Filters

10

Snel aan de beurt, snelle vervolg afspraak

Vriendelijk personeel . Kort en krachtig. Goede uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Geen idee
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijke consulent

Vriendelijk, ben goed geholpen,

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niks
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Alles is goed geregeld

+: top service, vriendelijke medewerkers, alles is meteen geregeld, toegangstijd (2 weken) is acceptabel -: uitloop op de poli waardoor lange wachttijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

werd heel goed geholpen.

alles ging snel en goed en vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vaccinatie helemaal goed verlopen.

Hartelijk welkom, op afgesproken tijd, goed gesprek en advies. Prik goed gezet. Betaald en factuur nog op e-mail ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

prima

ik vind de wachttijd bij de Mantouxtest voor medewerkers ( in dit geval chauffeurs ) erg krap is> Het is nogal puzzelen om met je diensten uit te komen tussen 48 en 72 uur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? wachttijd /inlooptijd
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? geen idee
10

Goed geholpen

Snel en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Prima

Alles prima verlopen, echter wel lastig om parkeerplek te vinden. Handiger als dit wordt uitgelegd bij maken afspraak, want hierdoor was ik te laat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Uitleg parkeersituatie
10

Duidelijk en netjes

Alles was duidelijk vooraf en ook op het moment dat ik daar was. Ze nam de tijd om uit te leggen en vroeg of ik nog vragen had.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima geholpen op een heel fijne manier

Top! Helder advies, prima geholpen ondanks korte termijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prettig en kundig

Goede uitleg, keuze mogelijkheden besproken, pijnloze vaccinatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Wat een goede service!

Ik was te laat omdat het uitliep bij een patiënt. Ik hoefde maar even te wachten en werd vervolgens gelijk geholpen. De dame die me hielp was verder erg vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

top

top

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Uitstekend

Uitstekend

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t
4

Slecht

Slechte comminucatie. Onvriendelijk.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Betere onderlinge comminucatie. Klantvriendelijkheid.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? Kloppende informatie versturen. Comminucatie processen optimaliseren.
10

Deskundig en heel vriendelijk geholpen door medewerkster Melanie Schoonheim!

We werden punctueel op de afgesproken tijd ontvangen door een zeer vriendelijke Melanie. Ze gaf uitstekend uitleg en stelde zich in verbinding met de arts, waar dit nodig bleek. Complimenten aan deze vriendelijke deskundige medewerkster.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

goede en zeer vriendelijk mensen

zeer goede beglijding en uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Absolutely wonderful care by the attending doctors/nurses

The attending doctor/nurse asked very detailed questions, checked all the information on my form, informed me of each step she was taking, and provided excellent after care. The receptionist helped me both in English and German - very impressive!

  • Would you recommend us? Yes
  • N/A
  • N/A
  • N/A
8

Snel!

Kan altijd snel terecht en word snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Prijs voor 2de vaccinatie, ik vind beetje onzinnig dat ik 20 euro consultkosten moet betalen voor de 2de vaccinatie terwijl ik maar 3 minuten binnen ben.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goed

Aardig/vriendelijk ontvangst, open voor vragen. Flexibel wat betreft data, niets verkeerds op aan te merken

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Super lieve dame

Ondanks dat ik zeg n vig ben vond ik t eng ze wist me heel erg op mn gemak te stellen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Snel en adequaat

Aardige dames, duidelijke uitleg, en niet lang wachten. Ik was zelfs eerder buiten dan mijn afspraaktijd..

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Uitgebreid en duidelijk consult.

In mijn vrij specifieke situatie had ik advies op maat nodig. Ik werd goed te woord gestaan en heb antwoord gekregen op al mijn vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Goede ervaring

Snel aan de beurt, duidelijke communicatie. Van tevoren gemaild over bepaalde zaken, met snel en duidelijk antwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.