Fijn contact, professioneel
Er was nul privacy voor medische gegevens van de mensen langs mij. Er werd door 2 mensen langs elkaar gewerkt en medische gegevens werden besproken terwijl een hele groep mensen het kon horen. hierdoor heb ik ook van andere gevoelige informatie gehoord die ze waarschijnlijk liever voor zichzelf houden. Het gaat hier over een grote groepsvaccinatie onder mede studenten dus is het belangrijk dat we hun gegevens niet zomaar meekrijgen aangezien je ze nog vaker ziet. De vaccinatie was voor de rest wel gewoon goed
Ze zijn daar heel erg vriendelijk En doen hun werk goed Je hoeft daar ook niet lang te wachten
De dame die mij uiteindelijk hielp was heel kalmerend en vriendelijk. Maar daarvoor moest ik wel bijna 2,5 uur wachten. Ze hadden makkelijk een lijst kunnen aanhouden of tijdslots kunnen maken, in plaats van iedereen (60 man) te verplichten er om 9 uur te zijn (terwijl ze maar 2 personen tegelijk konden helpen).
Beste Joelle, Het spijt me dat je ervaring met Ease niet naar wens was. We nemen je feedback serieus en gaan checken waar en hoe we onze kwaliteit van dienstverlening kunnen verbeteren, zodat je de volgende keer wel een prettige ervaring met ons hebt.
Vriendelijke mensen dus aangename ervaring.
De mensen waren vriendelijk en het proces ging heel snel.
Vriendelijk ontvangst en goede prikker.
My appointment was scheduled for 09:45-10:15, I arrived at 09:30 thinking that I should be early just in case. I got in at 10:35, 20 minutes after my time slot. Fortunately for me I do not have an activity straight after this, but other students do and this delay could cause them to be late to their next class. The 2 women working were good. The problem is administrative, this total disregard for our time is highly unprofessional. Please have more staff at hand in the future to prevent this.
Dear Suya, I am very sorry to hear your experience with us has not met your expectations. We are working hard to improve this and hopefully next time you have a better experience.
.
de screening en vaccinatie liepen snel en goed.
Duidelijkere informatie verschaffen m.b.t. al eerder een vaccin hebben gehad. Deze was niet goed te vinden online en ook na langskomen op locatie was deze informatie niet duidelijk. Er was ook geen fijne aandacht vanuit het personeel naar mij toen ik langskwam voor mijn vragen. Ook zouden er op de emails gereageerd moeten worden vanuit ease: dit was namelijk niet het geval. Daarnaast was het halen van de prik zelf ook slecht geregeld omdat Ease hiervoor later begon met opstellen van de ruimte dan überhaupt de opgegeven afspraaktijd. Hierdoor was er een vreselijk lange wachtrij die ook niet geordend was, waardoor ik zelf bv al langer dan een uur heb moeten wachten en anderen nog langer dan dat.
Beste Mirthe, dank voor je beoordeling, ik heb je een privé reactie gestuurd. Groet, Janine Hovens kwaliteitsfunctionaris Ease
Chaos en onduidelijk
Beste, Graag zou ik in contact met u willen komen om uw review te bespreken, is het mogelijk dat ik contact met u opneem?
Zie boven
De verpleegkundige die zowel de mantout als de kinkhoestvaccinatie heeft gezet was competent en super aardig. Samen met de administrator maakte zij voor een goede sfeer en een veilige ruimte.
De mensen waren aardig en luisterden, ze leiden je af van de prik als je het eng vind, en je mag je vriend(in) meenemen
Ik ben heel fijn geholpen. Vragen die ik had werden direct beantwoord of voor mij uitgezocht. Verpleegkundige is kundig in het zetten van een vaccinatie en afnemen van bloed zodat je hier zo min mogelijk last van hebt.
Ik kwam aan en er stond al een rij aan meiden voor de deur te wachten. Ik ben maar in de rij gaan staan en wat duurde het lang voordat ik naar binnen kon. Ik heb ruim een half uur staan wachten voordat ik naar binnen kon om vervolgens buiten het lokaal weer een vragenlijst te maken. Nadat ik de lijst had ingevuld heb ik nog ruim een uur moeten wachten totdat ik uiteindelijk aan de beurt was. Dit kon naar mijn idee veel efficiënter. De prikkers vond ik erg fijn, ze vertelden wat ze gingen doen en deden het goed.
Beste Joyce, bedankt voor je review. Jammer dat je ervaring met ons niet naar wens was. We nemen je klacht serieus en gaan onderzoeken hoe we dit in de toekomst beter kunnen doen. groet, Janine Hovens Kwaliteitsfunctionaris Ease
Dit is de 1e keer dat ik bij ease ben geweest,en vond het heel prettig ze waren heel vriendelijk en werd goed geholpen en alles goed uitgelegd!
Zeer content
Ze waren super lief en very welcoming.
Erg professioneel
Mijn ervaring is positief. Iedereen was aardig en alles verliep soepel.
De wachttijden waren erg lang, waardoor sommige medestudenten wel een uur moesten wachten. Zelf heb ik ook 45 minuten moeten wachten. Het personeel was erg vriendelijk en kundig. Als je eenmaal aan de beurt was, verliep alles soepel.
Vriendelijk ontvangen
Vriendelijk, correct, behulpzaam, luisteren goed nasr de bezoeker
P Debyelaan 25
6229HX Maastricht
Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.