Ik heb er facings opzitten op mijn tanden. Dus zeg nog tegen haar kijk je wel uit dat je ze niet beschadigd. Nee hoor zei ze. Ik kwam thuis en ja hoor een hele rand van mijn facings af Ik ben hier dus niet blij mee en gaat me weer extra geld kosten. Ik ben ook niet van plan om verder bij jullie de controles en uitvoeringen te laten doen.
Goed tandzorg!
nvt
klantvriendelijk
Baliemedewerkers aardig maar onkundig
Je kan er nooit terecht zelfs niet als je een spoedgeval hebt waar je gelijk s ochtends voor belt niet want dan hebben ze geen tijd en word je geholpen is het met vies materiaal zodat je een dikke ontsteking erbij krijgt en aan de antibiotica kan. Echt een super slechte praktijk die wat ons betreft wel een x inspectie zou mogen ontvangen en nooit meer weer
Ik ben patient bij tandarts Kin en ben altijd heel tevreden over tandarts Kin. Afgelopen week was er een stukje van mijn tand af en omdat tandarts Kin nog op vakantie was kwam ik bij een andere tandarts van Mondhuys terecht. Zij heeft het stukje aan mijn tand gemaakt samen met een assistente die de zuigmachine bediende. Ik vond de tandarts niet echt professioneel en ook de assistente niet. Het zuigmachine zat constant aan de binnenkant van mijn wang vast en zoog vacuum. Ook de tandarts zelf moest mijn tand tot 2 x toe maken omdat het de 1ste keer niet goed was. Ze heeft flink gefrutseld aan mijn tand. De dag erna is mijn kroon die net naast de tand zat eruit gegaan tijdens het eten. Ik heb het idee dat dit is gebeurd doordat er de dag van tevoren net naast mijn kroon teveel gefrutseld is. Ik ben helaas naar een weekend tandarts gemoeten om de kroon terug te laten zetten. Ik weet niet de namen van de tandarts en de assistente. De tandarts was een blanke mevrouw maar praatte gebroken Nederlands, de assistente was volgens mij Turks of Marrokaans.
prima
De binnenkomst is al leuk, de hal ziet er erg gezellig en kindvriendelijk uit. Vervolgens ook heel vriendelijk en goed geholpen door zowel receptioniste als tandarts en assistente. Echt helemaal niks op aan te merken!
Nieuwe tandarts.. oké. Alleen een half uur uitlopen en wachten in de ruimte, is niet prettig met allerlei geluiden. En dan geen koffie tijdens het lange wachten.
20-7-2023 Reden om eventueel over te stappen was dat mijn huidige tandarts er alles aan doet om de zorgkosten nog verder uit de hand te laten lopen Ik kwam omdat er een klein stukje van een van de kiezen afgebroken is. Mondhuys wil het intake gesprek beginnen met het maken van foto's van mijn hele gebit. Dat is kassa, nergens voor nodig als de tandartsenwereld het net zo regelt als bijv. de huisartsen dan kan via een centraal dossier de al eerder gemaakte foto's zo bekijken. Dat is kostenbewustzijn, besparing en het zorgt niet voor onnodige kosten van uw klanten Ik snap best wel dat het commercieel aantrekkelijk is maar ik doe daar niet aan mee. Als u met uw auto naar de garage gaat omdat de claxon weigert wordt er ook niet eerst een algehele keuring gemaakt voordat ze gaan repareren.. Kortom het zou goed zijn als zorgverleners zoals in dit geval de tandartsenwereld zich net zoveel zorgen zou maken over de uit de hand gelopen zorgkosten maken als ik. Ik zoek ondertussen gewoon door naar een kostenbewuste tandarts I
De intake maakte duidelijk dat het niet vanzelfsprekend is dat vorige tandartsen voldoende info verstrekken en/of correcte behandelingen uitvoeren.
Bezoek goed. Vriendelijk personeel. Jammer dat de afspraak met Jolanda werd afgezegd. Ik had speciaal vrijgekomen en kon pas een maand later weer terecht.
Lange wachttijd voor controle. Behandeling uitstekend
Prima afspraak en behandeling
Heel aardig
Jammer dat er niet werd gecommuniceerd over het uitlopen van de afspraak
Ik vond de preventiemedewerker te belerend. Waarschijnlijk heeft ze gelijk. Goed bedoeld, maar zo'n preek terwijl je niets terug kunt zeggen is vervelend. De tandarts heeft alleen gecontroleerd en (nog) niets gedaan. Ik mag helaas terugkomen voor vullingen.
Welkom gevoel, vriendelijke mensen (allemaal). Goed advies en antwoord op vragen.
Geen lange wacht tijd
jaren geleden dat ik naar tandarts ben geweest. hartelijk ontvangen en gerustgesteld. zelfs nog gelachen. was een ontspannen sfeer. voelde geen angst meer. ik was heel ontspannen. snapte het zelf niet haha dus alleen maar lof
Nvr
Fijne controle en reiniging gehad
Geen pijn en er wordt fijn meegedacht over financiële zaken.
Er is geleverd naar verwachting
Sperwerstraat 9
4901AW Oosterhout
De tandartsen en het team van Tandartspraktijk Mondhuys bieden u zorg, persoonlijke aandacht en adviezen voor uw mond en gebit. Want goede mondverzorging is belangrijk. Voor een eerste indruk én voor uw gezondheid. Onze website biedt u informatie over onze ta
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.