Filters

8

top.

Aardige mensen, ben goed geholpen, konden me overal mee helpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

super

snelle afhandeling en vriendelijk .

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? niet verbeteren
10

Prima geregeld

Goed ontvangen, goede uitleg. Bedankt

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Goed

Vriendelijke medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Medewerkers die onder werktijd komen iets sneller helpen, zodat ze niet te lang van de werkvloer zijn.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Afspraak inplannen voor vervolg vaccinatie.
10

Vriendelijk en duidelijke uitleg.

Vriendelijk personeel. Stelt je op je gemak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

heel dienstverlenend en vriendelijk

goede en duidelijke info.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? parkeergelegenheid. Zeer zeker voor mensen die slecht ter been zijn.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Als DSM weggaat, wellicht te overwegen parkeerplaatsen te huren.
8

medewerker stelde me op rust wanneer de prik kwam.

Is goed gegaan. Rustig gesprek gehad en wat voor soort injectie het was.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

perfect

snel en gemakkelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? nike
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? niet
7

Geweldig

Fijn geholpen door medewerker ease

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goed geholpen en vriendelijke medewerker

Goed geholpen en vriendelijke medewerker. Dacht ook goed mee in de situatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Heel vriendelijk en legt goed uit wat de vaccinatie inhoud

Bij binnenkomst aan de bale word je vriendelijk ontvangen en er werd goed uitgelegd over de vaccinatie wat het inhoud

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Heel goed en snel geholpen

Het ging allemaal heel soepel en correct en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
3

slecht

Meermaals dezelfde uitslagen doorgemaild omdat ze eigen administratie niet op orde hebben. Uiteindelijk alsnog de reactie krijgen dat er testen / onderzoeken verricht moeten worden; die ik eerder al gemaild had. Adresgegevens meermaals doorgegeven en deze worden ook niet verwerkt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? - flexibiliteit met Mantoux testen (niet alleen tijdens spreekuur tijd) - Communicatie naar medewerkers MUMC+. Ene collega EASE geeft ander antwoord dan de andere; lezen elkaars reacties / eerder gestuurde mails niet.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? - openingstijden verruimen - eerder gestuurde mails lezen
10

Super fijn

Hele duidelijke uitleg en goed advies in de te volgen stappen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

gewoon goed

snel en vriendelijk geholpen, zonder afspraak

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

goed geholpen

Vriendelijke dames, Alles goed uitgelegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goed

Kreeg uitnodiging van Envida, lijstje ingevuld en verstuurd, dag erna mijn eerste prik! Vriendelijke vrouw, mooie locatie!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Voor mij was alles goed
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Heb zelf geen punt voor een verbetering
10

Top

Vlug en zeer goed geholpen!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima geregeld. Fijne mensen.

Kwaliteit goed. Lieve mensen. Snelle afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Prettige medewerkers en een fijne vaccinatie!

Snelle werknemers die duidelijk weten wat ze moeten doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Misschien een wit doek tussen de twee prikkers in verband met privacy.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Zie bovenstaande.
10

Erg vriendelijke en fijne ervaring

Ik kwam binnen en mocht gelijk gaan zitten op me te laten vaccineren; ik hoefde dus niet te wachten (erg fijn). De mensen waren vriendelijk en stond binnen een aantal minuten weer buiten! Bedankt

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Op mijn gemak

je voelt je welkom en personeel legt alles goed uit. Dat kan je meekijken met ze maar je spuit geschiedenis.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
6

Prima

Vriendelijke dames, goed en snel geholpen. Locatie is een beetje vreemd maar ik had al vernomen dat deze verdwijnt. Wat dan dus ook betekend dat ik over een maand naar sittard moet en dus 2 uur moeten rijden om een prikje te halen. Hier ben ik minder blij mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Locatie
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Ook in het noorden van limburg een locatie
8

Goede service

Klantvriendelijk en snelle dienstverlening

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

goed ervaren

Ik heb mij wel goed gevoeld. Is alleen jammer dat ik voor mijn vervolg afspraak helemaal van Venlo naar Sittard moet rijden. Had ook wel van te voren wat meer toelichting willen hebben over de behandeling. Ook dat er meerdere spuiten nodig zijn en die niet meer in Venlo gegeven kunnen worden. Dat als ik naar Venlo zou willen ik deze dan zelf moet betalen omdat die geen verband hebben met de zorggroep.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Locatie in Venlo
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.