Filters

6

Vriendelijk, maar wel erg rommelig verlopen

Vriendelijk te woord gestaan, maar de administratie kan beter. Twee maal ging er iets mis met de afspraak/planning. De eerste maal werd er erg vroeg in de ochtend de afspraak afgebeld terwijl deze helemaal niet ingepland stond. De 2e x stond de chauffeur voor de deur terwijl ook deze dag de afspraak niet was. Dit is erg vervelend

  • Aanbevelen? Nee
10

Altijd een goede en vriendelijke service in Nijmegen

Ik had gevraagd voor een reminder voor mijn grote onderhoudsbeurt. Hier hebben ze zeker aan gedacht, rond afgesproken periode werd ik gebeld voor het maken van een afspraak. Een paar dagen van te voren werd ik gebeld of de auto misschien toch een paar dagen eerder kon komen. Tijd was flexibel wat het geen probleem maakte. Goede reparatie en de auto kwam schoon terug.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals gewend

Zoals gewend

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend geholpen!

De klant is koning bij jullie!!

  • Aanbevelen? Ja
6

Goede service, alleen de auto was van de binnenkant niet schoon.

Vriendelijk geholpen. Alleen bij het ophalen van de auto, zag de auto er van de buitenkant prachtig uit, maar de binnenkant was niet grondig schoongemaakt. Ook lag het Te Koop biljet nog geplastificeerd in de achterbak. Niet zo netjes.

  • Aanbevelen? Ja
4

Rommelig

Niet helemaal volgens afspraak elektrische 500 gevraagd bij afspreken, bij beurt niet bekend.

  • Aanbevelen? Nee
1

Niet goed

Voor de wielenwissel heb ik mijn auto vrijdag in prima conditie op de parkeerplaats gezet. Na ca 1,5 uur ingestapt om te vertrekken en onmiddellijk geconstateerd dat er iets met het koppelingspedaal aan de hand was. Na onderzoek bleek ineens de hoofdkoppeling cilinder defect. Bij ophalen na reparatie discussie over factuur en oorzaak met meerdere medewerkers showroom/werkplaats. Conclusie was dat oorzaak is geweest het uitoefenen van grote kracht op het koppelingspedaal. Rij zelf al jaren in deze auto zonder problemen met de hoofdkoppeling cilinder. Na gebruik bij Kien in zeer korte tijd ineens wel defect. Om dan alle schuld/verantwoordelijkheid bij klant neer te leggen (enige was enkele tientjes korting) geeft geen vertrouwen. Ik gedraag me verantwoordelijk voor de zaken die mijn verantwoordelijkheid zijn zoals een leenauto. Dan hoort Kien dat ook te doen op het moment dat zij 1,5 uur verantwoordelijk zijn voor een juist gebruik van mijn auto.

  • Aanbevelen? Nee
10

Zeer klantvriendelijk en snel geholpen.

Ik dacht, als ik naar een dealer gaat dan moet ik lang wachten voordat ik een afspraak kan maken. Ik kwam met een relatief simpele vraag om een sleutel te laten bij maken. Daarnaast moest de auto worden opgehaald omdat ik mijn sleutel en reservesleutel was verloren. Ik kon mijn auto binnen 1 week ophalen. Voordat ik bij Kien kwam,was ik naar een sleutel specialist gegaan. 3 weken heeft dit geduurd waarbij ik een sleutel heb betaald die het niet deed. Overigens de kosten bij Kien waren nog goedkoper dan bij de sleutel specialist.

  • Aanbevelen? Ja
4

alles duurde veel te lang en zelf het aanbod om de auto te wassen is niet gedaan

heb eerst ruim twee uur moeten wachten voordat ze de eerste APK controle hadden uitgevoerd, terwijl ik had aangegeven dat ik wilde wachten. Ik kreeg sterk de indruk dat een ander (een camper) eerder werd geholpen terwijl ik ruim op tijd was vervolgens bleek een ruiterwisserblad, dat vervangen moest worden niet voorradig te zijn en besteld moest worden. afgesproken was dat 's middags de auto klaar zou zijn. Natuurlijk was het pech dat mijn auto in de apk-controle viel Er was mij expliciet gevraagd of ik de auto gewassen wilde hebben, maar vervolgens hebben ze dat niet gedaan, erg jammer.

  • Aanbevelen? Nee
6

Niet alles problemen opgelost

Zoals altijd vriendelijk geholpen en te woord gestaan. De leenauto was voor de tweede maal echter niet de auto die mij beloofd was. Dat vind ik een beetje jammer. Ook is één van de problemen niet (goed) opgelost,

  • Aanbevelen? Ja
10

Super netjes en aardig behandeld

Verzoek is direct opgepakt en ingepland

  • Aanbevelen? Ja
10

Dankbaar voor de hartelijke ontvangst en de uitstekende service!

De Abarth 595 voor een beurt gebracht. Ondanks alle vervelende corona maatregelen waar ze zich aan moeten houden, werd er niet moeilijk gedaan en kregen we een mooi plekje waar we konden wachten. Graag tot de volgende keer. Groeten uit Gorredijk, Friesland (ja, we rijden een stukje extra voor goede service!)

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer netjes geholpen en duidelijk te woord gestaan.

Op een prettige en persoonlijke manier geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
9

uitstekend

snele service vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede en transparante communicatie

Goede service, waarbij Gerard een belangrijke rol speelt! Kwaliteit van reparaties zijn tot nu toe erg goed gedaan en er wordt goed overlegd. Alleen is het jammer dat er voor de klant in Veenendaal altijd als extra benzine kosten zijn verbonden voor de eigen auto en tevens voor de leenauto. Snap de overweging van het sluiten van het filiaal Veenendaal maar het is voor mij persoonlijk lastig en jammer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en klantvriendelijke benadering

Vriendelijke benadering en duidelijke uitleg

  • Aanbevelen? Ja
9

Geholpen conform afspraak

Prima geholpen conform afspraak. Ondanks dat de auto pas 18.000 km heeft gelopen was dit de 30.000 km beurt (ofwel 2e jaarbeurt).

  • Aanbevelen? Ja
1

Vrijdag auto weggebracht - vandaag (maandag) foutmelding

Vrijdag auto weggebracht - vandaag (maandag) foutmelding: Controleer motor.

  • Aanbevelen? Nee
10

Tijd, aandacht, kwaliteit en oplossingsgericht.

Klantgerichte ontvangst, heldere communicatie. Medewerkers denken oplossingsgericht mee. Er wordt voortvarend gewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
8

geen opmerking

geen opmerking

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Mijn auto moest voor het jaarlijks onderhoud moeten wat dingen vervangen worden. Wordt goed mee gedacht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goed en snel

Onderhoud naar volle tevredenheid uitgevoerd

  • Aanbevelen? Nee
1

Een belabberde eerste ervaring.

Telefonisch heb ik 17 maart een afspraak gemaakt voor 12 april en, als nieuwe klant, al mijn gegevens verstrekt. Toen ik 12 april kwam werd de indruk gewekt dat ze mij niet verwachtten en niet kenden, ik moest alle gegevens opnieuw opgeven. Ik had bij de afspraak opgegeven dat de distributieriem vervangen moest worden, daarom moest ik er om 8 uur zijn, bij het wegbrengen van de auto werd gezegd dat dit niet dezelfde dag kon en daarom moest ik de auto de volgende dag ‘s avonds ophalen. Over de kwaliteit van de verrichte handelingen kan ik niets zeggen, ik hoop dat dat goed is.

  • Aanbevelen? Nee
10

Nette vriendelijke service

Netjes uitleg gehad van de werkzaamheden, snel geholpen en vriendelijke medewerkers. Ons zoontje was ook zeer onder de indruk van de showroom.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Word altijd gelijk geholpen telefonisch of op de zaak goede Klant vriendelijkheid

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Markweg 2

6883JM Velp

026-369 00 00 / 06 19 19 32 34

[email protected]

Over Kien B.V.

In 1999 begon de gepassioneerde Willem Kien zijn eigen Chrysler, Jeep & Dodge dealerbedrijf in Arnhem. Vandaag de dag behoort Kien Groep B.V. tot één van de grootste Alfa Romeo, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Abarth & Dodge dealers en specialisten van Nederland. Ruim 40 medewerkers staan dag in dag uit met een lach voor je klaar bij de twee vestigingen in Velp (Arnhem) & Nijmegen. Op zoek naar vrijblijvend advies? De koffie staat klaar!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.