie soms tot de garantietermijn voorbij is??? Vreselijk!!!!

  • Aanbevelen? Nee
10

Super geholpen door Jaap en zijn team!

Met spoed een reparatie van de remklauwen ingepland.

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele goede auto gekocht zonder mankementen

Een heel goede auto gekocht en de verkoop ging heel soepel. Er was vanalles mogelijk. Zeker een aanrader

  • Aanbevelen? Ja
1

Waardeloos

Komen afspraken niet na. 6 weken op reparatie gewacht en elke keer zelf achteraan moeten bellen om vervolgens te horen dat ze op vakantie zijn dus ik moest nog maar even wachten. Gevraagd om een rapport van de reparatie en vervolgens nog niks gekregen na een maand. Als je binnen komt lopen duurt het heel lang voordat iemand naar je te komt. Wat mij betreft koop ik hier nooit meer een auto en zal ik dit ook aan iedereen afraden

  • Aanbevelen? Nee
10

Top service en goed geprijsd!

Recentelijk in de vakantieperiode 4 nieuwe banden laten monteren. Waren snel geleverd en gemonteerd. Enthousiaste jongens!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig, profesioneel bedrijf.

Nieuwe Hybrid Fiat 500 aangeschaft. Geweldige auto. Bij het maken van de keuze goed geadviseerd, afspraken werden nagekomen en de aflevering was prima. Zeer tevreden over de professionele aanpak.

  • Aanbevelen? Ja
5

Onpersoonlijk

Ik moest mijn auto laten checken komt binnen niemand voor ontvangst. Zaten 2 achter computer en telefoon. Iemand kijkt op alsof ze jou zien staan. Mw. Was klaar met telefoon bleef rustig nog zitten. Pas naar een tijdje staat ze op en vraag of ze me kan helpen niet eens echt vriendelijk. Ik ben gewend van toen. Shiela daar werkte kreeg je echt een hartelijk ontvangst. Een week later weer auto gebracht moest weer wachten voordat iemand naar me toe kwam. Een andere mw. Zat in de deurpost rustig te praten. Daarna kwam een meneer mijn sleutel halen en samen met me naar boven gegaan voor kopkoffie. Die was wel vriendelijk. Toen ik ook boven zat kwam verschillende mensen langs en vroegen of ik nog meer koffie wou. Maar aan ontvangst is een belangrijke moment voor een klant.

  • Aanbevelen? Nee
8

Zakelijk en gedegen

Zakelijk en gedegen: goede ontvangst in ontspannen omgeving met goede faciliteiten. Wachttijd wat langer dan gepland. Nog geen terugkoppeling ontvangen op 2 uitstaande vragen/punten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Wederom goede ervaring zoals gewoonlijk

Prima ontvangst, wordt altijd ook koffie aangeboden.

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend

Word altijd goed geholpen, niks op aan te merken prima

  • Aanbevelen? Ja
6

Lastig, maar niet helemaal tevreden.

Over het algemeen erg tevreden maar deze keer niet. Men kon het probleem niet vinden en ik werd met een kluitje het riet in gestuurd, niet leuk met een 1,5 jaar oude auto. Heeft in totaal 3 dagen geduurt en dan de huur auto.... pff, nee dat kan niet.... Anyway, ik blijf gewoon terug komen want het is niet altijd zo als deze ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk, adequaat geholpen.

Precies zoals gewenst. Goede en duidelijke communicatie. Zover ik kan inschatten goed vakmanschap.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima.

Snelle service en juiste onderdeel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima, auto ‘s ochtends gebracht en stond ‘s avonds klaar!

Heel erg fijn dat ik de auto ook na 17:00h op kan komen halen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Liefhebbers van auto’s.

Tijdens uitleg werkzaamheden informeerde ik naar een Abarth logo. De heer Jaap Terpstra heeft het meteen opgepakt. Dus nu ben ik eigenaar van een mooie gele schorpioen op het dak van mijn blauwe Abarth 595 Pista.

  • Aanbevelen? Ja
9

x

Goede service, kundig personeel, keurig overleg bij calamiteiten,

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

flexibel en klantgerichte service

  • Aanbevelen? Ja
9

Professioneel en persoonlijk , klant gerichte service en ontvangst.

Prima

  • Aanbevelen? Ja
8

Bedrijf wat hun afspraken nakomt…

Na werkzaamheden aan mijn alfa stelvio Was ik eerst niet tevreden, problemen zijn achteraf keurig opgelost.. Met mede dank aan Niels!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service!

Voor een APK met mijn auto bij Kien geweest. Bleek 1 ding niet goed te zijn, dit is direct verholpen en zo kan mijn auto er weer een jaar tegenaan! Dit alles voor een zeer goede prijs.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Markweg 2

6883JM Velp

026-369 00 00 / 06 19 19 32 34

[email protected]

Over Kien B.V.

In 1999 begon de gepassioneerde Willem Kien zijn eigen Chrysler, Jeep & Dodge dealerbedrijf in Arnhem. Vandaag de dag behoort Kien Groep B.V. tot één van de grootste Alfa Romeo, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Abarth & Dodge dealers en specialisten van Nederland. Ruim 40 medewerkers staan dag in dag uit met een lach voor je klaar bij de twee vestigingen in Velp (Arnhem) & Nijmegen. Op zoek naar vrijblijvend advies? De koffie staat klaar!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.