Filters

10

Top

Fijn contact, professioneel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Wachttijd, Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
5

Vaccinatie was prima, privacy was zwaar onder de maat

Er was nul privacy voor medische gegevens van de mensen langs mij. Er werd door 2 mensen langs elkaar gewerkt en medische gegevens werden besproken terwijl een hele groep mensen het kon horen. hierdoor heb ik ook van andere gevoelige informatie gehoord die ze waarschijnlijk liever voor zichzelf houden. Het gaat hier over een grote groepsvaccinatie onder mede studenten dus is het belangrijk dat we hun gegevens niet zomaar meekrijgen aangezien je ze nog vaker ziet. De vaccinatie was voor de rest wel gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Privacy tijdens intake
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Door één medewerker per ruimte bij de intake en de deur te sluiten tijdens het consult
10

Wordt goed behandeld

Ze zijn daar heel erg vriendelijk En doen hun werk goed Je hoeft daar ook niet lang te wachten

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
5

slecht georganiseerd, wel fijn geholpen

De dame die mij uiteindelijk hielp was heel kalmerend en vriendelijk. Maar daarvoor moest ik wel bijna 2,5 uur wachten. Ze hadden makkelijk een lijst kunnen aanhouden of tijdslots kunnen maken, in plaats van iedereen (60 man) te verplichten er om 9 uur te zijn (terwijl ze maar 2 personen tegelijk konden helpen).

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? tijdslots gebruiken, formulieren vooraf opsturen
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? tijdslots gebruiken, formulieren vooraf opsturen
10

Vriendelijke mensen

Vriendelijke mensen dus aangename ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Hele goede service

De mensen waren vriendelijk en het proces ging heel snel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Vriendelijk ontvangst en goede prikker.

Vriendelijk ontvangst en goede prikker.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
1

Non-adherence to the given time-slot

My appointment was scheduled for 09:45-10:15, I arrived at 09:30 thinking that I should be early just in case. I got in at 10:35, 20 minutes after my time slot. Fortunately for me I do not have an activity straight after this, but other students do and this delay could cause them to be late to their next class. The 2 women working were good. The problem is administrative, this total disregard for our time is highly unprofessional. Please have more staff at hand in the future to prevent this.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Timing, stick to it
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Sticking to the time slot given.
10

Erg snel en efficient, aardige mensen

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Snel en goed

de screening en vaccinatie liepen snel en goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Een specifiek tijd afspreken, nu hoopt iedereen op aan het begin van het tijdschema
2

Onduidelijke informatie en ook slecht geregeld op de dag zelf.

Duidelijkere informatie verschaffen m.b.t. al eerder een vaccin hebben gehad. Deze was niet goed te vinden online en ook na langskomen op locatie was deze informatie niet duidelijk. Er was ook geen fijne aandacht vanuit het personeel naar mij toen ik langskwam voor mijn vragen. Ook zouden er op de emails gereageerd moeten worden vanuit ease: dit was namelijk niet het geval. Daarnaast was het halen van de prik zelf ook slecht geregeld omdat Ease hiervoor later begon met opstellen van de ruimte dan überhaupt de opgegeven afspraaktijd. Hierdoor was er een vreselijk lange wachtrij die ook niet geordend was, waardoor ik zelf bv al langer dan een uur heb moeten wachten en anderen nog langer dan dat.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Duidelijkere informatie verschaffen m.b.t. al eerder een vaccin hebben gehad. Ook zouden er op de emails gereageerd moeten worden vanuit ease. Daarnaast was het halen van de prik zelf ook slecht geregeld omdat Ease hiervoor later begon met opstellen van de ruimte dan überhaupt de opgegeven afspraaktijd. Hierdoor was er een vreselijk lange wachtrij die ook niet geordend was, waardoor ik zelf bv al langer dan een uur heb moeten wachten en anderen nog langer dan dat.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Reageren op mails. Heldere informatie verschaffen (ook geen tegenstrijdige informatie delen m.b.t. de afspraak zelf). Optijd aanwezig zijn bij de afspraak en de patiënt niet laten wachten (dus eerder opzetten zodat ook op de afspraak tijd gestart kan worden en er niet pas op de tijd van de afspraak wordt opgezet).
3

Niet goed georganiseerd

Chaos en onduidelijk

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? De organisatie en communicatie
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Duidelijk en correcte informatie delen
7

Goede service, vriendelijk

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Een prettige ervaring met dank aan de verpleegkundige.

De verpleegkundige die zowel de mantout als de kinkhoestvaccinatie heeft gezet was competent en super aardig. Samen met de administrator maakte zij voor een goede sfeer en een veilige ruimte.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Meer georganiseerd, maak een lijst met namen en tijden zodat er niet zo veel les gemist moet worden evt.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

Prima

De mensen waren aardig en luisterden, ze leiden je af van de prik als je het eng vind, en je mag je vriend(in) meenemen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Prik sneller zetten
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? Prik sneller zetten
10

Prettige verpleegkundige die alles rustig en duidelijk uitlegt en goed met je meedenkt.

Ik ben heel fijn geholpen. Vragen die ik had werden direct beantwoord of voor mij uitgezocht. Verpleegkundige is kundig in het zetten van een vaccinatie en afnemen van bloed zodat je hier zo min mogelijk last van hebt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
6

Ongeorganiseerd

Ik kwam aan en er stond al een rij aan meiden voor de deur te wachten. Ik ben maar in de rij gaan staan en wat duurde het lang voordat ik naar binnen kon. Ik heb ruim een half uur staan wachten voordat ik naar binnen kon om vervolgens buiten het lokaal weer een vragenlijst te maken. Nadat ik de lijst had ingevuld heb ik nog ruim een uur moeten wachten totdat ik uiteindelijk aan de beurt was. Dit kon naar mijn idee veel efficiënter. De prikkers vond ik erg fijn, ze vertelden wat ze gingen doen en deden het goed.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? De organisatie
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Een schema maken voor wie wanneer kan komen om zich te laten vaccineren. Ook zou de vragenlijst misschien eerder verstuurd kunnen worden.
10

Top

Dit is de 1e keer dat ik bij ease ben geweest,en vond het heel prettig ze waren heel vriendelijk en werd goed geholpen en alles goed uitgelegd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

goede ervaring

Zeer content

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Super vriendelijke medewerkers

Ze waren super lief en very welcoming.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Erg vriendelijk en professioneel

Erg professioneel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Helemaal niks mis mee

Mijn ervaring is positief. Iedereen was aardig en alles verliep soepel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

prima

De wachttijden waren erg lang, waardoor sommige medestudenten wel een uur moesten wachten. Zelf heb ik ook 45 minuten moeten wachten. Het personeel was erg vriendelijk en kundig. Als je eenmaal aan de beurt was, verliep alles soepel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Wachttijd
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Meer personeel, waardoor er meer mensen tegelijk geprikt kunnen worden.
10

Goed

Vriendelijk ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Perfect

Vriendelijk, correct, behulpzaam, luisteren goed nasr de bezoeker

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Ik kan geen verbeterpunt aangeven. Alles is zeer correct
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? 2x heel erg lang in de wachtrij gestaan met bellen

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.