Filters

9

Snel goed

Ik ben snel geholpen en de medewerkster die de vaccinatie zette was behulpzaam en aardig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? meerdere locaties
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Uitstekend behandeld door een professionel.

Goede uitleg over een vaccinatie. Netjes geprikt!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

goede en snelle service

goed en snel geholpen en snelle in correcte planning

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Duidelijk en snel

Duidelijke uitleg en snel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Noets
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Niets
10

duidelijke uitleg, zeer kundig

Duidelijke uitleg op mijn vragen. Doen veel moeite, en overleggen met arts. Heel fijn dat je op zaterdag terecht kunt, ivm werk ben ik de hele week in het buitenland.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
5

zeer slecht bereikbaar

telefonisch niet bereikbaar verbinding wordt verbroken. alles gaat via de mail en elke keer een andere medewerker. medewerker die aan de balie zit zeer vriendelijk. medewerker die de spuit zet zeer vriendelijk.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? telefonisch bereikbaarheid
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? niet elke keer een andere medewerker via mail en telefonisch beter bereikbaar
8

Prettig

Doordat verpleegkundige in Heerlen ziek was, mocht ik naar Maastricht. Daar werd ik door 5 man ontvangen. Allemaal heel vriendelijk. Maar de volgende keer misschien 1 iemand naar Heerlen Sturen. Ik heb nu extra onkosten moeten maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Via telefoon niet bereikbaar. Moest online.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Perfect

Zeer vriendelijk en meedenkend personeel. Snel en netjes geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Uitstekend

Binnen gelopen er werd meteen gekeken of ik meteen geholpen kon worden. Na korte wachttijd geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd, Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Pirma

Heb in de ochtend nog gebeld met Ease, werd keurig teruggebeld met een oplossing, was hier erg blij Eenmaal op het werk geen wachtlijst. Juiste informatie gekregen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goede service

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Geen
9

Prettig

Afspraak verliep heel snel, vriendelijk personeel en ondanks de angst voor naalden prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima

Vaccinatie voor Kenia

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Keurig, duidelijk en deskundig geholpen!

Duidelijke uitleg over de vaccinaties en de procedure.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Snel en adequaat

Na aanmelding door mijn nieuwe werkgever kon ik nog dezelfde week terecht. Samen met de aanwezige daadkrachtige verpleegkundige is direct het pad uitgezet om zo adequaat mogelijk mijn benodigde vaccinaties te herhalen en te toetsen. Zeer goede ervaring dus.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

snel en goed geholpen

snel en goed geholpen. Vriendelijk personeel!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Heel goed

Goede en duidelijke uitleg over welke spuiten we nodig hadden voor onze reis naar Indonesie. Professionele werkwijze en zeer vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Fijne ervaring

Duidelijke uitleg. Snel geprikt. Ben nog steeds opzoek naar de aap in het behang

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prettig

Ontzettend lief en begripvol geholpen. Ik ben erg angstig voor inententingen en er werd mij alle tijd gegeven om tot rust te komen. Mevrouw heeft mij er super doorheen gepraat!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Fantastisch

Lieve personeel, zij helpen mij veel, dank je wel !

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niets
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? NIets
8

goed geholpen , advies op maat

Het was een goede consult en er werd rekening mee gehouden met mijn persoonlijke situatie en met mijn wensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
5

Prima behandeling tijdens consult, planning minder

We hadden al maanden van tevoren een afspraak ingepland om met ons gezin buiten school-en onze werktijden op consult te gaan, ruim voor onze vakantie. Twee dagen voor dit consult werd de afspraak gecancelled en hadden we nog zeer beperkt keuze voor een nieuwe afspraak. Er waren alleen nog opties tijdens school en werk. Wanneer je probeert te bellen om de afspraak definitief te plannen/verplaatsen, wordt je gewezen op de mogelijkheid om via e-mail contact op te nemen en wordt de verbinding abrupt verbroken. Over het consult zelf geen klachten: prima informatievoorziening en toediening van vaccinaties was adequaat, hoewel de informatie ook online voorhanden is. De prijs is ook hoog en ik zie niet waarom je voor 4 personen 4x (weliswaar iets gereduceerde) consultkosten moet betalen, terwijl dit echt niet 4x zoveel tijd kost als voor 1 persoon.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? telefonische bereikbaarheid en prijs
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? 1 consultprijs voor families/groepen met dezelfde reisbestemming. telefonisch contact mogelijk maken (ondanks verwijzing naar de optie van e-mail)
9

Vriendelijkheid

Ik werd heel vriendelijk ontvangen medewerker was heel lief en aardig zij heeft mij goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Helemaal niets
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Korte tijden
10

Perfect

Verwelkomt door 2 Zeer leuke en enthousiaste dames. Snel aan de beurt en snel prikjes gezet en weer naar buiten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima! Geen op- of aanmerkingen

Ik werd vriendelijk ontvangen en geholpen. De medewerker wilde mij graag uitleg geven, dat vond ik prettig. Wat ik minder vind, is dat ik voor een herhaalprik consultkosten moet betalen, terwijl hier buiten een prik niks anders bij komt kijken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Bij een herhaalprik geen consultkosten rekenen.

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.