Filters

10

Goed snel behulpzaam informatief

Geen wachttijd Snel en adequaat Vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Nvt
7

Vriendelijk personeel, snel geholpen

Ik werd vriendelijk ontvangen, en snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
6

ok maar kan nog beter

+ staff very friendly + I had to wait only for a few minutes. - At my first visit the doctor did not realize the necessity for a third Hepatitis A vaccination (I had two but not with the necessary time between them). I showed her my vaccination report. She could have seen it. - At my second visit we worked this problem out (another doctor) and I got a combined Hepatitis A and B vaccination. However I was sent the wrong receipt. I got Twinrix and paid for Twinrix but the receipt was about 20 Euro less and said Engrix. I have no clue whether the prices are competitive or not. To me there was no alternative. However, if I pay for a consult I do not expect mistakes like the one with Hepatitis A (see above). For every visit I received multiple emails to fill in a take in form. I have done this the first time. Nevertheless the emails and reminders were coming for each visit. This was a bit annoying. Eventually I got all what I needed and the mistake was fixed (required my attention though). So I am neither very positive nor negative. For the recommendation they force me to say something so I go with: "in dubio pro reo".

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? See above.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
3

Slechte communicatie

Ik ontving een herinnering e-mail terwijl dit de eerste mail was. Hierin stond dat ik online een afspraak kon maken. Echter, stond mijn optie niet in het dropdown menu. Toen ik hiervoor mailde werd mij gezegd dat ik deze afspraak alleen telefonisch kon maken. Aan de telefoon zei men dat ik hiervoor geen afspraak nodig had maar binnen kon lopen op het open spreekuur. Toen ik binnen liep bij het open spreekuur bleek dat ik zelf een formulier mee moest nemen (stond in geen enkele mail). Uiteindelijk goedgekomen maar wat een communicatie..

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Communicatie
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Proces verbeteren
10

goed

goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

zeer professioneel en klantvriendelijk

Er wordt ruimschoots de tijd genomen om alles uit te leggen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Goede uitleg medewerker

Hebben een goede en uitvoerige uitleg gekregen welke vaccinaties noodzakelijk waren voor onze aanstaande reis naar Azië.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Geen directe opmerkingen
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Geen directe opmerkingen
10

Goed

Goede uitleg , en nemen de tijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Geen idee
10

Rustig en fijn

Ze nam de tijd en dat was prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
6

onnodig kostbaar en omslachtig.

Mijn reis dit jaar is dezelfde als vorig jaar. Zelfde land, zelfde periode. Vorig jaar is geconstateerd dat alle vereiste vaccinaties gezet en nog jaren geldig zijn. enkel nog recept voor malariatabletten. Dit jaar weer verplicht afspraak maken (wachttijd 1/5 week) enkel voor het recept malaria tabletten. Consult 37,40. Dit had telefonisch of per mail gekund, er is toch een vaccinatieregister

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? het vaccinatieregister raadplegen en ook via mail of telefoon consult geven
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd, Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Dit vragenformulier, de vraag aanbevelen of niet kan ik enkel met ja of nee beantwoorden.
10

Snel en goed geholpen

Deskundig advies en snelle service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

zeer vriendelijke medewerkers

zeer vlug en vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers, Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goede uitleg

Goed geïnformeerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijke en deskundige service

We werden vriendelijk en deskundig geholpen. Na een vraag over een andere vaccinatie, gaf men zonder moeite volledige informatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Super.

Was heel goed gedaan. Ik kan er niets verder aan toe voegen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima

Vriendelijk personeel,goede uitleg van de hepatitis B prik,ik voelde me op mijn gemak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

heel erg goed

competente verpleegkundige die erg aardig was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Super goed en snel geholpen

In een woord razendsnel, je loopt naar binnen gaat zitten, praatje maken , spuit zetten en klaar, Toppie

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Beter zichtbaar maken vanuit de weg, moest goed zoeken waar het nou precies was
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Duidelijke aanwijsborden of grote stickers op de ruiten van het ggd gebouw waar ze zijn gesitueerd
10

Persoonlijk en professioneel

Vriendelijk en professioneel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Gewoon goed geregeld

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Top service!

De verpleegkundige nam zich de tijd en gaf duidelijk advies over onze vakantie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

10

Zeer klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Nvt
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Wachttijd, Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? Nvt
8

Goede ervaring

Goede en duidelijke uitleg en tips.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Parkeerplaatsen, maar daar hebben jullie waarschijnlijk geen invloed op. Voor de rest alleen maar positieve ervaring..
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
6

Ambtelijk

Afspraak maken was ingewikkeld. Meerdere keren gebeld, altijd bezet of lang wachten en het plannen van de afspraak was moeizaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Sneller werken
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Sneller werken
8

Prima

Vlot geholpen. Aardige mensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.