Filters

9

Snelle reactie op vraag, pro-actief en met plezier word ik geholpen.

Met 2 auto s kom je toch wat vaker in de garage dan met 1 maar ik word altijd correct te woord gestaan en er wordt goed naar mijn vraag geluisterd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer klantvriendelijk benaderd door personeel.

Zeer klantvriendelijk te woord gestaan, per mail, telefoon en persoonlijk door Wouter v Middelkoop. Tijdens het wegrijden naar huis ( op 5/1) na het onderhoud bleek de auto niet in orde te zijn ( olie gerelateerd), direct retour gegaan. Er werd direct actie ondernomen en vervangend vervoer aangeboden. Dit was niet nodig. De dag erna (6/1) was de auto gereed. Er was om de auto te controleren van Velp naar Apeldoorn en retour gereden. De verbruikte brandstof is daarna niet aangevuld, dit verbaasde mij enigszins omdat ik zelf de kilometers niet gereden heb. Ik zou het op prijs hebben gesteld als dit wel was gebeurd, zeker gezien het feit dat de auto niet in orde was nadat ik hem op haalde na onderhoud (en €1532 had afgerekend...). Buiten dit ben ik wel zeer tevreden over de bejegening door het personeel, compliment!

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect geregeld!

Prima service , alles naar wens!

  • Aanbevelen? Ja
9

Prettige service en goede kwaliteit.

Vriendelijk contact en werkzaamheden conform afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
9

Klantgericht en goede deskundigheid

Ik kwam bij Kien voor een second opinion. Er werd geluisterd naar mijn verhaal en mij de hulp gegeven die ik nodig had. Kien is erg klantgericht waardoor ik een prettige ervaring hier heb meegemaakt

  • Aanbevelen? Ja
6

Wederom afspraken intern niet goed doorgespeeld, wel goed opgelost door Wouter.

Mijn laatste ervaring met Wouter en chef werkplaats is positief. Onderstaande punten zijn dan ook gebaseerd op de gemiddelde ervaring bij Kien. Het is dan ook niet gebaseerd op de service van Wouter ! Alles wat de afgelopen 2,5 jaar heeft afgespeeld was in een woord waardeloos. Begrijp totaal niet waarom jullie aftersales, welke ik onbedoeld een keer aan de lijn kreeg, nooit heeft teruggebeld en/of Willem Kien (heb ik, waarschijnlijk ook onbedoeld, een vooringenomen mail van langs zien komen.) nooit heeft ingegrepen en niet de ogen uit zijn hoofd heeft geschaamd voor alle wanprestaties.

  • Aanbevelen? Nee
8

Snelle vlotte afhandeling volgens afspraak

Beoordeling van de schade en wijze van afhandeling duidelijk aangepakt. Afhandeling in goed overleg en volgens afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
10

super

alles duidelijk, auto weer schoon

  • Aanbevelen? Ja
8

Allemaal snel en prima geregeld

Een klein half jaar na aanschaf van onze occasion bij Kien moesten de banden al vervangen worden. Dat viel ons erg tegen, zo snel kan een band volgens mij niet uitdrogen. De distributieriem moest ook vervangen, maar dat wisten we al (waren we op voorbereid). Los van die tegenvaller wel naar tevredenheid geholpen, vervangend vervoer was uitstekend geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima bedrijf

niks

  • Aanbevelen? Ja
9

Toppie !

Had problemen met mijn Panda kon hem niet missen na overleg werd ik de zelfde dag na telefonische overleg geholpen , daar was ik heel blij mee .

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

De betrokkenheid van U medewerkers is om trots op te zijn. Verbeterpunt is als er een afspraak is gemaakt dat je steenvast later een bevestigings mail krijgt dat je de auto op locatie kan afleveren terwijl er gebruik van de haal en brengservice word gemaakt, dit is erg verwarrend. Verder vraag ik me inderdaad af wat er tijdens de laatse beurt / Apk is gedaan achter ruitenwisserblad is nog versleten ( rubber los ) en nu na circa 1000 km te hebben gereden krijg ik het signaal Olie verversen ? De Adbleu is bijna leeg, misschien ben ik iets te verwend maar het is fijn als je word ontzorgt. Nu U er om vraagt wil ik onderstaande toch even kwijt. U kunt in de enquete zien dat ik zeer positief ben over Kien en de Jeep ook niet onbelangrijk en de medewerkers maar dagelijks irriteer ik me aan de werking van het auto alarm ik heb de auto 3 jaar en altijd problemen medio augustus is een colega van U nog persoonlijk me auto komen terug brengen en is er wederom uitleg geweest over het alarm enkle weken later nog teruggebeld om te vragen hoe het ging, mij antwoord was een stuk beter maar het werkt eigenlijk voor geen meter mij conclusie is dat er een kwalitatief slecht systeem is ingebouwd. Had graag een beter advies gehad in de kwaliteit verschillen van een alarm.

  • Aanbevelen? Ja
4

Geen prettige ervaring bij ophalen auto

Geen prettige opmerking met ophalen auto omdat ik niet direct een afspraak maakte voor vervangen banden. Wilde dit eerst met partner overleggen

  • Aanbevelen? Nee
10

Oprecht vriendelijk en correct geholpen

Alleen jammer dar er geen fiets beschikbaar was. Wel top dat ik gebracht en gehaald werd. Waarom kan mijn antwoord niet zonder aanklikken van de voorwaarden verstuurd worden? Jullie willen een antwoord van mij en niet andersom. Eigenlijk wil ik dit niet, maar omwille van goede service dan toch maar.

  • Aanbevelen? Ja
6

Service oké maar wel 2x naar Velp op en neer

Voor APK, reparatie uitlaat en winterbanden naar Velp. Vervangende auto netjes geregeld. Bij ophalen auto te horen gekregen dat xenon lampen waren vervangen onder garantie maar thuis (utrecht) bleek dit niet zo te zijn en was er een de volgende dag stuk. Kon ik nog een keer naar Velp op en neer. Beetje jammer van de tijd en kilometers......

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect

zeer goede ervaring

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Goede service en vriendelijk!

  • Aanbevelen? Ja
10

alles picobello in orde.

Hartelijk dank voor de extra service van het wassen van de auto. Zeer attent!

  • Aanbevelen? Ja
10

Overwedigend

Medewerkers staan altijd voor je klaar als je een probleem . Zij lossen het zo snel mogelijk op . Dus top

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle service

Ik schrok heel erg van de prijs voor alleen verversen van olie 284 euro

  • Aanbevelen? Nee
9

Professioneel en klantvriendelijk

Positief

  • Aanbevelen? Ja
10

Diagnose en reparatie adequaat afgehandeld

Na een grondige diagnose is duidelijk uitgelegd wat gerepareerd moest worden en op grond daarvan is de offerte gemaakt. Alles is naar wens gerepareerd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Kan beter, worden wel fouten gemaakt met rekeningen.

Ben zeer tevreden over Kien Nijmegen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel , klantgericht

Website werkt perfect. Vervangend vervoer is goed. Prettig is (voor 2 werkende klanten) dat jullie al voor openingstijd bereikbaar zijn. Net dat ene stapje extra voor de ‘oude’ vaste klant.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer klant vriendelijk !

Goed ontvangen als klant word je ook gehoord en nemen ze je serieus!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Markweg 2

6883JM Velp

026-369 00 00 / 06 19 19 32 34

[email protected]

Over Kien B.V.

In 1999 begon de gepassioneerde Willem Kien zijn eigen Chrysler, Jeep & Dodge dealerbedrijf in Arnhem. Vandaag de dag behoort Kien Groep B.V. tot één van de grootste Alfa Romeo, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Abarth & Dodge dealers en specialisten van Nederland. Ruim 40 medewerkers staan dag in dag uit met een lach voor je klaar bij de twee vestigingen in Velp (Arnhem) & Nijmegen. Op zoek naar vrijblijvend advies? De koffie staat klaar!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.