
Altijd een goede ervaring gehad bij mijn huidige tandarts.
Voor mijn losgeraakte kroon kon ik snel terecht, vriendelijk en deskundig geholpen en alles snel weer in orde. Super!
Goedenavond, ik ben afgelopen week op controle geweest. En moest foto laten maken. Dit werd door de assistent op vreemde wijze geforceerd met het bitje waarbij mijn tong helemaal beurs is. En heb nu een flinke wond. Snap dat er een nieuwe generatie nog moet leren, maar ook nog boos worden dat ik het verkeerd deed. Vind ik wel te ver gaan. Ik moest gewoon van m’n stoel afkomen om te zeggen dat ze moest stoppen, omdat het pijn deed. Ik kom al ruim 30 jaar bij de tandarts en ook meerdere jaren foto’s laten maken, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Tevens ging de nieuwe tandarts ( vervanger overbeek) controle doen. En zei dat m’n tandvlees niet zo goed was en dat ik tandsteen had. En dat die het even ging schoon maken. Vervolgens toch niet omdat ik een afspraak moest maken bij de mondhygienist. Ik vroeg of hij het niet ging doen, nee dat kon niet meer? Vind dit wel rare manier van zaken. Lijkt of er alleen maar meer geld verdiend wilt worden. Jammer want de service van de service Balie is echt top.
Rustig en positief
Prima en mooi op tijd aan de beurt.
Vriendelijk en bekwaam
Prima
je word er fijn en goed geholpen
Spoedbehandeling gehad. Duidelijke uitleg wat ze gingen doen en tijd genomen om me gerust te stellen
Deskundig, snel, meedenkend, oplossingsgericht
Zowel bij Annigje Akkerman als bij Kin Yeun heel fijn geholpen. Eerst altijd bij Annigje, maar kon niet makkelijk weg bij mijn werk op de dagen dat zij werkzaam is. Ben toen geswitcht naar Kin Yuen. Ook personeel aan de balie is heel vriendelijk en behulpzaam
Altijd weer fijn met Kin te kunnen praten, ook en vooral over niet tandheelkundige zaken! Later komt de wachtaccomodatie aan bod: lectuurkeuze zeer matig, storende muziek ( als je het tenminste muziek wilt noemen). Meermalen onaangenaam geklets. Bij de vraag die bijna aan het eind wordt gesteld hoe ik de deskundigheid wil beoordelen, heb ik geen antwoord gegeven, want ik ben niet deskundig. Een onzinnige vraag!
Heel geduldig en fijn geholpen
Altijd vriendelijk
prima
Goede ervaring, geen wachttijd, vriendelijke benadering
goed
Ik word altijd goed geïnformeerd, vriendelijk bejegend, deskundig geholpen en heb altijd mogen meedenken over het onderhoud van mijn gebit. Ik heb altijd de indruk dat het kleinschalige team goed op elkaar is ingespeeld.
Zorgvuldig, optimale uitleg en kwaliteit.
Vriendelijk en vakkundige behandeling
Vriendelijk, zorgvuldig en rustig geholpen bij controle en gebitsreiniging.
Ik kom al vele jaren bij Tandarts Akkerman, en er bestaat geen betere !! Veel problemen gehad met mijn gebit en Annigje wist het altijd op te lossen !! Luisterd en denkt mee voor de beste oplossing !! In een woord: TOPPER . Grtjes van een zeer tevreden patient: Rob....
ik ben zeer tevreden over de behandelingen die ik krijg
Top
Een warm welkom voor het eerst bij de praktijk, aardige tandarts en een lieve assistente. Zowel de kinderen als ik hebben het heel fijn ervaren.
Sperwerstraat 9
4901AW Oosterhout
De tandartsen en het team van Tandartspraktijk Mondhuys bieden u zorg, persoonlijke aandacht en adviezen voor uw mond en gebit. Want goede mondverzorging is belangrijk. Voor een eerste indruk én voor uw gezondheid. Onze website biedt u informatie over onze ta
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.