Filters

6

vriendelijk, lijkt mij goede service

ik ben zelf niet geweest, maar mijn auto wel. Deze is door vrienden gebracht. Over het telefonisch contact (steeds gesproken met Jaap) was ik zeer tevreden. Durf niet te zeggen of het probleem is opgelost omdat ik nog niet ver in de auto heb kunnen rijden. Volgende week zit dit in mijn planning. Vond het wel jammer dat niet alle werkzaamheden op de factuur stonden. Gezien het hoge bedrag is er ook een "kleine" beurt uitgevoerd, deze zie ik nergens terug.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

op alle punten ben ik uitstekend behandeld

In december 2015 werd ik klant bij Kien, bij de aankoop elders van een al oudere Lancia Thesis; een pracht van een auto, maar deze oudere dame had wel wat zorg nodig; die werd door Kien Nijmegen ten volle gegeven. Ook bij de inruil , ruim vier jaar en 42000 km verder, werd ik uitstekend behandeld en kon ik de Lancia inruilen voor een fatsoenlijke prijs.

  • Aanbevelen? Ja
9

prima service, communicatie kan zo nu en dan beter

Jaap Terpstra brengt waarde toe aan Kien door zijn optreden. Uiterst correct en vriendelijk met aandacht voor de klant.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service en overleg

Prima ervaring met texr en uitleg

  • Aanbevelen? Ja
5

Nota erg duur

Vervanging van twee lampen vind ik erg duur

  • Aanbevelen? Nee
10

flexibel

Met Dylan op vrijdagochtend contact gehad over mijn lekke band. Aanvankelijk dacht ik zelf naar Velp te kunnen komen. Uiteindelijk heeft Dylan geregeld dat wiel bij mij thuis kon worden gewisseld en lekke band ter reparatie is meegenomen. Een van jullie jongere medewerkers wiens naam mij nu is ontschoten, heeft op een zeer klantvriendelijke wijze mij uit de brand geholpen. Vandaag onder genot van een kopje bij jullie de gerepareerde band laten terugplaatsen. Dank!!

  • Aanbevelen? Ja
9

prima altijd snel geholpen en goed

prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geholpen

Op vakantie in zuid Frankrijk. Foutmelding in het display. 'Laat uw versnellingsbak controleren'... Met veel moeite een officiële Fiat dealer kunnen bereiken. Reparatie voorstel: Vervanging van de robot. Verwachte kosten 4000 euro. Na noodreparatie 70 euro (vervanging zekering) en een paar extra zekeringen goed naar huis kunnen komen. Uiteindelijke reparatie kosten (vervanging elektrische schakelaar) bij Kien Velp, om bovenstaande storing op te lossen 60 euro (ex montage en btw)

  • Aanbevelen? Ja
1

Nog nooit zo'n waardeloos garagebedrijf meegemaakt..

in juni 2018 gebruikte dodge ram 1500 gekocht, toen ik hem wou kopen stond er 75k op uiteindelijk gekregen met 83k (hadden m uitgeleend).. Maar Ok, ik wou hem graag hebben. Voor de radio-ontvangst is ie 4x terug geweest maar werkt nog steeds niet goed maar dat heb ik maar opgegeven. 27e juni gekocht MET VERSE APK van 26 juni!!!! en 21 augustus voor de 3e keer voor garantie vanuit breda naar arnhem en toe hebben ze de remmen gereviseerd en daar een rekening van 800€ voor gestuurd! Ik had hem NOG GEEN 2 maanden (met 6 mnd garantie) en toen al een rekening voor onveilige remmen. Daarbij ongevraagd een beurt uitgevoerd (let wel, k had de auto 7 weken!!) uitlijning en banden gecontroleerd ??? ANYWAY ik kreeg op 8 november een factuur van de service beurt van 21augustus?????!!! a 737€ en op 4 december (dus nog binnen de garantie termijn) de remmenrevisie factuur met achterlicht en binnenverlichting nog eens ruim 2000 euro......???? en nu afgelopen maand eindelijk een deelcredit van de eerste factuur gehad maar de remmenrevisie nog niet. Belachelijk en bizar.

  • Aanbevelen? Nee
3

Teleurstellend

Zoals gewoonlijk ben ik in eerste instantie prima geholpen door Dylan. Mijn teleurstelling kwam pas bij het afleveren van mijn wagen / het afrekenen. De rekening viel veel hoger uit dan verwacht. Met name door het niet of onduidelijk communiceren dat de genoemde prijzen excl. btw zijn. Naar consumenten toe is dit eigenlijk ‘not done’. Daarbij stonden er ook fouten op de factuur met betrekking tot de leenauto en de gereden kilometers. Tot slot was mijn auto erg slordig gewassen en helemaal niet schoon bij de aflevering. Ik ben beter gewend van jullie.

  • Aanbevelen? Nee
5

slechte communicatie

Ik kocht mijn Fiat Panda in oktober 2018 bij Kien Veenendaal. Veel ellende mee gehad. Uiteindelijk grote reparatie gehad (nieuwe katalysator). Dankzij slechte communicatie van Kien (ik bel, maar word niet teruggebeld; ik mail maar wordt niet teruggemaild, ik verzoek om een offerte, maar ook die krijg ik niet) is er veel discussie ontstaan over de kosten. Mij werd gezegd dat de reparatie € 1.400,00 zou kosten en dat we ieder de helft zouden doen (op zich een prima service natuurlijk!) maar uiteindelijk werd de nota € 1.750,00. Na herhaaldelijk bellen blijkt het om de BTW te gaan. Als er van het begin af aan duidelijk gecommuniceerd was en mij een offerte was toegezonden van de reparatie, was de discussie niet nodig geweest. Dat heeft mij heel veel ergernis gegeven. Mijn advies is om de klant serieus te nemen en adequater te reageren op belverzoeken en mails.

  • Aanbevelen? Nee
8

Keurig behandeld, maar niet alles is uitgevoerd.

De behandeling was netjes, helaas waren de airbags (die vervangen moesten worden) niet op tijd geleverd. Dus die zijn niet vervangen... Blijft nu een beetje tussen de wal en het schip hangen. Ik zou het fijn vinden als de auto een keer wordt opgehaald en dat de vervanging wordt geregeld. (en niet pas volgend jaar). De auto was wel weer heerlijk schoon!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Goeie service/vriendelijke mensen

  • Aanbevelen? Ja
8

goed

Er is serieus naar de klachten gekeken. (Te serieus soms, waardoor ik voor kleine klachten een aanzienlijk bedrag moest betalen, terwijl er niks aan de hand was.)

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig geholpen

Het personeel is ontzettend vriendelijk Ze hebben ons goed geholpen. De service was top!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Jeep-dealer Kien is klantvriendelijk en heeft een super service

Of je nu voor een onderhoudsbeurt of garantiegeval aanklopt bij Jeep-dealer Kien, het team staat altijd voor je klaar en komt zijn beloften altijd na. Afspraak is afspraak. Bovendien is even wachten geen straf, met een heerlijk kopje koffie en een showroom vol met exotische auto’s vliegt de tijd voorbij en verlaat je met een echt Jeep-gevoel de garage!

  • Aanbevelen? Ja
8

Priema

Zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service

Moest een "cluster" worden vervangen. De klus is goed uitgevoerd. Tot mijn grote verrassing was de auto (fiat 500) ook nog eens gewassen. (geen kosten berekend daarvoor). Helemaal super.

  • Aanbevelen? Ja
6

Onderhoud auto prima, andere afspraak ging mis

Afspraak maken ging prima, aangegeven dat we een leenauto wilden hebben. Geen probleem werd er gezegd. Op de dag van het onderhoud kreeg mijn vrouw geen leenauto mee. Ze werd naar huis gebracht door de autowasser met onze eigen auto. De auto zou voor 15:00 uur klaar zijn. We zouden gebeld worden. Om 16:00 uur zelf maar gebeld. Hij was bijna klaar. De autowasser kwam de auto weer brengen maar moest ook weer terug gebracht worden. Dit vonden wij een beetje vreemd als je van te voren aangeeft dat je een leenauto wilt en op de dag zelf kan dat niet. Dan is er toch iets mis met de planning bij de medewerkers. Het onderhoud lijkt allemaal prima gedaan maar het gedoe er omheen klopt niet. Als extra service is de auto wel gewassen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service en communicatie

Voor de eerste keer kennis gemaakt met Kien, nadat mijn dealer in Tiel ermee stopte. Duidelijke en heldere communicatie en korte lijnen. Helaas dure onverwachte reparatie. Factuur was hoger dan de offerte, maar na telefoontje dezelfde dag aangepast. Wanneer de reparatie in één afspraak was verholpen en de factuur in één keer goed dan hadden ze van mij een 10 gekregen. Zo doorgaan en je hebt er weer een vaste klant bij.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettige ervaring en kennis van zaken

Dikke pluim

  • Aanbevelen? Ja
8

goed

goede service en prijsstelling. Wel jammer dat ik zelf op de prijsaanbeiding voor auto ouder dan 5 jaar moet wijzen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Hulpvaardig, goede diagnose, goede reparatie

Xxxx

  • Aanbevelen? Ja
8

Over het algemeen zeer prettig

Vind het een prima en fijne garage. Jammer dat de laatste tijd het personeel zo veel wisselt., Was prettig steeds dezelfde mensen te ontmoeten. Dat geeft meer vertrouwen.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Markweg 2

6883JM Velp

026-369 00 00 / 06 19 19 32 34

[email protected]

Over Kien B.V.

In 1999 begon de gepassioneerde Willem Kien zijn eigen Chrysler, Jeep & Dodge dealerbedrijf in Arnhem. Vandaag de dag behoort Kien Groep B.V. tot één van de grootste Alfa Romeo, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Abarth & Dodge dealers en specialisten van Nederland. Ruim 40 medewerkers staan dag in dag uit met een lach voor je klaar bij de twee vestigingen in Velp (Arnhem) & Nijmegen. Op zoek naar vrijblijvend advies? De koffie staat klaar!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.