Filters

8

Het is mij heel erg meegevallen!

Ik ben geen held met spuiten zetten. Maar ik ben goed geholpen geworden en het viel allemaal reuze mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Super fijne hulp gekregen

Ik ben goed geholpen door zeer vriendelijke mensen. Ik ben bang voor naalden, maar daar werd goed mee omgegaan en ze wisten precies hoe ze mij het beste konden helpen. Ik heb een erg goeie ervaring gehad en heb ook fijne uitleg gekregen over de vaccinaties

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Snelle afhandeling

Fijne duidelijke uitleg! Reisadvies op maat voor je bestemming!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Als het dan moet, de afspraak liep 10-15 minuten uit
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima geholpen

Ja prima ervaring goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Zoals verwacht

Een advies en duidelijke uitleg waarbij niets opgedrongen wordt, het is en blijft je eigen keuze. Vriendelijk en vakkundig personeel,

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Extreem bang maar heel goed geholpen.

Ik heb hele erge prikangst maar Renee heeft de tijd genomen om mij zo goed mogelijk te begeleiden. Een hele fijne ervaring gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

prettige ervaring

snel, vaardig, vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Fijne ervaring

De afspraak verliep voorspoedig, en het personeel is heel vriendelijk, ook toen ik mijn afspraak af moest zeggen waren ze erg begripvol. Echter vond ik het wel lastig om een afspraak te maken. Op de website kon ik geen datum kiezen, en bellen lukte nooit. Langslopen en mailen werkten daarentegen wel heel goed, en personeel was hier ook opnieuw heel vriendelijk! Op de site staat dus wel dat je bellend of via de site een afspraak kunt maken, dus ik zou dit in ieder geval weghalen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Het maken van een afspraak duidelijk maken
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Door goed aan te geven hoe je een afspraak kunt maken, en dat dat ook werkt
10

Duidelijk advies

Prettige ontvangst, gerichte vragen over reisdoel, eerdere vaccinaties en beoordeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Goede voorlichting!

Positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Ik heb een ander adres, op mijn factuur staat nog steeds mijn oude adres!
10

Goede uitleg

Goede uitleg vaccinaties,en meteen inentingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Prima

Vriendelijk en kundig te woord gestaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Prijs?
8

Na eerste contact dat door drukte wel laat kwam zeer goed voorgelicht

ineerste instantie was het niet mogelijk telefonisch contact op te nemen. Via mail werd niet duidelijk hoe lang een reactie op zich zou laten wachten. Later was dde lijn weer wel open. Ea had te maken met onvoorziene personeelsproblematiek.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? bereikbaarheid bij krapte
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? duidelijker communiceren
10

Meteen kunnen vaccineren

Aardige vrouwen. Meteen behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goede ervaring

Snel en makkelijk een afspraak kunnen maken en vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

heel zorgzaam

Het daar zijn is altijd fijn. De verplegers zijn erg aardig en zorgzaam en nemen echt de tijd. Bellen voor een afspraak is soms wel moeilijk omdat het zo druk is, maar dat is ook wel begrijpelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Een beter afspraak systeem maken. Lagere prijzen zou ook niet erg zijn.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? zie vorige vraag.
9

Vriendelijk personeel

Wordt snel geholpen. Alles goed uitgelegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Snel

Binnenlopen zonder afspraak en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
4

Kon de factuur helaas niet declareren

Ervaring leek heel goed te gaan, maar eenmaal thuis hoorde ik van mijn zus dat zij inenting voor buiktyfus nodig had ivm slikken pantazol, ook voor Bali en Rabies Mijn man heeft dat advies niet ontvangen en voor dieren alleen advies tetanus halen bij beten of wondjes. Daarnaast konden we de factuur niet declareren. Kon alleen bij vaccinatie of prikpen. Hebben nu een nieuwe afspraak gemaakt bij vaccinatie punt voor buiktyfus en mogelijk rabies.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Vergoeding van factuur
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers, Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Duidelijkheid ivm medicatie en inentingen
10

Ik vond het een prettige ervaring

Ik hou niet van prikken, maar ze stelden me erg op mijn gemak!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niks
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Niet
9

Vriendelijke medewerkers.

Bedrijfsvaccinatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Snelle afspraak online

Goede uitleg,vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

ok

ik werd prima behandeld, vriendelijk, alleen 15 minuten te laat en dat terwijl ik in de gang hoorde dat degene die me vaccineerde een telefoongesprek startte na de aanvangstijd van mijn afspraak. dat vond ik vreemd. En ik was nog geen 5 minuten binnen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? aan de tijd houden
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Geen andere dingen doen op het moment dat een afspraak ingepland staat en anders uitleg aan de client geven wat de reden is van vertraging.
10

Aangenaam

Supper mensen, vriendelijk en vlot

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Fijn en vriendelijk geholpen

Vriendelijke medewerker, die heel rustig en fijn geholpen heeft.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Aanwezigheid balie bij inloopspreekuur
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Iemand bij de balie hebben zitten tijdens spreekuur.

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.