Filters

9

altijd een warm bad bij KIEN

,

  • Aanbevelen? Ja
6

Kwalitatief goed en kundig bedrijf.

Dit keer helaas niet als gebruikelijk een 10, maar nog altijd een dikke voldoende. Er waren wat communicatie “probleempjes”, goed opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en vriendelijke service

Paar keer geweest .prima service!

  • Aanbevelen? Ja
9

Klantgericht en deskundige behandeling

Klantgericht en deskundig

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Afspraak snel geregeld, bevestigingsmail en goede uitleg over de uitgevoerde werkzaamheden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals gewoonlijk, geen klagen!

Professionele, klantgericht!

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik zit niet voor niks al 13 jaar bij kien

altijd uitermate tevreden. Snelle en goede service. Vriendelijke en bekwaam. Veel humor.

  • Aanbevelen? Ja
10

Nette mensen die meedenken

Onze camper is in onderhoud bij Kien. We hebben de laatste jaren weinig km gemaakt. Er wordt goed meegedacht wat zinvol is om uit te voeren en zodoende kosten te drukken. Professioneel bedrijf die weten hoe ze met klanten om moeten gaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer goede service

Multi-air was defect. In plaats van zomaar te vervangen eerst motor op advies laten 'flushen' waarmee het probleem is verholpen en duizenden euros is bespaard. Betrouwbare en kundige medewerkers. Mijn complimenten.

  • Aanbevelen? Ja
10

100% tevreden!

Weer een positieve ervaring bij Kien Arnhem. De Renegade heeft zijn eerste onderhoudsbeurt gehad. Ik werd gebeld omdat er nog een klein probleem gesignaleerd was welke niets met het onderhoud te maken had. Ik vond het prettig dat ik hierover gebeld werd en dat men wilde overleggen of dit probleem opgelost mocht worden. De auto is mooi schoon afgeleverd! Dank hiervoor.

  • Aanbevelen? Ja
7

prettig communiceren en altijd in voor de oplossing

v.w.b. de nieuwe elektrische auto FIAT 500e ervaar ik een zeer prettige rijervaring. Helaas ondervind ik regelmatig i.v.m. updates hinder van het niet functioneren van radio, navigatie etc. Kien is tot nu toe altijd bereid geweest dit op te lossen. Daarna is het uiterst irritant dat dan alle instellingen qua tel. nav. media opnieuw ingevoerd moeten worden. Die ervaring hoor ik niet van andere elektrische auto rijders. Het zou voor mij de overweging zijn een volgende auto niet elektrisch of Fiat gerelateerd aan te schaffen.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

prima

  • Aanbevelen? Ja
10

snel en deskundig

afspraak binnen 1 week en deskundig. ook vervangend vervoer geregeld en binnen 1 dagwas auto alweer klaar en ook volledig gereinigd. Prima service voor redelijke prijs.

  • Aanbevelen? Ja
5

teleurstellend

bij het brengen van de auto volgens afspraak om 17.00 uur was er geen vervangende auto beschikbaar ? (nog niet terug) na 30 minuten en inzet van 3 betrokken medewerkers die hun uiterste best hebben gedaan om het probleem op te lossen ben ik uiteindelijk vertrokken met de Mito van een medewerker ! pluim voor de medewerkers maar niet voor de organisatie

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijk en weten waar ze over praten.

Prettig geholpen. Zelfs als je geen vaste klant bent!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Zeer goede service

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel netjes alles geregeld

Binnen een uur de kleine beurt geregeld, heerlijke cappuccino erbij en ook nog als service gewassen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles precies gegaan volgens afspraak!

Vooraf digitale herinnering aan afspraak ontvangen. Akkoord

  • Aanbevelen? Ja
10

Optimaal tevreden

Ik ben heel vriendelijk en goed geholpen. Heb geen verbeterpunten!

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen

Goed.

  • Aanbevelen? Ja
7

Vakmanschap maar slordige service

Niets aan zin toe te voegen.

  • Aanbevelen? Ja
1

Een nachtmerrie

Volkomen ontbreken van communicatie, klant onvriendelijk, geen verantwoording nemen en verkopen van ondeugdelijke auto's die ronduit een gevaar op de weg zijn. Na een reset, waarvan de oorzaak nog steeds onduidelijk is kon ik met dezelfde auto weer de weg op met het besef dat het probleem zich elk moment weer kan voordoen. N.l. volkomen blokkeren. Nee meneer Kien, ik voel me niet serieus genomen en beroofd. Nooit meer!

  • Aanbevelen? Nee
10

prima geholpen

Via website afspraak inplannen en zelf boven gewacht, ik kon inloggen en zelf op de laptop gewerkt totdat de auto klaar was. Geen opmerkingen verder.

  • Aanbevelen? Ja
8

Netjes en volgens afspraak geholpen

Vraag: Stuurt u mijn APK goedkeuring nog op? (Men weet ervan, heb ik over gebeld Betreft Panda 53-ZTH-1) Met vriendelijke groet, C. Dijkstra.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Markweg 2

6883JM Velp

026-369 00 00 / 06 19 19 32 34

[email protected]

Over Kien B.V.

In 1999 begon de gepassioneerde Willem Kien zijn eigen Chrysler, Jeep & Dodge dealerbedrijf in Arnhem. Vandaag de dag behoort Kien Groep B.V. tot één van de grootste Alfa Romeo, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Abarth & Dodge dealers en specialisten van Nederland. Ruim 40 medewerkers staan dag in dag uit met een lach voor je klaar bij de twee vestigingen in Velp (Arnhem) & Nijmegen. Op zoek naar vrijblijvend advies? De koffie staat klaar!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.