Filters

10

Prima

Duidelijke communicatie en uitleg, vrendelijk personeel en afspraak op tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Geen verbeter punten
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijk,behulpzaam, vakkundig.

Heel goed .

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima

Vriendelijke ontvangst. Goede uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niks
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Snelle beoordeling van de aan te raden vaccinaties

Binnen enkele minuten na binnenkomst wisten we dat we geen nieuwe vaccinaties nodig hadden voor onze reis naar Zuid Afrika. Ook Malaria pillen bleken niet nodig

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

prima

Snelle behandeling en prettig ontvangst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima

Afspraak gemaakt, duidelijke uitleg en prima advies

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
4

Duur consult

Ik ging alleen voor een dtp vaccinatie, had geen behoefte aan verdere info. Ben vaker in dit land geweest en kan zelf op internet alle info lezen. Wij waren met 2 personen en binnen 5 min. Weer buiten. Moesten 26 € per persoon betalen voor consult , naast de kosten voor het vaccin.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Als je geen behoefte hebt aan info alleen vaccinatie kosten in rekening brengen.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Consult, Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Consultkosten goedkoper bij alleen vaccinaties
8

Goed

Vriendelijk personeel . En alle vragen die ik stelde werden beantwoord . Niet lang hoeven wachten .( afspraak die gemaakt was was ook op de tijd die aangegeven stond )

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Vlot geholpen.

Op mijn eerste dag bij het inloopspreekuur naar binnen gelopen. Even moeten wachten. Daarna verliep de afhandeling vrij vlot. Aardige arts.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijke en kundige aanpak

Door vriendelijke dame geholpen die alle moeite deed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

vriendelijke en correcte ontvangst, uitleg en afhandeling

Ik werd vriendelijk ontvangen. er werd goed uitgelegd wat de bedoeling is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Was een goede ervaring

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima

Heel prettig gesprek,met duidelijke uitleg over de risico's en preventies voor onze reis. All moeite genomen voor uitleg. Dank je wel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Goed gegaan

Goed uitgelegd en op mijn gemak gesteld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Perfect

Goed ervaring gemaakt! Positief medewerker.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijk

Ik werd vriendelijk en snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Telefonische bereikbaarheid
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Telefonisch beter bereikbaar zijn
3

onvoldoende met name het onduidelijke kostenplaatje.

Vanochtend een teken-encephalitis -vaccinatie gehaald. We gaan zelf op reis en hebben een contact in Zweden die ons dat aanraadde ivm wandelingen. Dat we een gezondheidsverklaring moeten invullen en dat u daar naar kijkt lijkt me vanzelfsprekend. Maar om nou 26, 65 euro in rekening te brengen voor "een consult" vind ik echt niet kunnen. Ik heb hier niet om gevraagd en er was gezien mijn gezondheid ook niet nodig. Bovendien vind je hier niets van op uw site. Als dit een standaard werkwijze is moet daar duidelijke informatie over gegeven worden. Nu moesten we samen ruim 180 euro betalen ipv de verwachte 130. Verder was de bejegening vriendelijk en correct. maar wel een opmerking over de medewerker in kamer 7 vanochtend 12-04,in Sittard. We zaten te wachten in de gang terwijl ze uit de tegenoverliggende kamer kwam, zonder te groeten liep ze met een nors gezicht een paar keer heen en weer op geen meter van ons af. We waren vroeg, er was verder niemand op de gang. Het lijkt me toch vanzelfsprekend dat medewerkers even vriendelijk wachtenden groeten in het langslopen? Het kost namelijk niks en doet iedereen goed!

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? eerlijkheid over kosten
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers, Consult, Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? duidelijkheid over kosten en vriendelijkheid medewerkers
7

Kort maar krachtig

Kwam voor bedrijfsvaccinatie. Stond na 10 minuten weer buiten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Beste vaccinatie die ik ooit gehad heb

Vaccinatie was binnen enkele seconden voorbij en ik heb nog nooit zo weinig last gehad van spierpijn of andere effecten. Afspraak was snel gemaakt en ik kon snel terecht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
6

Moeilijk bereikbaar

Na 30 minuten zoeken eindelijk gevonden , adres klopte niet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Adres duidelijker.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Adres duidelijker
10

Goede, rustige uitleg en heel erg vriendelijk

Goede, rustige uitleg en erg vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

vriendelijk en duidelijke uitleg

Vriendelijk personeel dat een duidelijke uitleg geeft.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
1

Tijd en geld verspilling

Ze konden geen antwoord geven op de belangrijkste vragen die ik had. Daar moet ik zelf verder achteraan. De informatie die ze hadden haalde ze van internet, die wist ik ook al. Tijd gestoken om het vragenformulier van te voren in te vullen, daar moest ik alles nog eens opnieuw vertellen. Mij was niet bekend dat ik het consult moest betalen, die was nergens vermeld. Waar ik de afspraak gemaakt heb stond dat ze vrijblijvend (gratis dus) advies geven, nou niet dus. Ik heb er totaal niets aan gehad, ben best wat geld kwijt voor de tijd dat er ik was en moet alsnog zelf alles gaan onderzoeken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Duidelijker vermeld dat het niet gratis is en welke informatie je kunt verwachten.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Consult, Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Site update geven of controleren, ook die van het ziekenhuis.
10

Zeer prettig

Zeer kundig en vriendelijk personeel met goede uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima geholpen door deskundig personeel

Toppp

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.