Meteen en goed geholpen

Ik had schade gereden en ging onaangekondigd naar de Bois en werd goed geholpen

Prima service; snel en toegankelijk.

Men is heel flexibel en bereid je tussendoor te helpen als de situatie hierom vraagt. Kortom, er wordt echt meegedacht met de klant!

Oké maar!!!!

Bij het aanmelden en uitleg wat er zou gebeuren werd er een tijd gezegd tussen 2 en 2,5 uur dan zou de auto weer klaar zijn. Maar het werd bijna 3,5 uur en dat viel mij erg tegen temeer dat ik nog een andere afspraak had, dit was voor mij de eerste onderhoudsbeurt bij de Bois en ik hoop niet dat dit de standaard is.

Perfecte service

Altijd prima geholpen ook door meedenken door de dealer

Altijd vriendelijk

Zijn heel comment en laten precies zien wat er aan de auto gedaan is .

Helaas was het onderhoud niet goed ingepland

Bij een eerdere onderhoudsbeurt was aangegeven dat de volgende keer onderdelen bij de remmen vervangen moesten worden. Bij de volgende afspraak had ik bij het inplannen nadrukkelijk aangegeven dat dit moest worden uitgevoerd. Helaas had de garage er helemaal niet mee gerekend, waren er geen onderdelen en moest er een nieuwe extra afspraak worden gemaakt. Jammer van mij tijd en geld.

Plezierig contact

De administratie heeft de ruitschade fijn en snel afgehandeld met Interpolis. Snelle afhandeling onderhoudsbeurt. Correcte behandeling van achterruitwisser waarvan ik dacht dat die kapot was maar alleen aangedraaid hoefde te worden.

goede service

Probleemloos rijden dankzij Honda de Bois Amersfoort

In de ruim twaalf jaar dat mijn Honda Civic tot nu toe bij Honda De Bois in onderhoud is geweest, heb ik probleemloos met de auto gereden.

Afspraak is zekerheid

Maar ook de vriendelijkheid en de kennis van de medewerkster aan de receptie is van groot belang. En dan wordt je tijdens het wachten door diverse medewerkers koffie me its lekkers aangeboden. Super garage..

Prettige en vriendelijke behandeling!

Vanaf het maken van de afspraak tot het wegrijden na de servicebeurt ervaar je bij Honda de Bois een zeer klant vriendelijke benadering. Onvoorziene handelingen worden eerst overlegd, alvorens te worden uitgevoerd.

Goed en prettig

Prettige en vriendelijke service

Altijd duidelijke, vriendelijke uitleg en goede adviezen bij onderhoud.

Weer keurig gedaan.

Onder het genot van koffie en croissant was de tijd van wachten snel voorbij.

Prettig en fijn

Heel prettig en fijn geholpen

N.V.T

afgesproken tijd werd keurig aangehouden

afspraken werden goed uitgevoerd en auto stond klaar. leenauto was ook goed geregeld, prima!

bandenwissel goed uitgevoerd. goede informatie over status van de banden

zie hierboven

Betrouwbare service

Vantevoren prijsopgave besproken, er waren een paar aanvullende reparatieadviezen aan mijn auto ontdekt waarover ik al in de ochtend telefonisch over geadviseerd ben, met opgave van kosten. Na akkoord zijn alle punten netjes in orde gemaakt en kan ik in pricipe weer een jaar vooruit. In al die jaren dat mijn auto bij De Bois in onderhoud is, heb ik altijd kunnen vertrouwen op mijn auto - kwaliteit van Honda en kwaliteit van het uitgevoerde onderhoud. Het uurtarief van inmiddels €107,75 ex BTW begint wel een grens te bereiken - ik kan een hoog uurtarief begrijpen (overhead, pand, apparatuur, geschoolde technici) maar dit is exorbitant! Daarom een 7 en geen 9.

Zeer goede service

Zeer vriendelijk ontvangen, snelle service. Zelfs een lekkere oliebol bij de koffie

Betrouwbaar en prima

Ze doen wat ze beloven en ze doen het goed. Wat wil je nog meer?

Aardig personeel

Goed en snel geholpen

Snelle service.

Vandaag voor bandenwissel en gratis wintercheck. Om 10.15 uur gebracht en om 14.00 uur klaar.

Zeer vriendelijk personeel, tijdens het wachten kan men gebruik maken van de koffie-automaat en broodjes. In de werkplaats werd snel gewerkt, prima garage!

Xenonweg 17

3812SZ Amersfoort

+31318581310

Over Honda de Bois Amersfoort

Dat wat u van uw auto verwacht, mag u ook van uw autodealer verlangen. Zekerheid, betrouwbaarheid en er in alle opzichten een comfortabel gevoel bij hebben. Vanaf het allereerste vrijblijvende oriëntatiegesprek tot na de laatste gereden kilometer. Al jarenlang doen we er bij Honda de Bois alles aan om u zorgeloos op weg te helpen en te houden, omdat we geloven in ons product en genieten wanneer u tevreden bent en blijft over onze prestaties. ‘Royaal in Service’ dus; daar gaan we voor. Gelukkig komen onze klanten hier elke keer voor terug!