Filters

8

Na eerste contact dat door drukte wel laat kwam zeer goed voorgelicht

ineerste instantie was het niet mogelijk telefonisch contact op te nemen. Via mail werd niet duidelijk hoe lang een reactie op zich zou laten wachten. Later was dde lijn weer wel open. Ea had te maken met onvoorziene personeelsproblematiek.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? bereikbaarheid bij krapte
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? duidelijker communiceren
10

Meteen kunnen vaccineren

Aardige vrouwen. Meteen behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goede ervaring

Snel en makkelijk een afspraak kunnen maken en vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

heel zorgzaam

Het daar zijn is altijd fijn. De verplegers zijn erg aardig en zorgzaam en nemen echt de tijd. Bellen voor een afspraak is soms wel moeilijk omdat het zo druk is, maar dat is ook wel begrijpelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Een beter afspraak systeem maken. Lagere prijzen zou ook niet erg zijn.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? zie vorige vraag.
9

Vriendelijk personeel

Wordt snel geholpen. Alles goed uitgelegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Snel

Binnenlopen zonder afspraak en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
4

Kon de factuur helaas niet declareren

Ervaring leek heel goed te gaan, maar eenmaal thuis hoorde ik van mijn zus dat zij inenting voor buiktyfus nodig had ivm slikken pantazol, ook voor Bali en Rabies Mijn man heeft dat advies niet ontvangen en voor dieren alleen advies tetanus halen bij beten of wondjes. Daarnaast konden we de factuur niet declareren. Kon alleen bij vaccinatie of prikpen. Hebben nu een nieuwe afspraak gemaakt bij vaccinatie punt voor buiktyfus en mogelijk rabies.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Vergoeding van factuur
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers, Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Duidelijkheid ivm medicatie en inentingen
10

Ik vond het een prettige ervaring

Ik hou niet van prikken, maar ze stelden me erg op mijn gemak!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niks
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Niet
9

Vriendelijke medewerkers.

Bedrijfsvaccinatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Snelle afspraak online

Goede uitleg,vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

ok

ik werd prima behandeld, vriendelijk, alleen 15 minuten te laat en dat terwijl ik in de gang hoorde dat degene die me vaccineerde een telefoongesprek startte na de aanvangstijd van mijn afspraak. dat vond ik vreemd. En ik was nog geen 5 minuten binnen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? aan de tijd houden
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Geen andere dingen doen op het moment dat een afspraak ingepland staat en anders uitleg aan de client geven wat de reden is van vertraging.
10

Aangenaam

Supper mensen, vriendelijk en vlot

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Fijn en vriendelijk geholpen

Vriendelijke medewerker, die heel rustig en fijn geholpen heeft.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Aanwezigheid balie bij inloopspreekuur
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Iemand bij de balie hebben zitten tijdens spreekuur.
9

Vriendelijk en duidelijk geholpen

Goed advies, duidelijk, vriendelijk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijk en duidelijk

Vriendelijke mensen en de spuit goed gezet. Duidelijk uitgelegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Kundig, goed en betrouwbaar advies

Fijne communicatie, alles stappen worden zorgvuldig gevolgd en we hoefden niet lang te wachten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Zeer vriendelijke benadering

Zeer vriendelijke benadering

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Op dit moment niks
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima

Super vriendelijk en kundig personeel. Geen wachttijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
1

Slechte communicatie

Verloskunde afdeling en opleiding geven aan dat kinkhoest vaccin niet hoeft voor stage. Ease medewerkers waren hier niet van op de hoogte en stonden erop dat ik dit vaccin kreeg.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Beter communicatie
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? Betere communicatie tussen verschillende partijen zodat onnodige vaccinaties voorkomen kunnen
10

Fijne begeleiding

Prettig ontvangst, duidelijke uitleg. Ik was ook snel aan de beurt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
4

Gebrekkige, onvolledige informatie

We kregen als ervaren internationale reizigers vooral overbodige informatie. Toch werd een reisconsult in rekening gebracht oor mij en voor mojn vrouw. We waren samen op die afspraak aanwezig. Vervelend bleek achteraf dat onze Iza ziektekostenverzekering onze declaraties niet vergoedt. Die informatie was juist heel relevant

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Communicatie
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? Volledige info vooraf
9

Super service

Goed geholpen , afspraak was snel gemaakt , vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Snel aan de beurt

Alles was goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Goed

Na uitgelegd te hebben hoe mijn situatie was is er in overleg een, naar mijn gevoel, goede oplossing gevonden. Vriendelijke dames, hoewel ik te vroeg was ben ik meteen geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

vriendelijk, duidelijke uitleg

Vriendelijk, duidelijke uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? niets
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? niets

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.