Filters

10

zeer tevreden

Werd snel en professioneel geholpen, tevens werd er een goede oplossing gezocht om een vervolg afspraak te plannen na aanleiding van m'n overvolle agenda.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Mijn eerste keer bij Ease is uitstekend bevallen.

Fijne ontvangst verder alles prima geregeld aardige mensen voelt meteen vertrouwd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? helemaal niets uitstekend
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Snelle en effectief consult

Wij werden snel en effictief behandeld door de medewerker. We kregen duidelijke voorlichting en advies. De vaccinaties werden snel en kundig toegediend. Medewerker was vriendelijk en duidelijk in haar verhaal. Bovendien was het prettig om op zaterdag een afspraak te plannen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Duidelijk

Gaat snel en is duidelijk en overzichtelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niet vragen of we aanbevelen, vrije keus
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

Goed

De service en kunde ter plekken in prima. Echter de bereikbaarheid via de telefoon en/of mail is heeeeel slecht. Je krijgt nooit iemand aan de lijn en op de mail reageert ook niemand.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Telefonisch contact moet echt beter
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Meer personeel
7

Geen contact

We zijn met 2 gezinnen op 19 maart voor inentingen voor mexico gekomen. Het online maken van een afspraak ging super goed. Echter de factuur voor mijn dochter heeft ze nooit ontvangen. Er is telefonisch geen contact te krijgen en op de email hebben jullie ook niet gereageerd. Haar gegevens Debbie (D.P.M.) Brandts CROSTOLOSTRAAT 4 Stein 0642122678 [email protected] Willen jullie haar alsnog de factuur sturen zodat ze die kan indienen bij haar zorgverzekering

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Contact
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Telefonisch beter bereikbaar zijn en antwoorden op de emails
7

goed

alles was goed, niks te klagen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Vriendelijk en snelle hulp

Vriendelijke medewerkers en snelle hulp

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Gewoon goed en vriendelijk personeel!

Geen lange wachttijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Locatie in Venlo laten! Nu naar Sittard! Wat aks je geen auto in bezit hebt? Openbaar vervoer is duur en wordt dit vergoed?
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Door ook een locatie in Venlo te realiseren zidat we niet naar Sittard moeten reizen!
8

Klantvriendelijk en snelle service

Klantvriendelijk te woord gestaan. Vaccinatie vlot en met duidelijke toelichting gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
2

Enorm slecht bereikbaar maar aardige mensen tijdens afspraak

Het is enorm moeilijk om te bereiken ease bellen of mailen loopt niet vaak uit op een reactie. Het personeel was in reallife aardig. Maar de communicatie over waar en wanneer de uitslag komt is heel slecht

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Bereikbaarheid en nakomen afspraken
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Wachttijd, Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? Telefoonlijn
6

Prima

Snel geholpen, vriendelijke dame..jammer dat het alleen op maandag in venlo is..mijn vrije dag

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Meerdere opties voor venlo
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Meerdere dagen aanbieden in. VENLO
9

Prima

Reserveren via de websit gaat niet als je buiten de standaard valt, maar voor de rest vriendelijk en snel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? website
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Een "overige" optie met vrije tekst
8

Het is mij heel erg meegevallen!

Ik ben geen held met spuiten zetten. Maar ik ben goed geholpen geworden en het viel allemaal reuze mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Super fijne hulp gekregen

Ik ben goed geholpen door zeer vriendelijke mensen. Ik ben bang voor naalden, maar daar werd goed mee omgegaan en ze wisten precies hoe ze mij het beste konden helpen. Ik heb een erg goeie ervaring gehad en heb ook fijne uitleg gekregen over de vaccinaties

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Snelle afhandeling

Fijne duidelijke uitleg! Reisadvies op maat voor je bestemming!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Als het dan moet, de afspraak liep 10-15 minuten uit
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima geholpen

Ja prima ervaring goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Zoals verwacht

Een advies en duidelijke uitleg waarbij niets opgedrongen wordt, het is en blijft je eigen keuze. Vriendelijk en vakkundig personeel,

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Extreem bang maar heel goed geholpen.

Ik heb hele erge prikangst maar Renee heeft de tijd genomen om mij zo goed mogelijk te begeleiden. Een hele fijne ervaring gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

prettige ervaring

snel, vaardig, vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Fijne ervaring

De afspraak verliep voorspoedig, en het personeel is heel vriendelijk, ook toen ik mijn afspraak af moest zeggen waren ze erg begripvol. Echter vond ik het wel lastig om een afspraak te maken. Op de website kon ik geen datum kiezen, en bellen lukte nooit. Langslopen en mailen werkten daarentegen wel heel goed, en personeel was hier ook opnieuw heel vriendelijk! Op de site staat dus wel dat je bellend of via de site een afspraak kunt maken, dus ik zou dit in ieder geval weghalen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Het maken van een afspraak duidelijk maken
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Door goed aan te geven hoe je een afspraak kunt maken, en dat dat ook werkt
10

Duidelijk advies

Prettige ontvangst, gerichte vragen over reisdoel, eerdere vaccinaties en beoordeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Goede voorlichting!

Positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Ik heb een ander adres, op mijn factuur staat nog steeds mijn oude adres!
10

Goede uitleg

Goede uitleg vaccinaties,en meteen inentingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Prima

Vriendelijk en kundig te woord gestaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Prijs?

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.