perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer net bedrijf

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij waren al enige tijd op het internet aan het speuren naar een auto met hoge instap . Zo kwamen we hier terecht . Ruime keuze , betaalbaar en zeer correct en eerlijk het een en ander uit gelegd gekregen . Dit hebben wij als zeer prettig ervaren .

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een echte aanrader! We werden correct en vriendelijk geholpen . De auto werd keurig afgeleverd. Volgende auto zeker weer een Zweekhorst auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via marktplaats de auto gekocht.\r\nTelefonisch contact gaf direct goed gevoel en ook tijdens het bezoek goed gesprek met laurens zweekhorst gehad.\r\nZijn tot goede deal gekomen en de auto gekocht.\r\nAuto rijd prima en kunnen er voorlopig weer jaren mee vooruit.\r\nEchte aanrader firma Zweekhorst te bezoeken op de website.\r\n\r\n

Talhoutweg 30

8172EC Vaassen