Filters

9

Fijn en vriendelijk geholpen

Vriendelijke medewerker, die heel rustig en fijn geholpen heeft.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Aanwezigheid balie bij inloopspreekuur
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Iemand bij de balie hebben zitten tijdens spreekuur.
9

Vriendelijk en duidelijk geholpen

Goed advies, duidelijk, vriendelijk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijk en duidelijk

Vriendelijke mensen en de spuit goed gezet. Duidelijk uitgelegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Kundig, goed en betrouwbaar advies

Fijne communicatie, alles stappen worden zorgvuldig gevolgd en we hoefden niet lang te wachten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Zeer vriendelijke benadering

Zeer vriendelijke benadering

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Op dit moment niks
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima

Super vriendelijk en kundig personeel. Geen wachttijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
1

Slechte communicatie

Verloskunde afdeling en opleiding geven aan dat kinkhoest vaccin niet hoeft voor stage. Ease medewerkers waren hier niet van op de hoogte en stonden erop dat ik dit vaccin kreeg.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Beter communicatie
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? Betere communicatie tussen verschillende partijen zodat onnodige vaccinaties voorkomen kunnen
10

Fijne begeleiding

Prettig ontvangst, duidelijke uitleg. Ik was ook snel aan de beurt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
4

Gebrekkige, onvolledige informatie

We kregen als ervaren internationale reizigers vooral overbodige informatie. Toch werd een reisconsult in rekening gebracht oor mij en voor mojn vrouw. We waren samen op die afspraak aanwezig. Vervelend bleek achteraf dat onze Iza ziektekostenverzekering onze declaraties niet vergoedt. Die informatie was juist heel relevant

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Communicatie
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? Volledige info vooraf
9

Super service

Goed geholpen , afspraak was snel gemaakt , vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Snel aan de beurt

Alles was goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Goed

Na uitgelegd te hebben hoe mijn situatie was is er in overleg een, naar mijn gevoel, goede oplossing gevonden. Vriendelijke dames, hoewel ik te vroeg was ben ik meteen geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

vriendelijk, duidelijke uitleg

Vriendelijk, duidelijke uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? niets
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? niets
10

prima

afspraak verliep prima, zelfs eerder aan de beurt dan de afspraaktijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
6

Te ver van woonplaats af.

Als je wilt bellen krijg je te horen dat je een e mail kunt sturen. Stond in de file kon niet bellen dat ik iets later was erg lastig. Personeel op werkplek in ziekenhuis niks op aan te merken. En te ver van werkplek af en woonplaats

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Dat je kunt bellen en niet alleen mailen. En dat je niet zo ver hoeft te rijden voor een prik van 1 minuut
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Bereikbaar zijn via telefoon. En meerder keuzes waar je kunt laten prikken en meer dagen dat je kunt gaan is nu alleen de maandag en staat nokke vol
8

Goed

En goede voorlichting en behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goed. Alleen afspraak maken online lukte niet

Zeer snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Prima geholpen

Alles nagekeken en nagevraagd. Meteen vaccinatie gekregen. Klantvriendelijk. Jammer alleen dat het niet direct met zorgverzekering geregeld wordt. We hadden samen 1 consult maar wel dubbele consult betaald

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? afspraken zorgverzekering
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Prijsafspraken zorgverzekering
10

Professioneel

Goede service, snel, klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

professioneel advies

ease travel is telefonisch niet bereikbaar om afspraken te maken

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? telefoon opnemen
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijk, duidelijk, snel

Op afgesproken tijd aan de beurt, vriendelijke medewerkste, duidelijke uitleg en pijnloze prik. Binnen 5 minuten klaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niets
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Prima

Alles verliep goed volgens tijd. Er was voldoende kennis. Er werd goed gekeken naar ons verleden en heden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

zeer vriendelijk en goede uitleg over wat er precies gaat gebeuren met verdere vaccinaties

werd vriendelijk begroet en netjes alles uitgelegd zeer vakkundig gevaccineerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? niets prima zo
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Wachttijd, Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? zo blijven prima
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
5

Slecht aangegeven waar ik moest zijn

Slecht aangegeven waar ik precies moest zijn in het ziekenhuis in Maastricht. De vaccinatie voor mij diende eerst in een andere ruimte gehaald te worden. De medewerkster verontschuldigde zich wel hiervoor.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Routebeschrijving in het ziekenhuis
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.