Filters

9

Zeer attent

Prima persoonlijke service. Duidelijke uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect

Zeer goede communicatie

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijne garage met fijn personeel

Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijk en klantgericht

Gerhard is duidelijk en klantgericht

  • Aanbevelen? Ja
9

Vriendelijk en helder over kosten vanaf het eerste moment

Mijn auto moest voor een APK keuring en ik kwam pas op het laatste moment, ik werd vriendelijk ontvangen. Er is steeds duidelijk gecommuniceerd over kosten, er moest best wat gebeuren aan mijn auto en er werd goed met me gecommuniceerd over wat ECHT nodig was om hem APK waardig te krijgen en wat op termijn zou moeten gebeuren. Helemaal top, dat de auto als service ook nog blinkend gewassen was. Vriendelijk, duidelijk in communicatie en meedenkend met de klant. Top ervaring!

  • Aanbevelen? Ja
1

Geen vertrouwen meer dat Kien de problemen op kan lossen

Eind december langs de Kien gereden om olie te laten peilen, waarbij bleek dat de auto in 3 maanden tijd 3 liter olie was verloren of had verbruikt. Dus advies hierna te laten kijken. Nu bleek ook dat drie maanden daarvoor ook al meer dan twee liter was bijgevuld bij het peilen, zonder dat ik van de hoeveelheid op de hoogte ben gesteld. Terwijl de auto normaal wel iets verbruikt maar niet zulke grote hoeveelheden. Teruggerekend dat het grote verbruik ongeveer gelijk moet zijn begonnen met het af en toe aan gaan van het motormanagement lampje. Afspraak gemaakt voor de volgende week voor zowel olie als motormanagement. Paar dagen voor de afspraak komt de motor niet meer op temperatuur, dus de afspraak vervroegt. Auto gebracht en vervolgens wordt ik gebeld dat de thermostaten van de auto kapot zijn en en sensor lambasone kapot is, en het olie werd opgelost met een flush. Thermostaten en sensor laten maken, blijkt uit de factuur dat het helemaal niet is geconstateerd is dat deze kapot waren. Dus hierover geklaagd. Waarbij ik slechts te horen kreeg: nou met deze klacht is het 99% van de gevallen de thermostaat kapot. Dat had ik dan willen horen, niet we hebben vastgesteld dat ze kapot zijn. Dit is immers een leugen. Inmiddels is één thermostaat en de sensor voor de tweede keer vervangen, als garantie en de problemen blijven. Omdat het probleem van het motormanagement kon komen van het LPG systeem, dat bij een LPG service punt na laten kijken. Hier werd niets geconstateerd, maar zij konden mijn wel vertellen dat dit een euvel is van de 2.4 l motoren. Neem toch aan dat de 'Jeep' garage mij dit dan ook zelf had kunnen vertellen. En inmiddels ben ik al meer dan tien keer terug geweest met een motor die niet op temperatuur komt of met een motor management lampje die aan is en het probleem niet opgelost. Ook ben ik bang dat er geen oplossing gaat komen. En blijf ik de wrange nasmaak houden dat ik niet juist ben voorgelicht door de garage, daarmee op kosten ben gejaagd.

  • Aanbevelen? Nee
9

Prettig en duidelijk.

Een prettige eerste contact met duidelijk advies voor onderhoud camper.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettig, snel en correct geholpen

Zeer prettig

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima ervaring, kunnen andere merken nog iets van leren!

Prima geregeld voor een beurt, netjes gebeld dat het tijd werd. Volgens is de auto gehaald en keurig netjes schoon teruggebracht! Zo moet het!

  • Aanbevelen? Ja
10

Wederom een prima ervaring bij Kien Nijmegen

Ondanks Coronatijd, prima ontvangen en de opdracht doorgesproken. Een extra reparatie die aan het licht kwam tijdens de service is telefonisch afgestemd. Auto aan het eind van de dag volgens afspraak klaar.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Afspraak maken kan eenvoudig online, communicatie is goed en je weet op tijd wat je kunt verwachten qua kosten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals altijd weer goed, snel en vriendelijk

Reparatie snel en goed uitgevoerd, vriendelijke ontvangst en netjes een berichtje als de auto klaar is.

  • Aanbevelen? Ja
2

Zeer slecht

Vanaf december 2019 ervaar ik regelmatig problemen met de auto. Diverse keren heb ik met een lege accu gestaan. Ik ben steeds weer door de ANWB op weg geholpen. De auto is meerdere malen bij de dealer geweest, mij werd steeds verteld dat de accu het probleem is. Na diverse keren opladen en installeren van updates kon ik de auto weer ophalen. Maar na niet al te lange tijd stond ik weer stil. Afgelopen maandag (15-02-21) was het weer zover. 's Ochtends bleek de accu weer leeg te zijn en kon ik weer geen gebruik maken van de auto. 's Middags is de ANWB weer geweest... Woensdag heb ik de auto weer naar Kien gebracht. Ze gaven weer aan dat de accu vervangen zou gaan worden. Ik heb aangegeven dat daar het probleem niet inzit, maar ze hebben er toch een nieuwe accu ingezet. Donderdag 18-02-21 kon ik de auto weer ophalen. Vanmiddag, maandag 22-01-21, bleek de accu weer leeg te zijn...

  • Aanbevelen? Nee
10

Super bedrijf met topservice

Altijd behulpzaam mede de verkoop en werkplaats veel dealers kunnen hier een voorbeeld aan nemen

  • Aanbevelen? Ja
8

positief

jammer dat de showroom dichtzat.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals altijd in een woord super

Goede service door t vaste team wat me ooit ook de auto heeft geadviseerd en heeft verkocht. Eerlijk duidelijk en snel geholpen met t onderhoud Transparant over de kosten en t waarom . Leuke gezellige mensen met goede sfeer professioneel met een goede dosis humor en zelfs nog hebben ze m'n auto gewassen hoe super

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede communicatie en vriendelijk geholpen

Vanaf het inplannen van de afspraak een vriendelijke en duidelijke communicatie. De mensen denken ook goed met je mee, daarnaast is het fijn dat er voor het onderhoud een voorlopige berekening wordt gemaakt. Zo weet je waar je (zonder bijkomstigheid) een beetje rekening mee moet houden wat het gaat kosten.

  • Aanbevelen? Ja
9

Vriendelijke, snelle service met persoonlijke aandacht

Helemaal tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Duur maar de moeite waard

Tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service en garantie reparatie is gedaan

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend geholpen

Na een storing van de 500e is de auto thuis opgehaald en in orde gemaakt

  • Aanbevelen? Ja
1

Extreem hoge offerte voor onnodige reparaties

Extreem hoge offerte (>€3600) ontvangen voor stilgevallen Fiat 500 TwinAir. Ik heb de auto weggehaald bij Kien en na vervanging olie en filters was het probleem met de Multiair unit volledig opgelost. Deze garage probeert d.m.v. totaal onrealistische reparaties zijn klanten over te halen een nieuwe auto te kopen. Ik beschouw Garage Kien als onbetrouwbaar en wil iedereen waarschuwen voor deze praktijken. Mijn advies: Laat nooit een auto repareren bij dit bedrijf.

  • Aanbevelen? Nee
6

Technisch goed maar administratief slecht

Ik ben heel tevreden over de kwaliteit van de uitvoering van het onderhoud aan mijn auto maar ik heb over KIEN één groot verbeterpunt en dat is de overall communicatie/administratie. Hoe vaak ik al in de tijd dat ik bij jullie klant ben opnieuw mijn persoonsgegevens heb moeten corrigeren. Altijd is er is met het systeem of overgang naar een nieuw systeem. Dat adres klopt nu na 3 keer. Maar nu zie ik onderaan de enquete toch nog steeds mijn oude e-mailadres?!! Dus nog niet op orde. Mensen, kom op! Toen waren mijn zomerbanden zoek door een administratieve fout. Dat is keurig hersteld, ik heb een hele nieuwe set gekregen. Toen moest ik, bellend voor een beurt, horen dat de vestiging in Veenendaal dicht is en dat ik naar Velp moest komen. Ik wist van niets, stond voor een voldongen feit. Is er geen nieuwsbrief oid? De breng- en haalservice is aangeboden en is natuurlijk een goed gebaar maar toch, de afstand is enorm. Dinsdag twee maal op en neer naar Velp met de bijbehorende kilometers die ik zelf betaal voor et vervangend vervoer. Ik dub nog of ik switch gezien mijn woonplaats (Zeist) naar Houten of Nieuwegein. Maar dan: afgelopen week bleek weer mijn EHBA en Kien Service Pas verlopen. Al lang. Geen seintje over gehad om dit te verlengen, het verloopt in stilte. Dat vind ik zeer slecht en dat maakt mijn totale score lager want vertrouwen op dit soort noodhulp is cruciaal. Het is en blijft mijn verantwoordelijkheid maar van welke organisatie dan ook krijg je een rappel. Ook hier was het commentaar dat ze bezig zijn met de omzetting van het ene naar het andere systeem. Een never ending story. Geef hier prioriteit aan en zorg dat de administratie op orde is en blijf en betrouwbaar is. Onderschat het belang hiervan niet. Verder: personeel is altijd ontzettend aardig en behulpzaam en deskundig. Niets op aan te merken anders dan complimenten. Ik denk dat ik daarom nog klant ben bij KIEN.

  • Aanbevelen? Ja
10

simpel, tijdig en servicegericht

Doen wat er is beloofd. Daarom aan lease maatschappij opgedragen dat wij voortaan bij jullie in onderhoud willen hebben.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima niets op aan te merken

Vriendelijk, alles volgens afspraak Gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Markweg 2

6883JM Velp

026-369 00 00 / 06 19 19 32 34

[email protected]

Over Kien B.V.

In 1999 begon de gepassioneerde Willem Kien zijn eigen Chrysler, Jeep & Dodge dealerbedrijf in Arnhem. Vandaag de dag behoort Kien Groep B.V. tot één van de grootste Alfa Romeo, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Abarth & Dodge dealers en specialisten van Nederland. Ruim 40 medewerkers staan dag in dag uit met een lach voor je klaar bij de twee vestigingen in Velp (Arnhem) & Nijmegen. Op zoek naar vrijblijvend advies? De koffie staat klaar!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.