Filters

4

Teleurstellend

Afspraak: ik bel ruim 3 maanden voor mijn vakantie om te informeren of ik vroegtijdig een vaccinatie nodig heb. Aangegeven wordt dat een evt. Vaccinatie zo lang tevoren niet nodig is. Om te bepalen hoe en wat moet ik een consult afspreken. Ik woon in landgraaf en wil dit in heerlen doen. Dit kan op dat moment alleen voor Maastricht worden afgesproksn. Desnoods kan ik kort voor de afspraak dit dan wijzigen als ik wil. Tijdens het consult blijkt dat ik een evt aanbevolen vaccinatie tenminste 3 maanden voor vertrdk had moeten startsn.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Tijdige planning en vooral juiste informatie vooraf !
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? Zie hierboven
10

10

Snel, duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Snel en efficient

Prima service. Afspraak maken gaat gemakkelijk (spreekt voor zich maar reserveer tijdig een afspraak i.v.m. de vakantieperiode). Vriendelijk personeel dat je kundig van advies voorziet en geen onnodige vaccinaties aanpraat (gezinslid dat elders geweest was kreeg Hepatitis A en 2x noodrantsoen malariapillen voorgeschreven... (€) terwijl dat gezien de periode waarin we gaan en plaatsen die we bezoeken niet nodig blijkt te zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Toppie

Niet hoeven te wachten, vriendelijke ontvangst, duidelijke uitleg!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijke mensen

Prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

Lang moeten wachten op afspraak

Assistente nam wel uitgebreid de moeite om bij de achterwacht na te gaan in hoeverre ik nu beschermt zou zijn tegen kinkhoest. Dit in verband met medicatie die ik gebruik.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? ruim 2 maanden moeten wachten voor geschikte tijd, aansluitend aan diensttijden.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? meer afspraakruimte in de middag voor personeel
9

Prima geregeld!

Makkelijk inloop spreekuur en een kundig team.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Goed

Zeer vriendelijk ontvangen en te woord gestaan. Tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Goed

Netjes en correct

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? telefonisch lange wachttijd
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Goed

Lang moeten wachten (45min) vanwege een lastig consult voor ons. Wel adequaat geholpen met een kleine korting voor het wachten. Goede service !

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? In dit geval lastig
10

Top

Hele vriendelijke dame die mij goed heeft geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Zeer prettige mensen en omgeving

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Meer locaties en misschien de mogelijkheid om afspraken iets later te maken voor de werkende mens
10

Fijn

Goede uitgebreide uitleg ontvangen, snelle afspraak en korte wachttijden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Positief

Klantvriendelijk, informatief en verzorgd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goede en Snellen hulp

Had een afspraak om 11:30 en was ook aan de beurt om 11:30. De dames waren vriendelijk en legde alles goed uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prettige ervaring

Het was een prettige ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goede service

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Duidelijk en vriendelijk

Duidelijk uitleg over de nodige vaccinaties (zelfs ook dat is minder nodig ivm kosten/effectiviteit). Vriendelijke mensen. Komen hier al jaren voor mijn familie reisvaccinaties.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Prijs mag omlaag.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Prijs omlaag brengen.
10

Accuraat, vriendelijk

Buiten dat de afspraak iets te laat begon, geen verdere negatieve opmerkingen. Als het in de hele medische wereld zo eens zou gaan, dan waren de wachtlijsten beslist korter, en zou het financiële aspect ook gunstiger uitzien. De juffrouw die me geholpen heeft, luisterde naar wat ik haar te vertellen had, en aan de hand hiervan bepaalde zij de behandeling. De secretaresse deed het ook prima en vriendelijk. Nieuwe afspraak maken kon gelijk in overleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Misschien wat meer behandel locaties zodat de klant dichter bij huis terecht kan.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Op andere locaties ook een travel clinic openen, al is het maar bepaalde tijden / dagen per week / maand
10

Goed

Vriendelijk, goed luisteren naar mijn vragen en me geruststellen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niks
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Bereikbaarheid
9

Goede en correcte service

Goede en correcte service. Mooi conform planning. Vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

vriendelijk en snel

snel en vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

fijne ervaring

medewerkers zijn aardig en alles wordt goed uitgelegd

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

alles snel en goed verlopen

vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.