Filters

10

Prima

Altijd goed geholpen door Jasper. Geen klachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg? N.v.t.
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Aanpassingen aan confectieschoenen (OVAC)
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via de medisch specialist
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

Prima

Altijd goed geholpen door Jasper. Geen klachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg? N.v.t.
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Aanpassingen aan confectieschoenen (OVAC)
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via de medisch specialist
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
9

goede schoenen en zitten prima

Goede ervaring met jullie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische schoenen (OSA)
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via de medisch specialist
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? kijk voortaan of er een kleur veters in zitten
9

goede schoenen en zitten prima

Goede ervaring met jullie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische schoenen (OSA)
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via de medisch specialist
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? kijk voortaan of er een kleur veters in zitten
9

goede schoenen en zitten prima

Goede ervaring met jullie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische schoenen (OSA)
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via de medisch specialist
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? kijk voortaan of er een kleur veters in zitten
8

Betrokken en oplossingsgericht

Goed geholpen door Hilco. Luistert ook naar wensen op het esthetische vlak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Semi-orthopedische schoenen (OSB/MCO)
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via internet (Google)
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Op dit moment zitten de schoenen nog niet zoals zou moeten maar mag terugkomen dus wel vertrouwen dat het goed komt
8

Betrokken en oplossingsgericht

Goed geholpen door Hilco. Luistert ook naar wensen op het esthetische vlak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Semi-orthopedische schoenen (OSB/MCO)
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via internet (Google)
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Op dit moment zitten de schoenen nog niet zoals zou moeten maar mag terugkomen dus wel vertrouwen dat het goed komt
8

Betrokken en oplossingsgericht

Goed geholpen door Hilco. Luistert ook naar wensen op het esthetische vlak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Semi-orthopedische schoenen (OSB/MCO)
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via internet (Google)
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Op dit moment zitten de schoenen nog niet zoals zou moeten maar mag terugkomen dus wel vertrouwen dat het goed komt
10

Goede service

Tevreden goede service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische schoenen (OSA)
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via een bekende
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

Goede service

Tevreden goede service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische schoenen (OSA)
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via een bekende
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

Goede service

Tevreden goede service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische schoenen (OSA)
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via een bekende
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

Goede service

Tevreden goede service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische schoenen (OSA)
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via een bekende
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

Goede service

Tevreden goede service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische schoenen (OSA)
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via een bekende
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

Super

Fijne service

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische schoenen (OSA)
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via de medisch specialist
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Nee
10

Arno is een vakman.

Perfect passende schoen en binnenzool

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Semi-orthopedische schoenen (OSB/MCO)
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via de medisch specialist
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

Arno is een vakman.

Perfect passende schoen en binnenzool

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Semi-orthopedische schoenen (OSB/MCO)
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via de medisch specialist
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
9

ik voel me serieus genomen!

Correcte afspraken, afspraken nakomen. Mocht je een probleem hebben dan wordt dat correct en snel opgelost!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? N.v.t.
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische schoenen (OSA)
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Ander, nl.: Graag vermelden in toelichting.
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? neen
8

Zeer kundig

Zeer kundig, luisteren en lossen problemen op en zorgen dat je verder komt

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Semi-orthopedische schoenen (OSB/MCO)
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via de medisch specialist
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

Prima ervaren

Komen afspraken goed na , heel tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Aanpassingen aan confectieschoenen (OVAC)
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via de medisch specialist
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
6

Veranderingen te lang

Nog steeds problemen, maar het is al een stuk beter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? N.v.t.
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? N.v.t.
  • Producten & disciplines: N.v.t.
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? N.v.t.
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

Zeer prettige samenwerking

Allemaal zeer aardige mensen, kan zelf aangeven wat mijn voorkeur is. Goed advies en goede service als er iets gerepareerd moet worden. Top allemaal en zeker Hilco

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische schoenen (OSA)
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via de medisch specialist
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Neen gewoon zo doorgaan
9

Goed

Super behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische schoenen (OSA)
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via de medisch specialist
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

gedaan , wat werd beloofd

orthopedische schoenen besteld, - nog in de vakantie, duurde dus langer ; maar bij navraag snelle afwikkeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen? N.v.t.
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? N.v.t.
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? N.v.t.
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? N.v.t.
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische schoenen (OSA)
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Ander, nl.: Graag vermelden in toelichting.
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? nee, al heel lang onder controle bij jullie
7

Goed

Passen maken en mee nemen

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: N.v.t.
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via de medisch specialist
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

Word goed geholpen

Eindelijk is naar mijn wensen geluisterd ik heb er nog niet zo veel op gelopen dus kan nog niet zo veel zeggen maar ze zijn niet meer zo zwaar dus ik vind ze top dank je wel

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? N.v.t.
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Aanpassingen aan confectieschoenen (OVAC)
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via de medisch specialist
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Ook naar om lichende ziektes kijken

Bedrijfsgegevens

Kayersdijk 17

7332AH Apeldoorn

055-5332783

[email protected]

Over Pruis Orthopedische Schoentechniek

Pruis Schoentechniek & Voetzorg vervaardigt al sinds 1932 hoge kwaliteit (semi)orthopedische schoenen, steunzolen en aanpassingen aan confectieschoenen voor mensen met lichte tot zware voetproblemen. Wij weten ons nog steeds te onderscheiden door de kwaliteit van ons werk en de service die wij daarbij leveren.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.