Filters

8

Netjes en volgens afspraak geholpen

Vraag: Stuurt u mijn APK goedkeuring nog op? (Men weet ervan, heb ik over gebeld Betreft Panda 53-ZTH-1) Met vriendelijke groet, C. Dijkstra.

  • Aanbevelen? Ja
8

prima ontvangst en afwerking

Tijdens mijn wachttijd goed op de hoogte gebracht

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede sfeer en aardig personeel

En fijn dat ik er op kon wachten.

  • Aanbevelen? Ja
8

uitstekend

Werd prima en snel geholpen. Na plaatsen van de nieuwe accu werkte het start stopsysteem ineens prima en leek het probleem wat ik al zo lang heb als ik de auto in mijn bezit heb verholpen. Volgende dag echter weer als vanouds werkte het start stopsysteem niet meer .

  • Aanbevelen? Ja
10

Super dienstverlening

Top! Auto werd keurig opgehaald en teruggebracht. Gepoetst, gerepareerd. Kosten vooraf afgestemd. Goede leenauto. Snelle reparatie. Fijn om mijn eigen fijne Jeep weer retour te hebben, alles soepel verlopen en professioneel. Dank hiervoor.

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijke garage

Sinds de vestiging Veenendaal is gesloten, gaat de auto voor onderhoud naar Arnhem/Velp. Mijn auto wordt dan op de afgesproken datum opgehaald, en einde dag weer terug gebracht. Dat is een zeer fijne service, ook laat men een leenauto achter.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettige medewerkers, goede communicatie, nette service

Het hele proces verloopt netjes en soepel. Er wordt snel en netjes gewerkt. De kosten zijn altijd hoger dan je wil. Jammer dat er enkele onverwachte kosten zijn maar dat wordt gecompenseerd door de goede communicatie en de nette aflevering

  • Aanbevelen? Ja
10

Wederom prima service

Prettig bedrijf, zeker icm de korte lijnen met Jibbe

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastische partij die ontzorgt

Vriendelijke professionele partij die een passie heeft voor jouw voertuig. Thanks guys

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en efficient

gb

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service, vriendelijk personeel

Mogelijkheid om auto een dag eerder te brengen, vervangend vervoer is een optie (fiets of leenauto). Telefonisch op de hoogte gehouden van reparaties en kosten. Auto nadien ook nog gewassen!

  • Aanbevelen? Ja
7

qGoede service

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend

zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima

Goed ontvangen; Lekker Peeze koffie; Geplande onderhoudsbeurt liep helaas uit, doordat updates niet vlot verliep, waardoor mijn vervolgafspraak bijna niet door kon gaan.. De leenauto loste dit probleem low, maar kostte mij wel een uur extra tijd helaas. NB. Onderhoudsbeurt zou max. een uur duren, maar werd helaas 1 uur en drie kwartier. Verder prima.

  • Aanbevelen? Ja
9

goede service

Alles prima geregeld

  • Aanbevelen? Ja
8

Enigste minpunt is dat er op het Dashboard nog steeds “olie verversen” staat.

Dat is het enige punt, terwijl auto voor service beurt is geweest.

  • Aanbevelen? Ja
7

Tevreden over de kwaliteit van de onderhoudsbeurt, minder over het meedenken

Jaarlijks breng ik mijn camper voor de APK en een jaar controle beurt of een grotere beurt afhankelijk van de km stand. Door de corona crisis heb ik het afgelopen jaar < 4000km gereden, maar er is toch een uitgebreide 60.000km beurt gegeven, een zelfde beurt als verleden jaar is uitgevoerd. Ik vraag mij nu af of alle werkzaamheden die zijn uitgevoerd ook echt nodig waren, zoals alle filters die opnieuw vervangen zijn. Eigenlijk verwacht ik van de garage dat zij kijken in de historie en aan de hand van deze informatie een passende beurt voor de camper uitvoeren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Goede service en een vriendelijke medewerker

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service en zeer vriendelijk personeel

Auto is weer keurig opgehaald door zeer vriendelijke monteur en na beurt weer thuis afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd prima netjes en correct geholpen.

Altijd goed en een fijne garage met goede zorg voor de auto en klant

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede kwaliteit en service

Goede kwaliteit en service

  • Aanbevelen? Ja
10

Vakkundig

Zeer tevreden omtrent de professionele houding van de contact persoon. Zeer realistische offerte, met bepaalde punten wat je evt zelf zou kunnen doen. Enorm grote waslijst aan punten, maar toch binnen 2/3 dagen geheel gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

top service zoals altijd

Goed!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Persoonlijk, betrokken en deskundig.

Er wordt door de werkplaats receptie altijd meegedacht over uit te voeren werkzaamheden en efficient combineren van werkzaamheden indien mogelijk. Ook voel je je altijd een (bekende) klant en geen nummer.

  • Aanbevelen? Ja
5

Ik hoop dat het volgende keer betrouwbaarder over komt.

Ik kwam voor de eerste keer bij jullie. Jullie adviseerde om toch al de distributieriem en waterpomp te vervangen. De auto heeft nog geen 180.000 km gelopen. Een klein beetje vlot. Kreeg een wat onprettig gevoel. Moest de afspraak een week verzetten ivm een coronatest. Had dit netjes en op tijd bij jullie gemeld. Dat kon. Fijn dacht ik. Ik zou een kleine fiat mee krijgen als leenauto. Had die dag nog enkele afspraken waar ik een auto voor nodig had. Bij aankomst was er geen kleine leenauto. Ik kreeg een busje mee. Ik denk een werkbusje. Alles werkte hetzelfde werd mij verteld. Ik vertrok in de toch wel grote auto. Bij de eerste bocht wide ik in mijn binnenspiegel kijken. Die had ik niet. Een paar tellen daarna keek ik over mijn schouder voor de blinde hoek. Keek tegen de binnenkant van het busje. Zag niks. Zouden die spiegels dan mijn blinde hoek laten zien?????? Moest over het circuit en invoegen op rechts. Nu zag ik helemaal niks. Heb mijn knipperlicht aangezet en ben maar gaan toeteren!! Jullie begrijpen dat ik enkel naar huis ben gereden en op het einde van de dag weer naar de garage met angstzweet. Heb mijn afspraken van die dag moeten afzeggen. Toen ik dit meldde kreeg ik wel een serieuze reactie. Maar als service had ik toch gedacht dat ik die 3 euro benzine dan niet hoefde te betalen! Maar ik denk dat er vooral om dit verhaal is gelachen. Ook zou mijn auto gewassen zijn. Dat was niet het geval. Weer tijd kwijt omdat ik weer moest wachten. Ook het autoboekje wat ik speciaal op de bijrijdersstoel had gelegd en gemeld had in de ochtend was niet ingevuld. Al met al een niet zo goede eerste indruk. Ik hoop maar dat het werk wat gedaan is in de auto beter is gedaan dan de rest.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Markweg 2

6883JM Velp

026-369 00 00 / 06 19 19 32 34

[email protected]

Over Kien B.V.

In 1999 begon de gepassioneerde Willem Kien zijn eigen Chrysler, Jeep & Dodge dealerbedrijf in Arnhem. Vandaag de dag behoort Kien Groep B.V. tot één van de grootste Alfa Romeo, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Abarth & Dodge dealers en specialisten van Nederland. Ruim 40 medewerkers staan dag in dag uit met een lach voor je klaar bij de twee vestigingen in Velp (Arnhem) & Nijmegen. Op zoek naar vrijblijvend advies? De koffie staat klaar!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.