Filters

1

Enkel omdat het vergoed wordt door mijn werkgever

Voor mijn huidig bezoek was ik hier al 2x eerder geweest. Door slechte communicatie en misinformatie liepen er verschillende dingen verkeerd. Ook heb ik Ease geprobeerd te bellen, maar ik heb hen nooit aan de lijn gekregen. Het personeel heb ik als onvriendelijk en niet behulpzaam ervaren. Het is dat mijn werkgever deze kliniek vergoed, anders was ik fijn naar mijn huisarts gegaan voor de vaccinatie.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Communicatie, bereikbaarheid, patientvriendelijkheid
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Medewerkers, Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Bereikbaar zijn, meedenken, correcte informatie mededelen
10

Snel vriendelijk en vakkundig geholpen!

Zie bovenstaande

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Geen idee
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Niets
9

Prima

Goede ontvangst

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
6

Niet zo goed

Ik ben vandaag bij jullie geweest voor een bedrijfsvaccinatie. Ik heb een uitnodigingsmail van jullie voor deze bedrijfsvaccinatie, maar mijn bedrijf was niet te vinden in jullie systeem toen ze de rekening klaar wilde maken. Terwijl mijn bedrijf meerdere keren per jaar vaccinaties bij jullie laat doen. Heel raar. Verder stond mijn naam meerdere keren in jullie systeem, wat ik persoonlijk ook niet secuur vind. Hopelijk hebben jullie deze dingen bij mijn vervolg afspraak op orde!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Administratie op orde hebben
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? Training
10

Top

Korte wachttijd en duidelijke uitleg. Vriendelijke medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Nvt
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
1

Het was een hele slechte ervaring.

Ik werd bij Ease travel cliniek verwezen voor een bedrijfscreening, als medewerker in de zorg. Het is niet volgens de RIVM richtlijnen verlopen, wat zeer onprofessioneel is. Daarnaast was er sprake van een slechte communicatie en nalatigheid. Ease travelcliniec nam ook geen verwantwoordelijkheid voor hun fouten en liet me alles zelf oplossen. Voor mij was het een hele slechte en stressvolle ervaring..

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? kennis en kunde, communicatie, verantwoordelijkheid nemen, klantgerichtheid
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? professionele kennis van medeverkers, communicatie verbeteren
10

Prima!

Aardige mensen, wachttijd kort

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Erg fijn geholpen.

Ik heb de afspraken als prettig ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? De montoux test niet op een donderdag plannen.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Deze afspraak op een andere dag plannen.
10

Duidelijk en compleet

Vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima ervaring. Voldoende informatie, deskundig en vlot.

Prima ervaring. Voldoende informatie, deskundig en vlot. Ik was veel te vroeg en kon toch al snel geholpen worden. Erg prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vlot en netjes geholpen

Afspraak maken ging makkelijk, consult ging vlotjes we waren snel aan de beurt, duidelijke uitleg, prik goed gezet. Vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Snel, goed

Ik kwam er aan, stond 3 minuten later weer buiten. Stelde me op mijn gemak gezien ik niet fan ben van injecties.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? -
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? -
10

Ze hadden geduld

Ik ben best wel bang voor prikken, maar ze hadden geduld met me en stelden me goed gerust!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

De vaccinatie ging snel en gemakkelijk

Ik kwam in het lokaal en ik was bijna meteen aan de beurt. Mijn ID werd snel gecontroleerd en daarna werd ik meteen door een van de drie vriendelijke medewerkers gevaccineerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Professioneel en snel

Aardige mensen en was allemaal professioneel en snel gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Vriendelijk en goed consult

Vriendelijk geholpen en goed geadviseerd. Telefonische bereikbaarheid "vanwege drukte" onvoldoende. Antwoordapparaat staat volgens mij standaard aan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Telefonische bereikbaarheid.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Geen antwoordapparaat aanzetten, maar telefoon opnemen.
10

Vriendelijk en snel

Vriendelijk en duidelijk En op tijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

Pijnlijk

Vaccin uit koeling meteen arm in. Hand warme vloeistof voel je minder de arm in gaan. Tip: uit koeling pakken bij aankomst patiënt. Vaccin stevig vast laten houden. Tegelijkertijd vooraf praatje houden daarna vaccineren. Het vaccin zal minder pijnlijk zijn omdat de vloeistof niet meer ijskoud is. Uitleg en afspraak maken ging super.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Zie vrije tekst hierboven
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Zie eerste vrije tekst in deze enquête
4

Slecht gecommuniceerd

Zeer jammer dat vantevoren niet verteld wordt dat er geen contract is met IZZ en CZ Hierdoor de kosten van de vaccinatie zelf moeten betalen!! Medewerker en advies was wel oké

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Communicatie
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Zie bovenaan
9

Snel goed geholpen.

Goed en snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Snelle service

Ik kon meteen terecht zonder een afspraak gemaakt te hoeven hebben. Iedereen weet goed informatie te geven. Ik heb echter nooit mijn uitslagen gekregen ondanks dat ik meerdere keren heb geprobeerd te bellen en een email te sturen. Ik ga er vanuit dat bij geen gehoor de uitslagen goed zijn, maar zou toch fijn zijn als dat ook echt naar je terug gecommuniceerd wordt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? De resultaten van onderzoeken terugkoppelen
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Mensen bellen of een email sturen zodra de uitslag van een onderzoek aanwezig is.
8

Het ging helemaal goed

Het ging snel en het ging allemaal goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Heel fijn geholpen bij angst voor naalden

Toen ik aangaf dat ik het spannend vond vroeg ze hoe het met me ging en stelde me gerust.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima

Goede duidelijke en snelle uitleg over de vaccinaties

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Geen verbeterpunten
10

Zeer vriendelijk en snel aan de beurt

Zeer vriendelijk, en snel aan de beurt

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Hoeft niet, het was goed

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.