Filters

8

Goed

Lang moeten wachten (45min) vanwege een lastig consult voor ons. Wel adequaat geholpen met een kleine korting voor het wachten. Goede service !

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? In dit geval lastig
10

Top

Hele vriendelijke dame die mij goed heeft geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Zeer prettige mensen en omgeving

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Meer locaties en misschien de mogelijkheid om afspraken iets later te maken voor de werkende mens
10

Fijn

Goede uitgebreide uitleg ontvangen, snelle afspraak en korte wachttijden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Positief

Klantvriendelijk, informatief en verzorgd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goede en Snellen hulp

Had een afspraak om 11:30 en was ook aan de beurt om 11:30. De dames waren vriendelijk en legde alles goed uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prettige ervaring

Het was een prettige ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goede service

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Duidelijk en vriendelijk

Duidelijk uitleg over de nodige vaccinaties (zelfs ook dat is minder nodig ivm kosten/effectiviteit). Vriendelijke mensen. Komen hier al jaren voor mijn familie reisvaccinaties.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Prijs mag omlaag.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Prijs omlaag brengen.
10

Accuraat, vriendelijk

Buiten dat de afspraak iets te laat begon, geen verdere negatieve opmerkingen. Als het in de hele medische wereld zo eens zou gaan, dan waren de wachtlijsten beslist korter, en zou het financiële aspect ook gunstiger uitzien. De juffrouw die me geholpen heeft, luisterde naar wat ik haar te vertellen had, en aan de hand hiervan bepaalde zij de behandeling. De secretaresse deed het ook prima en vriendelijk. Nieuwe afspraak maken kon gelijk in overleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Misschien wat meer behandel locaties zodat de klant dichter bij huis terecht kan.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Op andere locaties ook een travel clinic openen, al is het maar bepaalde tijden / dagen per week / maand
10

Goed

Vriendelijk, goed luisteren naar mijn vragen en me geruststellen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niks
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Bereikbaarheid
9

Goede en correcte service

Goede en correcte service. Mooi conform planning. Vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

vriendelijk en snel

snel en vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

fijne ervaring

medewerkers zijn aardig en alles wordt goed uitgelegd

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

alles snel en goed verlopen

vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Rustige uitleg en behandeling conform afspraak

Zie boven, alleen wel geschrokken van de prijsstelling (hetgeen niet ligt aan Ease-travelclinic).

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Als het kan: de prijs
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? De kunst is vaak om het niveau van behandelen en klantvriendelijkheid vast te houden.
9

De verpleegkundige was geweldig, efficiënt en bekwaam

duidelijke richtlijnen, goede uitleg, bekwaam personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Snelle goede service

Ik kan inlopen, moet soms even wachten maar dat is geen probleem. Goed internet aanwezig.Dames zijn bekwaam prikkenzetters. Ik vind het heel fijn zo te kunnen inlopen op mn vrije dag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

prima !

Herhaalprik vaccinatie Prima geholpen, korte wachttijd, vriendelijke medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goed geregeld!

Snel aan de beurt, Vriendelijke medewerkster zowel aan de balie als die het gesprek voert en vaccinatie zet. Duidelijke uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Wachttijd, Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goed

Punctueel vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

Het was goed en duidelijk

Het was goed en duidelijke uitleg

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Afspraak maken
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijk en snel

...

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Top

Super vriendelijk!! Ik voelde mij meteen op mijn gemak!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Snel geholpen.

De onthaalbalie was geen richtingaanwijzers ,ik ben gelukkig de taal machtig en kon vragen maar Ease was ik snel geholpen. Mvg Fatima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Richtingaanwijzers mss met kleuren werken.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.