Filters

7

Prima service goede en vriendelijke benadering.

Er zijn geen lange wachttijden. Het personeel is vriendelijk. De locatie is goed gekozen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Deskundig, heel vriendelijk personeel

PCR test (nodig voor buitenlandse reis )vakkundig afgenomen , goede info gekregen en heel vriendelijk bejegend

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima geholpen

Zie boven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

top

Snelle correcte afhandeling, prettige contacten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijk behulpzaam

Vriendelijk, behulpzaam. Zelfde dag nog een afspraak kunnen maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Top

Goede voorlichting Vriendelijke mensen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Fijne benadering. Snelle service.

Fijne benadering. Ik kwam te vroeg en werd eerder geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

heel duidelijk

heel professioneel. Hele duidelijke uitleg over de vaccinatie. heel vriendelijk. Fijn dat alles dicht bij huis kon worden behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? ik zou het niet weten
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

Ik ben goed geholpen en het verliep best snel

Aardige mensen en ik ben goed geholpen en de wachttijd verliep snel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niks
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Betere wachtkamers hebben
10

Prima

Goed opgevangen en goed begeleid met goede informatie en uitleg Super

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

Goede uitleg en fijne begeleiding

Ik kwam In opdracht van mijn werkgever met jullie in aanraking. De mailing en sms voorafgaande aan de afspraak vond ik erg fijn ! De mevrouw aan de balie was erg vriendelijk en behulpzaam. De mevrouw die de vaccinatie deed beantwoorde mijn vragen en legde alles netjes uit.. ook vertelde ze wat ik de komende dagen voor een eventuele klachten zou kunnen ervaren ik heb dit als zeer prettig ervaren!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Snel, correct ,goed en vriendelijk behandeld

Ondanks de spuit heb ik er weinig van gevoeld. En heb de behandeling als heel goed en vriendelijk ervaren

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima start van vakantiegevoel

Heel vriendelijke, enthousiaste persoonlijkheid, volop kennis en erg behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Snel, professioneel en vriendelijk.

Afspraak maken ging makkelijk en snel. Ik hoefde niet lang te wachten en medewerkers waren zeer vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Wachttijd, Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
1

Result didn’t come within 48 hrs

No result - no use

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Send a result within the promised 48 hrs
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Keep your promise
9

Fijne ervaring

Zeer fijne ervaring. Na mijn spuitjes voelde ik mij niet meer zo lekker vanwege de spanning. Ik werd goed geholpen om mij snel weer beter te laten voelen maar toch mij genoeg de ruimte te geven om pas weer de deur uit te lopen wanneer ik mij echt weer 100% goed voelde. Ik voelde mij hierdoor heel prettig en begrepen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Bekwamere medewerkers dan 2018.

In 2018 moest ik erg lang wachten door een fout van een medewerker. Dit jaar ging alles foutloos en efficiënt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Snel en deskundig

Nemen de tijd om alles goed uit te leggen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niets
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Nvt.
10

Snelle service en correcte omgang

Vanmorgen snel en goed geholpen door Fleur. Ben enkele dagen per maand werkzaam in MUMC en weinig tijd om voor onderzoek aanwezig te zijn. Werd vanmorgen snel en correct tussen de staande afspraken door geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
4

Geen info gekregen, eerst consult aanvragen

Bij telefonische navraag welke vaccinatie nodig is voor wereldreis, geen antwoord gekregen. Eerst consult aanvragen, deze kost € 29,00 pp, want zij moeten ook betaald worden voor het werk wat zij doen, aldus mevrouw aan de telefoon. Betalen voor info??? Ik begrijp dat er telefonisch geen persoonlijke info gegeven kan worden ivm de privacy, maar het gesprek werd gewoon afgekapt en er kon geen info verstrekt worden zonder consult.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Geef gewoon info welke vaccinatie nodig is voor het gevraagde land(en) zonder consult. De afspraak voor (betaalde) vaccinatie volgt dan natuurlijk!
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? Geef gewoon de gevraagde info en niet meteen zeggen dmv een consult. Privé info is natuurlijk anders. De manier waarop doet ook veel. Niet meteen zeggen "wij moeten ook betaald worden voor ons werk."
10

Prima

Door spontaniteit werd ik op mijn genak

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goede uitleg, fijne verpleegster.

Als een fijne ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima

Eenvoudig afspraak maken. Was op tijd aan de beurt geen wachttijd. Goed geholpen en te woord gestaan door de medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.