Na 24 augustus heb ik tel contact gehad met een van U telefoniste ik kon pas 19 september bij U terecht heb gevraagd of ik wel gevaccineerd moest worden na doorgeven van datums en spuiten.zij dacht dat ik spuiten moest hebben,dus wij kwamen bij U en U vertelde al bij de balie dat we niet gevaccineerd hoefde te worden,waarom niet een tel gepleegd om te zeggen dat we geen vaccinatie hoefden.aan onze papieren kunt U zien dat we al heel wat gereisd hebben en dat we echt geen informatie meer nodig hebben over de regels van verre landen U heeft het aardig gedaan maar ik vond dit onnodig om ons mee naar binnen te nemen en vervolgens ons een rekening te presenteren .met vriendelijke groeten Stella Zuidema
Beste Stella, Wat vervelend dat u geen prettige ervaring bij ons hebt gehad. Onze medewerkers van de klantenservice zijn niet medisch geschoold en mogen geen advies geven over welke vaccinaties geadviseerd worden. Hiervoor is een consult nodig van een van onze verpleegkundigen. Het advies is namelijk ook afhankelijk van uw gezondheid, de aard van de reis en de reisduur. Ik kan me voorstellen dat dit verwarring heeft opgeroepen bij u. Momenteel werken wij aan een telefonisch consult. Wellicht is dit iets wat in de toekomst handig zou zijn voor u. ik wil u bedanken voor het schrijven van uw review en veel reisplezier wensen.
Eigenlijk was het consult overbodig omdat we alle inentingen al hadden. jammer dat er geen on line consult mogelijk is tegen veel lagere kosten. Nu moest ik een consult betalen terwijl ik eigenlijk wist dat het overbodig was.
Ik vond het prettig dat we van te voren alle gegevens hadden kunnen delen. Dat maakt de afspraak efficiënt. De uitleg was duidelijk.
Betaling ging per pin niet vloeiend door de administratieve handelingen welke het systeem blijkbaar vergde. Spuiten werden deskundig gezet met duidelijke uitleg. Tips waren welkom en deden ertoe. Personeel een 8. Prijs een 6, erg duur ervaren. Door opnieuw intake formulier invullen bij 2 e afspraak voor vervolgspuit totaal score een 7.
Ik kon snel terecht en de verpleegkundige waren erg aardig
Als je tijdig komt en je zaken op orde hebt mbt gebruikte geneesmiddelen en "gele" vaccinatieboekje stelt de intake niets voor.
Het personeel was vriendelijk en gaf duidelijk aan wat van me verwacht werd. De test was snel en relatief pijnloos.
Mijn vragen duidelijk beantwoord.
Goed Behandel en gerust gesteld.
Prima service, snel geholpen
Ik werd netjes op tijd ontvangen en nadat alles gecontroleerd en netjes uitgelegd was, werd de vaccinatie vakkundig en pijnloos toegediend.
Tevreden!
Prettige afspraak, goede uitleg.. open houding..
Ik kwam vooral voor het Gele Koorts vaccin en recept voor malariatabletten. In mijn oude gele paspoort stond al het Gele Koorts vaccin van 22 juli 2003 met een geldigheidsduur van 10 jaar. Daarom dacht ik, dat mijn Gele Koorts vaccin verlopen was. Mij werd echter vandaag pas verteld, dat de geldigheidsduur is gewijzigd naar levenslang. Dit had mij eerder gemeld kunnen worden (toen ik de afspraak maakte). Want jullie wisten dat ik voor de Gele Koorts kwam. De afspraak was wel nuttig, vooral dankzij de recepten voor malariatabletten en een andere inenting.
Beste meneer Habets, dank voor uw review. Helaas kunnen onze collega's aan de telefoon hier geen uitspraak over doen. Onze medewerkers aan de telefoon hebben geen medische achtergrond. Ook is de beschermingsduur van een gele koorts vaccin afhankelijk van de gezondheid van de betreffende klant. Fijn dat de afspraak voor u toch nuttig was. Wij hopen u bij een volgende reis weer bij Ease te mogen ontvangen!
Duidelijke uitleg hoe e.e.a. werkt
Mijn 1e contact met u bedrijf was dramatisch. U telefonische bereikbaarheid is zeer slecht. Diverse malen in de wacht en uiteindelijk werd de verbinding verbroken. Na zeker 7 x in 2 dagen dit geprobeerd te hebben kregen we uuiteindelijk aan de lijn. De dames en de arts op de vestiging zelf maken dat ik u geen 1 geef als totaal score. Veel succes om u bereikbaarheid te optimaliseren. Theo Dela Haije
Beste meneer Delahaije, Dank voor uw review. Op 6/9 heeft u van mij een mail gekregen hierover. Het klopt dat onze klantenservice tijdelijk zeer slecht bereikbaar was. inmiddels zijn er nieuwe collega's geworven die momenteel ingewerkt worden. We gaan er van uit dat onze bereikbaarheid op zeer korte termijn weer optimaal is.
fijne ontvangst , werd voor afleiding gezorgd en goed geprikt hierdoor ook geen last van de enting gehad de dagen erna
Goed ontvangst en snel geholpen. Het contact op de kamer tijdens de vaccinatie mag wel wat warmer. Oogcontact werd vermeden wat raar overkomt. Verder wel goed geholpen, uitleg gekregen wanneer ik dat vroeg.
Goed geholpen, alleen jammer dat de wachttijd lang is. Als medewerker wil je toch zo snel mogelijk weer terug naar je werkplek
De verpleegkundige kon al mijn vragen beantwoorden, was heel vriendelijk en ter zake deskundig. Een positieve ervaring! Wel heel erg duur.
prima, geen opmerkingen
Ik moet van de werkgever voor het PMO onderzoek een MANTOUX laten zetten, maar zit daarvoor een half uur in de wachtrij. Daar is op de werkvloer eigenlijk geen tijd voor. Zou het fijn vinden als personeel MUMC+ hier voorrang zou krijgen om zo min mogelijk tijd kwijt te zijn.
Hartelijk welkom en snel geholpen tijdens het consult. Alleen wel een langere wachttijd voor het maken van de afspraak zelf. Er zijn nog maar een paar locaties in Limburg helaas. Ik had niet verwacht dat er een paar weken wachttijd zouden zijn,
Aan de balie in het MUMC werd ik goed geholpen en ook de verpleegkundige was vriendelijk en informatief. Ik ben vrijdags voor mijn afspraak (die op maandag stond) gebeld geworden. Aangezien ik aan het werk was kon ik niet opnemen. Ik heb toen eind van de middag terug gebeld. Lang gewacht, maar er werd niet opgenomen. Ik heb maandagochtend nog enkele malen geprobeerd te bellen, maar verbinding werd steeds verbroken. Op een gegeven moment kreeg ik te horen dat er 2 mensen voor mij waren, en na een tijdje wachten was er nog 1 persoon voor mij. En ineens kreeg ik te horen dat alle telefonistes bezet waren en werd de verbinding na een aantal minuten alsnog verbroken.
Beste Frank, inmiddels heb ik u via mail benaderd. Wij hopen u in de toekomst toch weer bij ease te mogen begroeten.
Afspraak: ik bel ruim 3 maanden voor mijn vakantie om te informeren of ik vroegtijdig een vaccinatie nodig heb. Aangegeven wordt dat een evt. Vaccinatie zo lang tevoren niet nodig is. Om te bepalen hoe en wat moet ik een consult afspreken. Ik woon in landgraaf en wil dit in heerlen doen. Dit kan op dat moment alleen voor Maastricht worden afgesproksn. Desnoods kan ik kort voor de afspraak dit dan wijzigen als ik wil. Tijdens het consult blijkt dat ik een evt aanbevolen vaccinatie tenminste 3 maanden voor vertrdk had moeten startsn.
Beste meneer/ mevrouw Jansen Inmiddels heb ik via mail contact met u opgenomen. Wij streven naar een continue verbetering van onze dienstverlening en nemen uw review ook hier in mee. In de toekomst hopen we u toch weer bij Ease te mogen begroeten.
P Debyelaan 25
6229HX Maastricht
Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.