Filters

10

meteen aan de beurt

alles ging heel snel en deskundig heel goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Duidelijk

Heel behulpzaam en duidelijk in de uitleg. En de vaccinaties konden meteen gezet worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

Kundige medewerkers, duidelijkheid kan beter

De parate kennis over vaccinaties is uitstekend en alle medewerkers zijn professioneel en vriendelijk. Door onduidelijkheid over waar ik me moest melden, ging dit helaas mis waardoor ik onbedoeld voor vertraging zorgde: ik zat in de wachtkamer toen ik werd gebeld door de receptioniste. Andere mensen in de wachtkamer vonden het vreemd dat de arts of verpleegkundige niet even kwam vragen naar de volgende patiënt voor het geval deze was vergeten zich te melden. Dit had op eenvoudige wijze inderdaad het probleem kunnen verhelpen. (Al kon iedereen er gelukkig wel om lachen.) Ook was het handig geweest om de kosten voor de verschillende vaccinaties online te kunnen zien, want deze keer moest ik maar erop gokken dat ik het kon betalen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? - Prijzen van vaccinaties op de website. - Even de wachtkamer in lopen om een patiënt te roepen - of de balie in de wachtruimte plaatsen zodat deze zichtbaar is.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Zie vorige vraag.
10

uitstekend geholpen

medewerkers allemaal even vriendelijk en zeer goede uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

ik ben goed geholpen

ik heb niet lang hoeven te wachten

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Afspraak

Ik heb geen verbeter punten. Alles ging zoals in de afspraak vermeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Prettig

Ik was erg bang om de prik te krijgen maar ik werd erg goed geholpen en de adviezen waren zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Zeer goed

Werd snel geholpen,hadden begrip omdat ik 10 min. te laat was,en zeer vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

positief en snel

kwam, binnen, moest fftjes wachten. Stond binnen 20 min weer buiten

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

Prima geregeld maar nu twee boekjes

Prima vaccinaties geregeld met global, maar onze zoon had al een vaccinatieboekje met vaccinaties en hij moest per se een nieuw boekje hebben volgens de mensen ter plekke. Ondanks dat we vooraf hadden geregeld dat ze overgezet zouden worden bij de tweede ronde vaccinaties. De mensen ter plekke gaven alsnog aan dat dat niet kon.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Gewoon alles in 1 boekje als dat er al is.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? Of aangeven dat de nieuwe vaccinaties niet omgezet kunnen worden of doen wat er afgesproken is.
8

Gastvrij en vriendelijk

Ik was te vroeg aanwezig en de juffrouw aan de balie heeft me netjes verwezen en begeleid naar de wachtruimte om te wachten met koffie tot dat de pauze om was van de medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima eerste contact bij Ease

Prettige ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Snelle en persoonlijke service, goed advies.

Snelle en persoonlijke service, klantvriendelijk en een goed advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Informatie over tarieven ?
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Bij afspraakbevestiging en intake al meesturen
10

Alles verliep vlotjes. Vriendelijke mensen

Eerste keer geweest. Vriendelijke ontvangst Mooi op tijd Geen aanmerkingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

professioneel, gastvrij en geduldig

Snel en netjes voor elkaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

zeer positief

zeer bekwaam personeel en erg vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Behulpzaam en vriendelijk personeel

Er moesten vaccinaties in een universiteitssysteem gezet worden, en daarbij werd ik heel goed geholpen, heel behulpzaam en vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Het maken van een afspraak kon pas voor een maand later.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Ik neem aan dat de wachttijd voor de afspraak komt door een tekort aan personeel/ziekte.
10

Prima

Duidelijke communicatie en uitleg, vrendelijk personeel en afspraak op tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Geen verbeter punten
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijk,behulpzaam, vakkundig.

Heel goed .

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima

Vriendelijke ontvangst. Goede uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niks
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Snelle beoordeling van de aan te raden vaccinaties

Binnen enkele minuten na binnenkomst wisten we dat we geen nieuwe vaccinaties nodig hadden voor onze reis naar Zuid Afrika. Ook Malaria pillen bleken niet nodig

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

prima

Snelle behandeling en prettig ontvangst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima

Afspraak gemaakt, duidelijke uitleg en prima advies

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
4

Duur consult

Ik ging alleen voor een dtp vaccinatie, had geen behoefte aan verdere info. Ben vaker in dit land geweest en kan zelf op internet alle info lezen. Wij waren met 2 personen en binnen 5 min. Weer buiten. Moesten 26 € per persoon betalen voor consult , naast de kosten voor het vaccin.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Als je geen behoefte hebt aan info alleen vaccinatie kosten in rekening brengen.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Consult, Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Consultkosten goedkoper bij alleen vaccinaties
8

Goed

Vriendelijk personeel . En alle vragen die ik stelde werden beantwoord . Niet lang hoeven wachten .( afspraak die gemaakt was was ook op de tijd die aangegeven stond )

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.