Filters

4

Teleurgesteld

Na 24 augustus heb ik tel contact gehad met een van U telefoniste ik kon pas 19 september bij U terecht heb gevraagd of ik wel gevaccineerd moest worden na doorgeven van datums en spuiten.zij dacht dat ik spuiten moest hebben,dus wij kwamen bij U en U vertelde al bij de balie dat we niet gevaccineerd hoefde te worden,waarom niet een tel gepleegd om te zeggen dat we geen vaccinatie hoefden.aan onze papieren kunt U zien dat we al heel wat gereisd hebben en dat we echt geen informatie meer nodig hebben over de regels van verre landen U heeft het aardig gedaan maar ik vond dit onnodig om ons mee naar binnen te nemen en vervolgens ons een rekening te presenteren .met vriendelijke groeten Stella Zuidema

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Prettig en zakelijk consult

Eigenlijk was het consult overbodig omdat we alle inentingen al hadden. jammer dat er geen on line consult mogelijk is tegen veel lagere kosten. Nu moest ik een consult betalen terwijl ik eigenlijk wist dat het overbodig was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? On line check consult was overbodig
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? on line check, consult was overbodig.
8

Alles was perfect geregeld

Ik vond het prettig dat we van te voren alle gegevens hadden kunnen delen. Dat maakt de afspraak efficiënt. De uitleg was duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren?
7

Correcte en klantvriendelijke service van personeel

Betaling ging per pin niet vloeiend door de administratieve handelingen welke het systeem blijkbaar vergde. Spuiten werden deskundig gezet met duidelijke uitleg. Tips waren welkom en deden ertoe. Personeel een 8. Prijs een 6, erg duur ervaren. Door opnieuw intake formulier invullen bij 2 e afspraak voor vervolgspuit totaal score een 7.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Bij de 2e afspraak voor de vervolg spuiten niet opnieuw vragen om het intakeformulier in te vullen.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Consult, Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Prijs verlagen.
9

alles verliep snel en goed

Ik kon snel terecht en de verpleegkundige waren erg aardig

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

Duidelijk en begrijpend

Als je tijdig komt en je zaken op orde hebt mbt gebruikte geneesmiddelen en "gele" vaccinatieboekje stelt de intake niets voor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? de prijzen van inentingen rijzen de pan uit!! Echt belachelijk hoe duur de hele pharmacie-wereld geworden is. Dit noem ik géén indexeren meer, maar uitbuiting!! De klant gaat toch op vakantie.........
10

Duidelijk en vriendelijk.

Het personeel was vriendelijk en gaf duidelijk aan wat van me verwacht werd. De test was snel en relatief pijnloos.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goed en vlug geholpen.

Mijn vragen duidelijk beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goed

Goed Behandel en gerust gesteld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Fijn voor werktijd geholpen

Prima service, snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Zeer vriendelijke dame en duidelijke uitleg!

Ik werd netjes op tijd ontvangen en nadat alles gecontroleerd en netjes uitgelegd was, werd de vaccinatie vakkundig en pijnloos toegediend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Snel en vrijwe pijnloos

Tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Open houding, goede uitleg

Prettige afspraak, goede uitleg.. open houding..

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

Ik kreeg duidelijke medische info over Oeganda

Ik kwam vooral voor het Gele Koorts vaccin en recept voor malariatabletten. In mijn oude gele paspoort stond al het Gele Koorts vaccin van 22 juli 2003 met een geldigheidsduur van 10 jaar. Daarom dacht ik, dat mijn Gele Koorts vaccin verlopen was. Mij werd echter vandaag pas verteld, dat de geldigheidsduur is gewijzigd naar levenslang. Dit had mij eerder gemeld kunnen worden (toen ik de afspraak maakte). Want jullie wisten dat ik voor de Gele Koorts kwam. De afspraak was wel nuttig, vooral dankzij de recepten voor malariatabletten en een andere inenting.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Als iemand vraagt naar een Gele Koorts inenting, vraag dan of er vroeger al een inenting is geweest. En dat die nog geldig is.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Zeg tegen klanten dat een oude gele Koorts vaccinatie ook nu nog levenslang geldig is.
10

Snel en spontane behandeling

Duidelijke uitleg hoe e.e.a. werkt

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
5

Kan echt beter

Mijn 1e contact met u bedrijf was dramatisch. U telefonische bereikbaarheid is zeer slecht. Diverse malen in de wacht en uiteindelijk werd de verbinding verbroken. Na zeker 7 x in 2 dagen dit geprobeerd te hebben kregen we uuiteindelijk aan de lijn. De dames en de arts op de vestiging zelf maken dat ik u geen 1 geef als totaal score. Veel succes om u bereikbaarheid te optimaliseren. Theo Dela Haije

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Bereikbaarheid
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? U bereikbaar optimaliseren
10

Fijne ontvangst en ontspannen

fijne ontvangst , werd voor afleiding gezorgd en goed geprikt hierdoor ook geen last van de enting gehad de dagen erna

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Roermond als locatie?
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

kort en krachtig

Goed ontvangst en snel geholpen. Het contact op de kamer tijdens de vaccinatie mag wel wat warmer. Oogcontact werd vermeden wat raar overkomt. Verder wel goed geholpen, uitleg gekregen wanneer ik dat vroeg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Oogcontact
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? persoonlijke behandeling mag warmer.
8

Jammer dat je als Medewerker MUMC lang moet wachten

Goed geholpen, alleen jammer dat de wachttijd lang is. Als medewerker wil je toch zo snel mogelijk weer terug naar je werkplek

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Wachttijd
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Misschien één medewerker inzetten op alleen medewerkers MUMC?
9

Zeer deskundig advies en voorlichting

De verpleegkundige kon al mijn vragen beantwoorden, was heel vriendelijk en ter zake deskundig. Een positieve ervaring! Wel heel erg duur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? De prijs van de vaccinatie. De kosten van de vaccinaties tegen gordelroos zijn exorbitant.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Ik weet niet of het omlaag brengen van de prijs van het vaccin een zaak van Ease Travel Clinic is.
10

prima

prima, geen opmerkingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
6

Oke

Ik moet van de werkgever voor het PMO onderzoek een MANTOUX laten zetten, maar zit daarvoor een half uur in de wachtrij. Daar is op de werkvloer eigenlijk geen tijd voor. Zou het fijn vinden als personeel MUMC+ hier voorrang zou krijgen om zo min mogelijk tijd kwijt te zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? wachttijd
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? personeel voorrang geven
8

vriendelijk en persoonlijk

Hartelijk welkom en snel geholpen tijdens het consult. Alleen wel een langere wachttijd voor het maken van de afspraak zelf. Er zijn nog maar een paar locaties in Limburg helaas. Ik had niet verwacht dat er een paar weken wachttijd zouden zijn,

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
5

Persoonlijk contact was ok, telefonisch contact zeer slecht.

Aan de balie in het MUMC werd ik goed geholpen en ook de verpleegkundige was vriendelijk en informatief. Ik ben vrijdags voor mijn afspraak (die op maandag stond) gebeld geworden. Aangezien ik aan het werk was kon ik niet opnemen. Ik heb toen eind van de middag terug gebeld. Lang gewacht, maar er werd niet opgenomen. Ik heb maandagochtend nog enkele malen geprobeerd te bellen, maar verbinding werd steeds verbroken. Op een gegeven moment kreeg ik te horen dat er 2 mensen voor mij waren, en na een tijdje wachten was er nog 1 persoon voor mij. En ineens kreeg ik te horen dat alle telefonistes bezet waren en werd de verbinding na een aantal minuten alsnog verbroken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Telefonische bereikbaarheid
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Op piekuren meer personeel inzetten
4

Teleurstellend

Afspraak: ik bel ruim 3 maanden voor mijn vakantie om te informeren of ik vroegtijdig een vaccinatie nodig heb. Aangegeven wordt dat een evt. Vaccinatie zo lang tevoren niet nodig is. Om te bepalen hoe en wat moet ik een consult afspreken. Ik woon in landgraaf en wil dit in heerlen doen. Dit kan op dat moment alleen voor Maastricht worden afgesproksn. Desnoods kan ik kort voor de afspraak dit dan wijzigen als ik wil. Tijdens het consult blijkt dat ik een evt aanbevolen vaccinatie tenminste 3 maanden voor vertrdk had moeten startsn.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Tijdige planning en vooral juiste informatie vooraf !
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? Zie hierboven

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.