Filters

8

Prima

Vriendelijk en correct te woord gestaan door de medewerker van de werkplaats receptie. duidelijke uitleg over de werkzaamheden en Kien service pas.

  • Aanbevelen? Ja
10

direct geholpen, met een nieuwe accu door Jaap

Prima Service !

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service, en vriendelijke bejegening

Zie bovenstaand

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd vriendelijk, altijd vakkundig!

Hoe komt het toch dat je met een grote glimlach weer naar huis gaat na een servicebeurt van je auto? Omdat het plaatje klopt: ze zijn in Velp echt vriendelijk, kundig, servicegericht en doen net dat stukje extra. Zo kan ik met een glimlach weer veilige kilometers rijden in mijn stoere 500.

  • Aanbevelen? Ja
6

Dit maal was het in een Shit gevoel

heb/had het gevoel dat er iets niet klopte naar mijn klacht is dat wel opgelost maar ben voor mijn gevoel totaal niet te vrede maar bij nader inzien en een second opinie klopte er van mijn klacht niets dus is mijn goed gevoel terug en heb mijn excuses aan de persoon aangeboden gr HdB

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte service

Ik had schade aan mijn auto. die heb ik laten beoordelen en dit zou 2 dagen duren. Voordat de schade hertselt zou worden heb ik gebeld of er ook een buurt en de APK kon worden gedaan in deze 2 dagen. Dit was geen probleem. Toen ik mijn auto kwam brengen was de afspraak mbt de buurt en apk niet geregeld. maar dat zou goed komen. Na 2 dagen wordt ik gebeld dat ik pas na 4 dagen mijn auto terug zou krijgen. Op donderdag en vrijdag werk in voor mij zlef en heb mijn auto daar voor nosig. Ik vroeg toen of er een andere autot (met trekhaak beschikbaar was. Maar daar moest ik dan wel € 55 extra voor betalen. Dus de slechte service van Kien koste mij € 55 extra Heb ik niet gedaan. uiteindelijk heb ik vrijdag mijn auto opgehaald. Maar de Apk en buurt waren niet gedaan. Ik kon maandag mijn auto wel brengen dan zou het opgelost worden. Maandag breng ik mijn auto maar al weer was er niets ingepland en werd ik door een geïrriteerde baliemedewerker gewoon naar huis gestuurd. Dit accepteerde ik niet en uiteindelijk zei de boze baliemedewerker laat die auto maar staan dan los ik het wel op. Aan de einde van de dag heb ik mijn auto opgehaald en de baliemedewerker heeft nog wel sorry gezegd. Persoonlijk vind ik dit een erg slechte service. Tevens heb ik twijfel of mijn auto na de schade wel uigelijn en uitgebalanceerd is (zoals beloofd) hij trekt iets naar rechts en trilt in het stuur bij ca 80 km.

  • Aanbevelen? Nee
10

Zeer tevreden

Tevreden met gehele afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
8

Vriendelijk en deskundig

Prettig geholpen, aangekondigde werkzaamheden bleken achteraf niet nodig. Meevaller!

  • Aanbevelen? Ja
10

plezierig

klantgericht en vriendelijk. meedenken! ook de mogelijkheid om een betalingsregeling te treffen was top!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettig en goed geholpen

De accu van de auto (camper) was plotseling kapot. We zijn correct en goed geholpen, alleen moesten we erg lang wachten aangezien het erg druk was.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima service

prima service aardig personeel

  • Aanbevelen? Ja
8

Probleem opgelost.

N klein minpuntje is dat er een offerte wordt gemaakt en bij reparatie een week later het onderdeel duurder is geworden. Dat is wel jammer want je moet uit kunnen gaan van hetgeen vermeld staat in de offerte. Vandaar geen 5 sterren dit keer voor jullie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!

De mooiste wachtkamer is een Alfa Romeo showroom!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service, auto opgehaald en weer schoongemaakt terug gebracht.

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
10

Hier word ik blij van!

Goede service. Afspraken worden nagekomen. Communicatie is helder, volledig en volgens afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service, prettig aan de telefoon.

Net als NH doet Kien wat ze beloven.

  • Aanbevelen? Ja
7

Netjes gebeld dat er extra werk was

Wat mij opvalt dat niet 1x mijn auto is gewassen...

  • Aanbevelen? Ja
6

Indien voldaan aan alle aangegeven onderhoudspunten, tevreden!

Mijn Blauw-Fiat onderhoudsboekje is zoek, helaas! En daarom was een gespecificeerde rekening met vermelding van de verrichtte onderhoudspunten welkom geweest. Expliciet heb ik er niet om gevraagd, maar het had voor mij verhelderend en leerzaam kunnen zijn! Wellicht bij de volgende onderhoudsbeurt die ik graag bij Kien Fiat Nijmegen laat doen. Betreft Fiat 500X TB-592-H mvg Rudi Scipio Blüme namens G.E. Pols

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Correcte uitleg waarom ik niet tijdig een oproep voor een beurt aan mijn auto had gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
6

Auto loopt niet goed bij volgas geven

Ik bel met jullie firma, om de distributie riem te laten vervangen, incl spanrol. Krijg ik een heel betoog dat het belangrijk is om ook de waterpomp te laten vervangen. Zit wat in, de boel ligt tenslotte tóch los. Wat kost dat? ja dan moet je wel rekenen op 550 euro. Ok ik maak vervolgens de afspraak. Aangekomen staat op de werkorder, distributie vervangen incl spanrol, waterpomp controleren. Ik zeg (met bovenstaande prijs in gedachten) vervang de waterpomp maar gelijk.. Het vervangen van de waterpomp kost aan "meerwerk" 97,50 euro, ( 4 boutjes losdraaien waterpomp en aftappen, incl vullen en ontluchten van koelsysteem, wat ik nogal veel vind gezien men er zo bij kon.. Wat mij vervolgens helemaal verbaasd is dat de opgegeven prijs bij lange niet gehaald wordt! €753.55 incl. BTW, ipv rond de 550. Niet echt een prettige ervaring! De afspraak was eind van de dag klaar, prima. Rond 16:00 uur telefoon, "wat had u afgesproken wat betreft ophalen van de auto?" Ik zeg hoezo? Hij is klaar, ik zeg ok mijn vrouw komt de auto halen. Komt ze, krijgt ze het verzoek om gelijk af te rekenen, mijn vrouw zegt, hoezo, kan dat niet over gemaakt worden? Na wat wikken en wegen, werd er gezegd dat is goed, zolang het maar gebeurd! Ik weet dat wij elkaar niet goed kennen, wij hebben deze auto destijds bij jullie in Veenendaal aangeschaft.. Maar het wantrouwen straalt er van jullie zijde vanaf! Wederom een vervelende ervaring, vooral nadat tijdens de chat al mijn gegevens werden opgevraagd, NAW, tel nr, mailadres, eigenlijk zonder reden want van een overeenkomst was nog helemaal geen sprake. En ook, (en ik begrijp dat dat voor jullie zijde ook vervelend is) jullie in geval van niet betalen, middelen zat in kunnen zetten op m alsnog betaald te krijgen. Deze auto is mijn ding, en na jaren lang in Doetinchem klant geweest te zijn, heb ik daar onlangs afscheid genomen omdat ik niet meer tevreden was. Nu heb ik het gevoel dealer loos te zijn, en dit mijn laatste Alfa is...

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede communicatie!

Goede afstemming van de werkzaamheden, zoals het hoort!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Altijd top service , deskundig advies en ze zijn altijd erg vriendelijk, tijdens het wachten een lekker kopje koffie of thee of een watertje

  • Aanbevelen? Ja
10

Vakkundig, correct en open.

Correcte snelle afhandeling en luisterend naar klant. Kon erbij zijn in garage. Open en eerlijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Vriendelijke ontvangst. Mooie wachtruimte. Duidelijke informatie en offerte voor reparatie. Alles kon ter plekke worden gerepareerd. Tien voor Kien!

  • Aanbevelen? Ja
8

Altijd een duidelijk oordeel en advies gevolgd door goede uitvoering

Wat verder weg wonende prefereer ik de auto door een werknemer van Kien op te laten halen voor onderhoud en eventuele reparaties. Omdat ik de Fiat Panda heb geleased via Kien wil ik wel door Kien het onderhoud etc. laten uitvoeren. Voor mij is het toch wel ongelukkig dat van Bennekom de garage verhuisde naar Veenendaal en vervolgens naar Velp. Daartoe moet de auto steeds worden opgehaald. Is Veenendaal als vestiging niet lucratief genoeg?

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Markweg 2

6883JM Velp

026-369 00 00 / 06 19 19 32 34

[email protected]

Over Kien B.V.

In 1999 begon de gepassioneerde Willem Kien zijn eigen Chrysler, Jeep & Dodge dealerbedrijf in Arnhem. Vandaag de dag behoort Kien Groep B.V. tot één van de grootste Alfa Romeo, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Abarth & Dodge dealers en specialisten van Nederland. Ruim 40 medewerkers staan dag in dag uit met een lach voor je klaar bij de twee vestigingen in Velp (Arnhem) & Nijmegen. Op zoek naar vrijblijvend advies? De koffie staat klaar!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.