Filters

10

goed

aardige mensen, goeie communicatie, snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

langer wachten dan verwacht, maar prima gedaan

top

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? duidelijker locatie aangeven(kan aan school organisatie liggen)
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? bordjes vanuit de ingang
10

Uitstekend geholpen

Ik werd door een hele vriendelijke en heel aardig Mw geholpen. Ze krijgt van mij een 10op 10

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? De prijs
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Prijs verlagen
10

Positief.

Voldoende parkeergelegenheid. Vriendelijke ontvangst. Snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
4

Te weinig personeel

Er waren 2 personen die aan het registreren waren en 2 personen aan het prikken voor meer dan 150 man. Dit zorgde voor lange wachttijden

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Personeel te kort
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Mensen vragen die de studie verpleegkunde doen
2

Slecht geregeld

Er zijn meer dan honderd eerste jaars verpleegkunde studenten en ma twee mensen waren er waar je je kon inschrijven en twee prikkers

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Meer mensen inzetten bij een grote groep
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Lange wachttijd

Prik snel gezet en vriendelijk ontvangen, wachtrij duurde wat aan de lange kant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Wachttijd
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Snel en vriendelijk

Ik was meteen aan de beurt en ging snel weer weg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Lekker vlot en goed geholpen.

Vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

prima geregeld

afspraak maken ging soepel. Aan het zetten van de prik ging goede informatie vooraf door de medewerkster. Jullie medewerkster was zeer vriendelijk. Ik heb alleen een aanbeveling mbt de tekst van de mail waarin de uitnodiging staat voor het laten plaatsen van een prik. Ik kreeg deze mail en in de mail stond niet vermeld voor welke prik ik in aanmerking kom. De naam van jullie organisatie gaf mij de indruk dat het om een vaccinatie voor verre reizen was. Het ging echter om de prik tegen Hepatitus B. Wellicht is het handig in de uitnodigingsmail te vermelden om welke prik het gaat,

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? afspraak maken ging soepel. Aan het zetten van de prik ging goede informatie vooraf door de medewerkster. Jullie medewerkster was zeer vriendelijk. Ik heb alleen een aanbeveling mbt de tekst van de mail waarin de uitnodiging staat voor het laten plaatsen van een prik. Ik kreeg deze mail en in de mail stond niet vermeld voor welke prik ik in aanmerking kom. De naam van jullie organisatie gaf mij de indruk dat het om een vaccinatie voor verre reizen was. Het ging echter om de prik tegen Hepatitus B. Wellicht is het handig in de uitnodigingsmail te vermelden om welke prik het gaat,
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? afspraak maken ging soepel. Aan het zetten van de prik ging goede informatie vooraf door de medewerkster. Jullie medewerkster was zeer vriendelijk. Ik heb alleen een aanbeveling mbt de tekst van de mail waarin de uitnodiging staat voor het laten plaatsen van een prik. Ik kreeg deze mail en in de mail stond niet vermeld voor welke prik ik in aanmerking kom. De naam van jullie organisatie gaf mij de indruk dat het om een vaccinatie voor verre reizen was. Het ging echter om de prik tegen Hepatitus B. Wellicht is het handig in de uitnodigingsmail te vermelden om welke prik het gaat,
1

Ongeduldige medewerkster

Erg gehaaste uitleg. Medewerkster heeft niet goed geluisterd en heeft te weinig malariapillen voorgeschreven. Toen ik 5min na het consult terug kwam om iets na te vragen leek ze heel geïrriteerd. Door haar houding heb ik weinig vertrouwen in haar advies omtrent DTP prik.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Betere medewerkers inhuren
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Zeer tevreden

zeer vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Top geregeld

Prima geregeld; accuraat, goede ontvangst snelle afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Top snel en vriendelijk

Snelle vriendelijke service

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Aardig personeel

Bij binnenkomst was de ontvangst rustig en vriendelijk..op alle vragen kreeg ik mijn antwoord en prikken ging kort maar krachtig..dus top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niks
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Snel geregeld

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Uitstekend.

Goede informatie ontvangen.Zeer vriendelijke mevrouw in Maastricht,goed bereikbaar. Enige nadeel is dat wij in Heerlen wonen maar naar Maastricht moesten voor vaccinatie.In Heerlen maar 1 datum vrij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Dat iemand dichter bij huis kan gaan om te vaccineren.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
1

Onjuiste adviezen, niet teruggebeld worden

Verpleegkundige was niet op de hoogte van de geldende richtlijn. Zij adviseerde om onderzoeken te laten doen die op dat moment nog niet nuttig waren. Na de onderzoeken niks meer mogen vernemen en bij navraag geen reactie gekregen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Afspraken nakomen, uitslagen tijdig delen
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers, Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Zie bovenstaande
10

Prima

Prima service, duidelijke uitleg. Alleen jammer dat het door de verzekering niet vergoed wordt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Contract met verzekering van ziekenhuispersoneel. Het is ideaal dat de afdeling in het ziekenhuis is, maar jammer dat ze geen Contract hebben.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijk en goed geholpen

We waren meteen aan de beurt op het afgesproken tijdstip. Het personeel was vriendelijk. Goede uitleg en adviezen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Gewoon goed

Prima snelle en goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niet
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Niets
10

Gewoon goed

Mocht al voor m’n afspraak tijdstip naar binnen, erg vriendelijk en duidelijke uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Nvt
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N v t
10

Goed. Snelle service en aardige service

Was snel aan de beurt. Iedere medewerker was aardig

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima met de hoofdletter P in bladgoud

Zie bovenstaand credo!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? niets
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Duidelijke informatie en vriendelijke medewerker

Gewoon prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.