Snelle sympathieke hulp

Goede service voor goede prijs

Een fijne garage die goede service biedt tegen een nette prijs.

Prima geregeld, flexibele instelling

Goed meegedacht met het op korte termijn plannen van APK. Altijd prettige ervaringen gehad hier.

Gewoon Top

Fijne mensen en goed

Altijd goed!

Al jaren brengen wij onze auto, en altijd goede ervaring. Voelt vertrouwd en ze denken mee mocht er wat zijn met de auto.

Vriendelijke medewerkers en prima service

Prima bedrijf. Altijd vriendelijk. Zeer flexibel over brengen en halen van een voertuig. Top.

Gewoon

Gewoon goede service

Goede service vriendelijke mensen

Prettig geholpen duidelijk advies en geen onnodige kosten extra

Na overleg pas de brandstof filterhuis kunnen verwisselen

Zie boven

Prima service en uitleg

Mijn auto APK laten keuren, Duidelijk verteld wat er moest veranderen en dan prima gedaan en voor een betaalbare prijs.

Altijd goed geholpen. Vriendelijke mensen.

Top bedrijf

In een aantal woorden. Top bedrijf

Topgarage

Fijne garage!

weer zeer tevreden

alles goed geregeld en volgens afspraak.

Komen afspraken goed na. Vriendelijk personeel

Uitstekend autobedrijf

Vriendelijk ontvangst. Goede voorlichting en een prettige service.

Snelle service

Vriendelijk personeel weet waar ze over praten goede prijs kwaliteit verhouding

Super tevreden

Gewoon goed

super!

Super behulpzaam, meedenkend en altijd goed geholpen!

Fantastisch goede service!

Goede service en in mijn geval super snelle service! Altijd vriendelijk personeel! Netjes, helder en duidelijk in communicatie.

Snelle afhandeling 16.00 brengen 17.00 klaar met complete nieuwe uitlaat top

uitstekend!

Gelukkig gaat goed nieuws niet vervelend . Ik ben al meer dan 14 jaar klant bij garage Scholten tot grote tevredenheid. Mijn oer oude auto,s worden er als babies verzorgd. Bij problemen wordt er meteen naar gekeken en zijn die in no time weer opgelost. Zeker, Pa SCHOLTEN met zijn zonen hebben en top bedrijf waar een klant steeds weer op kan vertrouwen. Vriendelijkheid, correctheid en expertise gaan hand in hand bij deze garage. Wat zou een klant nog meer willen??

Goeie service

Ik ben al jaren bij APK Scholten en ze bevallen me uitstekend.Goeie service en zeer vriendelijk personeel een echte aanrader.

Positief

Fijn geholpen nadat mijn auto onverwacht stuk ging. Inmiddels weer blij dat ik rij!

Positief

Vriendelijk en deskundig advies, snelle service.

Misterweg 106

7102BM Winterswijk

0543 - 51 40 94

Over APK-scholten.nl

APK Scholten richt zich op APK voor personen-en bestel auto's. In 1988 werd de keuringsplicht voor personen-en bestelauto's ingevoerd in Nederland. Als één van de eerste bedrijven in Winterswijk kreeg Scholten de bevoegdheid deze keuring te mogen uitvoeren. Naast APK specialisme kunt u bij ons ook terecht voor een goede en betrouwbare occasion. Mocht u vragen hebben neem dan gerust contact met ons op.