Filters

9

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Heel goed

Afspraak maken was makkelijk en eenmaal op afspraak snel geholpen en duidelijke uitleg over vervolgafspraken

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima!

Vriendelijk ontvangen, deskundige informatie verstrekt en netjes de vervolgafspraak ingepland.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Aangeven kosteloos parkeren
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goed

Goed netjes en vriendelijk. Goede uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijk personeel

Professionele mensen verstaan goed hun vak, vriendelijk en erg gezellig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Het was een fijne ervaring.

Wat me vooral opviel, was de vriendelijkheid van de medewerkers, wat de afspraak een stuk fijner maakte. Mijn vragen werden duidelijk beantwoord, alles werd snel en gestructureerd geregeld en ik weet waar ik aan toe ben. Complimenten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? De wachttijd tussen afspraak maken en de afspraak zelf was vrij lang (maar er werd al uitgelegd dat dit door drukte kwam...)
8

Duidelijk geïnformeerd

Duidelijke info hoe de prik gezet werd en werkt

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Netjes geholpen

Netjes door personeel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Gebouw zou behoorlijk aangepast/ verbouwd mogen worden. Ook de zichtbaarheid van het gebouw vanuit de straat zou wenselijk zijn. Tijdens het autorijden niet tot nauwelijks zichtbaar.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

planning mislukt

Bij de eerste poging was enkele de registratie voor aflewen Mentoux gelukt. Zodoende moeten herplannen. Griepvaccin moet apart ibgeplant worden en wordt niet mee opgenomen. Graag ook Duitstalige attesten voorzien zodat ik ze ook in Uniklinik Aken kan gebruiken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? planning
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? software
10

Vriendelijk en vlug geholpen

Heel vriendelijk en vlug geholpen, geen verbeterpunten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Zeer vriendelijk en professioneel

Zeer vriendelijk personeel. En goed advies

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goed

Vanuit specialist in ziekenhuis konden we meteen terecht. Heel vriendelijk geholpen en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Geen verbeter punten
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Perfect geregeld

Alles wordt duidelijk en rustig uitgelegd. Documenten zijn helder. Afspraakbevestiging direct nadat de afspraak is gemaakt en nog een sms de dag voor de afspraak. Vriendelijk personeel!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niets
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? -
10

Vriendelijk

Behulpzaam, vakkundig en duidelijk in instructies wat er ging gebeuren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Het herkennen van eerdere cliënten zodat Intakebalie niet meer naar legitimatie behoefde te vragen
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Zie voorgaand
10

Ze hebben me prima geholpen!

Ze hebben me prima geholpen bij mijn vaccinatie!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers, Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Zeer snel en vriendelijk

Het personeel was zeer vriendelijk en super snel gedaan allemaal, zo snel dat ik nog niet eens heb hoeven te betalen in de parkeergarage

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima!

Allemaal prima geregeld, snel en duidelijk geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

persoonlijk en fijne ervaring

Ik vond het een prettige afspraak, duidelijk en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Helemaal top!

Ik maak reeds sinds meer dan 20 jaar verre reizen en heb hiervoor ook al de nodige adviezen en inentingen gehad bij diverse instanties (GGD, huisarts). Het advies met Melanie Schoonheim was het meest duidelijke wat ik in al de jaren gehad heb. Ook het gesprek verliep erg prettig! Ook de inenting zelf (DTP) verliep zeer prettig. Dit is de eerste injectie waar ik helemaal niets van gevoeld heb. Ik dacht dat de prik nog moest komen, maar het was al klaar:-). Voor al mijn volgende reizen ga ik zonder meer terug naar Ease Travel in Venlo. Absoluut geen reden om een andere organisatie te overwegen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niets...
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Het ging allemaal soepel.

Ik vond het een prettige ervaring. Het werd goed uitgelegd, en ik was op tijd aan de beurt Dat zie je niet meer zo vaak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Helemaal niks.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Het is prima zo.
8

Duidelijke uitleg

Geen bijzonderheden, vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
4

Mega blauwe plek

Ik ben nog nooit zo vervelend geprikt. Nu meer dan een week later heb ik nogsteeds een flinke blauwe plek van de prik.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Rustiger de tijd nemen en meer oefenen op het prikken
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers, Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Rustiger de tijd nemen en meer oefenen op het prikken
7

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goede service en aardig personeel

Ik werd goed geholpen en was snel klaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Prettige ervaring. Leuke dames die goede uitleg gaven over de vaccinatie.

Prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.