Filters

10

Prima.

Keurig de gemelde punten (deels garantie deels gewoon onderhoud) uitgevoerd volgens afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede oplossing van probleem en prima service

Hoewel het oplossen van mijn Alfa probleem langer duurde dan verwacht, werd hier goed over gecommuniceerd en probleem grondig verholpen terwijl ik een leuk rood Fiatje tot mijn beschikking had.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Vriendelijk en met kennis van zaken geholpen

  • Aanbevelen? Ja
8

prima en vakkundig

zie boven er was alleen een leenauto met automatische transmissie (en nogal groot) - daar moest ik lang op wachten. Omdat ik er niet mee durfde te rijden ben ik weggebracht door de stagiair. Prima oplossing. Maar bij het boeken van de beurt beter opletten of er leenauto's zijn lijkt me. Ik had nl prima op een andere dag kunnen komen. Dat mijn auto thuisgebracht werd maakte natuurlijk alles goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top, met zeer professioneel personeel.

Werdt snel en professioneel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer soepele en uitstekende service

Auto ingeleverd en met de leenauto weer op pad. Niet alleen was de uitlaat vervangen maar was de auto ook spik en span gewassen. Dan ziet zo'n 21 jaar oude auto er toch weer even top uit.

  • Aanbevelen? Ja
8

Service was prima, berekening echter niet.

Ik ben tevreden over de manier van ontvangst en de service. Ik kreeg een leenauto mee en ben naar huis gereden.(Lunteren) En weer naar Velp.

  • Aanbevelen? Ja
2

geen goede ervaring en ook niets met melding hiervan gedaan

Even de situatie ik heb veel particulieren klanten waardoor mijn bedrijfswagen vol met materialen ligt zodat ik niet elke keer langs mijn leverancier hoef te gaan. 1-02-2018 een nieuwe fiat Talento gekocht 2-02-2018 deze weer terug gebracht ivm fout tuner van Fiat en niet vriendelijk geholpen door verkoper. (3 weken kwijt geweest ivm defecte ECU) belofte gemaakt dat ze met een leuke compensatie zouden komen nooit meer iets gehoord. Eind januari 2019: Bedrijfswagen geeft vage meldingen op dashboard, een maag van mij gebeld hij zegt dat zullen de EGR kleppen zijn dat komt wel vaker voor bij de Talento. Gelijk langs fiat gereden,daar is wel gelijk op gereageerd, bus heeft 3 dagen daar gestaan om te kijken wat het probleem was, en er kwam uit dat de EGR kleppen defect waren, er werd mij verteld dat ik een leenbus kon meenemen dat er geen kosten aan verbonden zijn omdat dit allemaal onder garantie valt. De EGR klep word vervangen, krijg ik een telefoontje dat ik 2 EGR kleppen heb ( ik neem aan dat ze dat al wisten) maar dat ze die ook gaan vervangen bedrijfswagen weer 3 dagen langer kwijt ( wel nog de olie en filter laten verversen omdat de bedrijfswagen daar toch staat) Ook nog aangeven dat ik het wel jammer vind dat ik nooit meer iets gehoord heb over de compensatie die ik van 2018 nog tegoed had ,daar zou nog over gesproken worden. Bus weer opgehaald rijd weer goed na een aantal dagen de rekening van het olie verversen netjes betaald, ik denk vraag nog 1x of ze al iets leuks hadden bedacht als compensatie krijg ik te horen dat ik de leenauto die ik heb gehad als compensatie heb gekregen. Deze zat al bij de reparatie in omdat het niet normaal is dat de EGR kleppen defect zijn na 20.000km. Jammer genoeg geen goede ervaring in totaal.

  • Aanbevelen? Nee
2

Slechte service

Dat ik voor 1 wielbout een rekening krijg van meer dan €80. Dat deze ook nog eens uit een andere fiat komt, als service had men mij deze ene bout mee kunnen geven. Service en klantgericht werken is een vreemd woord bij Kien. Wetende dat ik mijn auto na inbraakschade met nieuwe schade terug krijg. Dit ontkent werd door service medewerker Dylan, bleek toch wel in de werkplaats te zijn gebeurd. Werd eerst door Dylan ontkent. De enige mij goed en klantgericht helpt is Iris, fijn duidelijk en oplossingsgericht.

  • Aanbevelen? Nee
10

Een zeer goede Service!!

Vriendelijke mensen,en een goede reparatie,ik ben weer een blijde Fiat rijder!(we gaan nog een taartje brengen).

  • Aanbevelen? Ja
9

Mijn probleem is goed en vlot opgelost.

Een van de achterportieren ging niet meer open, defecte slotmotor..

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
6

Kien houdt zich niet altijd aan de afspraken

Ik heb inmiddels meerdere malen aan kien gevraagd of zij voor mij willen uitkijken naar 4 betaalbare velgen voor onze winterbanden. Bij de koop van onze nieuwe renegade hebben wij een auto bij kien ingeruild met 4 vrijwel nieuwe winterbanden op velg. De heer kien heeft ons toen toegezegd dat hij voor de renegade ook een set betaalbare velgen zou regelen. Inmiddels hebben wij winterbanden gekocht maar de velgen zijn ondanks herhaalde verzoeken nog steeds niet aan ons aangeboden. Jammer dat u zich bij zo’n mooi product als de renegade waar wij wel tevreden over zijn niet aan dit soort afspraken kunt houden.

  • Aanbevelen? Nee
5

Niet geheel tevreden

De auto rijdt prima, laat dat buiten kijf staan (70-JRZ-9) Echter ik zie dat vorig jaar er km's zijn berekend voor de leenauto, nu niet, terwijl er meer km's gereden zijn. De begin- en eindstand zijn wel genoteerd. Waarneembare extra's tov van 2019 zijn luchtfilter en bougies. De kosten zijn in totaal echter 200 euro hoger. Dat verbaasd me, zeker omdat er in 2019 extra werkzaamheden zijn uitgevoerd aan handrem en verlichting, nu is remolie vervangen (op jullie advies). In 2020 geen extra handelingen als gevolg van APK. De hoogte van de rekening tov van die van 2019 vallen me daarom tegen, het is 200,-- hoger, de hoogte van de huidige rekening was 500,49, vorig jaar 300,44. Verklaarbaar verschil? Gerekend was op ca. 400,--

  • Aanbevelen? Nee
8

Tevreden

Afspraak online gemaakt. Eerste sag wel een caddy als leenauto meegekregen. Onwennig want geen achter ramen en lege tank. Daarna wel een geinige Fiat 500 meegekregen. Verder alles naar wens opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prettigste autobedrijf ooit

Gedurende meer dan 40 jaar rijd ik auto's van bovengemiddelde waarde zowel privé als geleased. Oprecht kan ik melden, dat ik ondanks de zgn betere garages die over het algemeen behoren bij ook de wat duurdere merken KIEN by far als beste beoordeel. Ik heb het hier over de service, attitude van werknemers de prettige onderhandelingen, expertise van de afdeling sales, kennis van zaken in de werkplaats en noem maar op. Stuk voor stuk eigenschappen die ik met 5 sterren beloon. Kortom, een aanrader voor elke aspirant geïnteresseerde in fijne automerken.

  • Aanbevelen? Ja
7

goed en tevreden met een randje

De verkoop liep soepel, samen met verkoper veel zaken uitgezocht, deskundig geholpen. Ophalen van de auto: deze stond zeer mooi verpakt onder een rood laken, ook het presentje bij ophalen erg leuk. Wel moest er naar mijn eigen inspectie nog een ster in de ruit gerepareerd worden en moest het reserve wiel nog uit het magazijn gehaald worden. Helaas in garantie periode een keer of 8 terug moeten komen, vaker voor hetzelfde probleem dat steeds niet degelijk opgelost kon worden, hierdoor ook voor onverwachte extra kosten komen te staan, de service is goed maar dit vond ik tegenvallen voor een auto van deze prijsklasse.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettig en goed geholpen

Zeer goed geholpen Prettige medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn meegedacht

Zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima geholpen

Goed geholpen kwam voor olie verversen maar er is meteen een beurt uit gevoerd. Wellicht even melden dat dit gebeurt nu wel lang gewacht

  • Aanbevelen? Ja
5

verkoop prima, after sales niet voldoende

Aankoop occasion auto na aflevering bleek er 1,5 liter motorolie te veel inzitten. dit had grote schade aan de motor kunnen opleveren. Instructieboek in het Duits terwijl het een NL auto is. Afhandeling over de teveel schijven eerst de verkoper dan een ander persoon(deze is/wordt ziek) vervolgens een stagiare.

  • Aanbevelen? Nee
10

Top service!

Alrijd netjes en duidelijk met de werkzaamheden die gedaan moeten worden. Vooraf altijd een offerte en wordt altijd overlegd.

  • Aanbevelen? Ja
6

Paar zaken vergeten...

Al enige tijd (> jaar) is de stroomaansluiting van de trekhaak stuk. Dit is bekend en tijdens deze en vorige beurten niet aan de orde gekomen. De frontcamera is stuk en moet worden gerepareerd. Hiervoor is meer dan een jaar terug melding van gemaakt. Doen deed ie het eer even.. Is gemeld. Er wordt in overleg voor beide zaken een nieuwe afspraak gemaakt worden. Hoe er niet apart voor te rijden ;-) Auto is mooi gewassen afgeleverd. Super!

  • Aanbevelen? Ja
8

redelijk tot goed

de nieuwe auto heeft helaas lakschade

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Gewoon goed ,goede service

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Markweg 2

6883JM Velp

026-369 00 00 / 06 19 19 32 34

[email protected]

Over Kien B.V.

In 1999 begon de gepassioneerde Willem Kien zijn eigen Chrysler, Jeep & Dodge dealerbedrijf in Arnhem. Vandaag de dag behoort Kien Groep B.V. tot één van de grootste Alfa Romeo, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Abarth & Dodge dealers en specialisten van Nederland. Ruim 40 medewerkers staan dag in dag uit met een lach voor je klaar bij de twee vestigingen in Velp (Arnhem) & Nijmegen. Op zoek naar vrijblijvend advies? De koffie staat klaar!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.