Filters

5

Nutteloze tweede Mantoux test

- Service en behulpzaamheid heel goed en niets op aan te merken! Vlot en vriendelijk - Correcte formulieren meegekregen, maar uitleg over wat ik precies best diende in te vullen was niet heel duidelijk - Mantoux test gehad, maar kon niet naar afleesmoment komen owv coronabesmetting --> gebeld om te vragen of ik dit zelf mocht aflezen (zoals bv in België de standaard gang van zaken is), maar dit mocht absoluut niet en ik mocht ook geen foto van mijn arm sturen ter bevestiging. --> Enige optie was een nieuwe prik en nieuw afleesmoment inplannen - Jammer dat het op deze manier verliep, want als zelf zorgverlener zijnde zou het raar zijn wanneer ik dit bij een positieve test niet zou meegeven. Ik zou dit zelf ook niet willen naar mijn patiënten toe? Je hebt verantwoordelijkheidsgevoel als zorgverlener? Jammer dat hier niet op vertrouwd werd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Kennis en vertrouwen
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? Meer kennis over kwaliteiten van zorgverleners + kennis over welke info vereist is bij welke functie
10

Goede zorg

Heel vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niks
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Niks
9

Vriendelijke en bekwamen medewerkers

Fijne en flexibele medewerkers die me graag te woord stonden en uitleg gaven als ik vragen stelde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Professioneel en vriendelijk

Prima, professioneel, snel en heel vriendelijk geholpen door een lieve medewerkster die mij de vaccinatie gaf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

geweldige ontvangst

goed en heel vriendelijk ontvangen en alles netjes gedaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Goed

Het was allemaal goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

PRIMA

Goedgeholpen zeer vriendelijk. Op al mijn vragen een antwoord, en mooi bij gewerkt in mijn gezondheidsboekje.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijk en accuraat

Vriendelijk personeel en snel aan de beurt

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Geen minpunten
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Vriendelijk, correct en deskundig.

Niet lang hoeven te wachten en werd op een prettige manier te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Alles was okay!
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

super service

Zeer klantvriendelijk en snelle deskundige service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
6

Grondig, wel veel administratie

Afspraken kunnen makkelijk worden gemaakt. Vriendelijk personeel. Grondig. Wel een paar formulieren herhaaldelijk moeten invullen. Mantoux test moet voorafgaand aan indienstreding en dit is wel onhandig als je van ver komt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Minder formulieren op papier, maar 1 online bijvoorbeeld. Tevens enige ziekenhuis waarbij Mantoux niet in eerste werkdagen kan worden uitgevoerd.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Zie bovenstaande
10

Top!

Ontzettend prettig en informatief gesprek met een vriendelijke medewerker.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

M

M

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Topservice vandaag!

Onze deskundige vandaag gaf op een geweldige en zeer deskundige wijze informatie aan ons. TOPSERVICE van haar! Bedankt! Han en Thea Kengen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Zeer vriendelijk geholpen

Fijn ontvangst en vriendelojke medewerkers. Alles duidelijk aangegeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Online waren er eigenlijk amper tijslotten beschikbaar. Vervelend dat je altijd onder werktijd moet komen
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Meer tijdsloten buiten reguliere werktijd of meer ruimte voor tijdsloten verspreid over de week. Kon nu slechts op maandag terecht.
10

Goed

Alles goed geregeld en goede uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niks
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Naar mijn idee niks
9

Vriendelijk personeel en goed geholpen.

Vriendelijk personeel en goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? 63
10

Prima.

Korte wachttijd, vriendelijk en prima geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

Ik werd vriendelijk geholpen/ behandeld, alles verliep goed.

De medewerkers waren erg vriendelijk, namen alle tijd voor je.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Groter bord langs de weg om makkelijker gevonden te worden
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima

Correcte en beleefde aanpak

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Vriendelijk personeel en goede uitleg

Goede communicatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goed geholpen

Geholpen zoals verwacht. Goed geïnformeerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Afspraak maken met opdrachtgever over betaling.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Op rekening van bedrijf niet mogelijk
10

They were kind.

They were kind.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

everything was well planned and performed.

-

  • Would you recommend us? Yes
  • N/A
  • N/A
  • N/A
10

Prettig patiëntencontact en goede uitleg

Vriendelijke medewerkers, professioneel en heel netjes patiëntencontact!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.